Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2


.Stan

Recommended Posts

Jouw heb ik al emo.gif

Deze is trouwens ook zo prachtig heh:

[film]

Ben ik ook al een paar keer tegengekomen puh2.gif Zo leuk, zit er eentje in zo'n lookout plek, kijkt hij dus niet achterom. Ik kijk naar hem, sta zowat bovenop hem, boem, dood xD

Idd, dat heb ik ook heel vaak. Vooral in S&D. Ligt er ergens een sniper, ga ik op hem zitten, ga ik hem teabaggen en dan knife ik hem en dan hoor je heel mn team lolololol enz zeggen. xD

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is ook zo'n prachtige ownage, alleen wel uit CoD4. Door Crusher van hier op GTAForum gemaakt :puh: Jammer dat er niet zo'n map is in MW2, zou toch werkelijk helemaal geweldig zijn om iemand op deze manier te ownen :7

Er zit trouwens ook zo'n mooie camp plek in Sub Base, waar ik best wel vaak naartoe ga als ik een killstreak probeer te maken. Zal zo even screen maken. Daar heb je zo'n rode container. Gewoon een beetje aan de oostkant gaan zitten, crouchen en wachten. Elke sukkel loopt je voorbij en ziet je niet. Geen idee waarom.

Bewerkt: door Remi-X
Link to comment
Delen op andere websites

Idd, dat heb ik ook heel vaak. Vooral in S&D. Ligt er ergens een sniper, ga ik op hem zitten, ga ik hem teabaggen en dan knife ik hem en dan hoor je heel mn team lolololol enz zeggen. xD

Vooral als het een game/round winning kill is vind ik het altijd leuk, zie je dat je 'm aan 't teabaggen bent en dan een leuke sniper headshot. :D Al waag je wel iets, heb een keer gehad dat een of andere klootzak m'n slachtoffer eerder neerknalde. Maargoed, die killcam was ook wel hilarisch.. zag je mij 'r achterop te zitten teabaggen. ^^

En @ 't campen kwestie: Ik probeer alleen te zeggen dat niet alles meteen campen is, want ik erger me er altijd aan dat 't altijd meteen zo snel wordt geroepen. Tuurlijk zijn ze soms hardstikke vervelend, maar men moet eens snappen dat niet iedereen een rusher is. Zoals Wienish al zei, dat is niet voor iedereen weggelegd/vind niet iedereen leuk. Daarnaast is het een van de gevaren van TDM. Daar gaat het om de kills, bij objective based game modes zul je het minder vaak zien. Is ook een van de reden dat ik bijna altijd HQ of S&D speel.

Link to comment
Delen op andere websites

En @ 't campen kwestie: Ik probeer alleen te zeggen dat niet alles meteen campen is, want ik erger me er altijd aan dat 't altijd meteen zo snel wordt geroepen. Tuurlijk zijn ze soms hardstikke vervelend, maar men moet eens snappen dat niet iedereen een rusher is. Zoals Wienish al zei, dat is niet voor iedereen weggelegd/vind niet iedereen leuk. Daarnaast is het een van de gevaren van TDM. Daar gaat het om de kills, bij objective based game modes zul je het minder vaak zien. Is ook een van de reden dat ik bijna altijd HQ of S&D speel.

Campers heb je niet alleen in TDM hoor. Bij S&D heb ik ze ook vaak. Dan loop ik met mn team rond de laatste persoon te zoeken, ga ik een gebouw in, boem model 1887 in mn hoofd van iemand die naast de deuropening lag. En dan is de lol er natuurlijk snel vanaf en dan heb je gewoon de neiging om vuileklotecamper te zeggen.

