Sonny-The-Pilot Geplaatst: 30 december 2009 Rapport Geplaatst: 30 december 2009 Echt super spel, heb hem voor kerst gekregen. Storyline helaas wel erg snel uitgespeeld, maar erg goede storyline. MP is ook geweldig, als je het 1x heb gespeeld wil je alleen maar meer spelen... Voordat je het weet ben je al weer 3 uur verder Reageren
.Senne Geplaatst: 30 december 2009 Rapport Geplaatst: 30 december 2009 Hiernet weer een stuk of drie keer een harrier strike kunnen halen, maar voor ik goed en wel kon gaan schuilen en de harrier inroepen werd ik alweer gekilled. Geen Chopper Gunner > Nuke dus. Daarnet wel met een Nl'er MP gespeeld op wasteland, en hij had net geen nuke. Hij had met chopper gunner net drie kills te weinig omdat deze werd neergeknald. Daarna maakte hij nog twee kills, en dan heeft een tegenstander hem gesniped. 24 kills, geen nuke. Reageren
Cryde Geplaatst: 30 december 2009 Rapport Geplaatst: 30 december 2009 Net Demolition gespeeld. Wij moesten aanvallen. Ik gebruik altijd Lightweight dus ik dacht 'ik sprint naar B, iedereen gaat toch altijd eerst naar A omdat die makkelijker is en dus als eerste word aangevallen'. Ik sprint naar B en plaats de bom, er is niemand. Nog 30 seconden te gaan, er komen mensen, ik kill er 2 en word zelf gekilld. En inplaats van de bom te beschermen, zodat we het moeilijkste deel al achter de rug hebben.. Gaat de rest van mijn team gezellig A aanvallen Reageren
Wienish Geplaatst: 30 december 2009 Rapport Geplaatst: 30 december 2009 ik ga slecht vandaag.. K/d is alweer terug van 0.82 naar 0.80.. Zegt genoeg? Reageren
HA5H Geplaatst: 30 december 2009 Rapport Geplaatst: 30 december 2009 Vandaag in total 1 EMP gehaald, en dat was in mijn eerste match van de dag Ik moet nog steeds 3 EMP's, maar telkens word ik keihard in mijn achterste genomen! Reageren
Cryde Geplaatst: 30 december 2009 Rapport Geplaatst: 30 december 2009 (bewerkt) De EMP is echt zwaar underpowered, 15 kills en daarvoor krijg je terug: een counter-UAV en nog wat dingen :| Bewerkt: 30 december 2009 door Stinger58 Reageren
HA5H Geplaatst: 30 december 2009 Rapport Geplaatst: 30 december 2009 De EMP is echt zwaar underpowered, 15 kills en daarvoor krijg je een counter-UAV en nog wat dingen :| Hoe bedoel je precies? Reageren
Zakura Geplaatst: 30 december 2009 Rapport Geplaatst: 30 december 2009 De EMP is echt zwaar underpowered, 15 kills en daarvoor krijg je een counter-UAV en nog wat dingen :| Hoe bedoel je precies? Hij bedoelt dat je er weinig voor terug krijgt voor de aantal kills. Opzich, ze zeggen dat je er een nuke mee kan uitschakelen, als dat klopt vind ik het eigenlijk niet zo underpowered. Reageren
HA5H Geplaatst: 30 december 2009 Rapport Geplaatst: 30 december 2009 (bewerkt) . Bewerkt: 18 februari 2015 door HA5H Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 30 december 2009 Rapport Geplaatst: 30 december 2009 De EMP is echt zwaar underpowered, 15 kills en daarvoor krijg je een counter-UAV en nog wat dingen :| Hoe bedoel je precies? Hij bedoelt dat je er weinig voor terug krijgt voor de aantal kills. Opzich, ze zeggen dat je er een nuke mee kan uitschakelen, als dat klopt vind ik het eigenlijk niet zo underpowered. Nop, dat is een fabel. Een EMP schaketl GEEN Nuke uit. maar je blijft wel leven tijdens een nuke als je een killstreak gebruikt die je kan besturen zoals de pradotormissile. Reageren
Cryde Geplaatst: 30 december 2009 Rapport Geplaatst: 30 december 2009 De EMP is echt zwaar underpowered, 15 kills en daarvoor krijg je een counter-UAV en nog wat dingen :| Hoe bedoel je precies? Hij bedoelt dat je er weinig voor terug krijgt voor de aantal kills. Opzich, ze zeggen dat je er een nuke mee kan uitschakelen, als dat klopt vind ik het eigenlijk niet zo underpowered. Nop, dat is een fabel. Een EMP schaketl GEEN Nuke uit. maar je blijft wel leven tijdens een nuke als je een killstreak gebruikt die je kan besturen zoals de pradotormissile. Beetje het I Am Legend idee, leven terwijl er niets meer is om voor te leven. :} Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 30 december 2009 Rapport Geplaatst: 30 december 2009 maar je blijft wel leven tijdens een nuke als je een killstreak gebruikt die je kan besturen zoals de pradotormissile. Als persoon in het spel blijf je staan ("levend") alleen hij registreert je wel als een kill: Reageren
ikt Geplaatst: 30 december 2009 Rapport Geplaatst: 30 december 2009 Net MW1 weer opgestart, en ik kan zeggen dat MW1 eigenlijk niet onder doet aan MW2. MW2=MW1 gewoon. Maar het was wel leuk, als een level 1 speler 5 levels omhooggaan in een enkel potje. Vooral dat ik bovenaan de lijst sta met redelijk weinig deaths is grappig, ze vroegen dingen zoals 'How the hell did that ikt guy end on top of the list?!' De AK is trouwens heeeerlijk vergeleken met MW2. Die in MW2 is gewoon een slapperd. Hout FTW! Reageren
jeroen.engeler Geplaatst: 30 december 2009 Rapport Geplaatst: 30 december 2009 Net weer 39 kills gehaald en 4 deaths in Team Deathmatch. En ook nog de title van Preditor Missile en Chopper Gunner gehaalt in dezelfde match. En of dat nog niet genoeg was ook nog Prestige 1 lvl 70 geworden. Dus mijn dag is wel weer goed. Ik stop denk ik met prestigen als ik eindelijk met de 7de bezig ben. Duurt nog even maar het heeft wel het mooiste Prestige tekentje. Reageren
Remi-X Geplaatst: 30 december 2009 Rapport Geplaatst: 30 december 2009 Voor kerst eindelijk dit spel gekregen Voor de PC. Mijn eerste CoD om eerlijk te zijn :$ Mja, ik zag dus die glitch dat je in een private match ook experience points kon krijgen, geld dat ook voor de PC? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.