Link to comment
Delen op andere websites

noyp3k.jpg

Een van die twee plekjes is het (Volgens mij de onderste). Recht voor je een gebouw waar links van een toren staat. Heerlijk. Open veld, je kan alles zien, maar mensen die van achteren komen zien je bijna nooit en mensen die van voor komen heb je meestal optijd uitgeschakeld ^_^

Bewerkt: door Remi-X
Link to comment
Delen op andere websites

En @ 't campen kwestie: Ik probeer alleen te zeggen dat niet alles meteen campen is, want ik erger me er altijd aan dat 't altijd meteen zo snel wordt geroepen. Tuurlijk zijn ze soms hardstikke vervelend, maar men moet eens snappen dat niet iedereen een rusher is. Zoals Wienish al zei, dat is niet voor iedereen weggelegd/vind niet iedereen leuk. Daarnaast is het een van de gevaren van TDM. Daar gaat het om de kills, bij objective based game modes zul je het minder vaak zien. Is ook een van de reden dat ik bijna altijd HQ of S&D speel.

Campers heb je niet alleen in TDM hoor. Bij S&D heb ik ze ook vaak. Dan loop ik met mn team rond de laatste persoon te zoeken, ga ik een gebouw in, boem model 1887 in mn hoofd van iemand die naast de deuropening lag. En dan is de lol er natuurlijk snel vanaf en dan heb je gewoon de neiging om vuileklotecamper te zeggen.

Mij zul je niet snel horen klagen over schelden, ik doe het zelf steeds maar weer. Ook als ik door een camper wordt vermoord komt er wel een klootcamper uit, maar ik weet zelf dat het soms helemaal niet gegrond is. Ik ga het dan ook niet op forums en dergelijke liggen roepen. En de laatste persoon bij S&D is logisch dat die niet zal gaan liggen rondrennen, vooral niet als verdediger zijnde. Iemand die een objective verdedigd is in mijn ogen niet aan 't campen. Diegene die jij beschrijft zou hier wel onder kunnen vallen, maar ik ken de situatie niet.

Link to comment
Delen op andere websites

ASPHALT, je hebt helemaal gelijk. Ik probeerde in een clan te komen, maar omdat ik teveel campte (dus eventjes rusten om te healen en te reloaden en naar de volgende stap gaan) werd ik al afgewezen. Het is elke keer maar 2 sec. Maar ik kan er echt helemaal niet tegen als ik 3x door dezelfde gast wordt gekilled omdat hij op hetzelfde plekje zit, dan krijgt ie een vloedgolf aan gescheld naar z'n kop geslingerd. Maar het is inderdaad nu zo ver dat snipers ook campen, alleen maar omdat zij een chille plek hebben en dat ze goed zijn in snipen. Dan neem ik het wel eventjes op voor die kel. Maar inderdaad in het vliegtuig zitten helemaal achterin, dan krijg je van mij een Semtex op het plafond. En als een kip zonder kop rondlopen, dan ga je vanzelf dood. Mijn mening is dat je een soort van mix moet vinden. Als je dan succesvol bent, dan ben je goed.

Link to comment
Delen op andere websites

ASPHALT, je hebt helemaal gelijk. Ik probeerde in een clan te komen, maar omdat ik teveel campte (dus eventjes rusten om te healen en te reloaden en naar de volgende stap gaan) werd ik al afgewezen. Het is elke keer maar 2 sec. Maar ik kan er echt helemaal niet tegen als ik 3x door dezelfde gast wordt gekilled omdat hij op hetzelfde plekje zit, dan krijgt ie een vloedgolf aan gescheld naar z'n kop geslingerd. Maar het is inderdaad nu zo ver dat snipers ook campen, alleen maar omdat zij een chille plek hebben en dat ze goed zijn in snipen. Dan neem ik het wel eventjes op voor die kel. Maar inderdaad in het vliegtuig zitten helemaal achterin, dan krijg je van mij een Semtex op het plafond. En als een kip zonder kop rondlopen, dan ga je vanzelf dood. Mijn mening is dat je een soort van mix moet vinden. Als je dan succesvol bent, dan ben je goed.

Ik camp bijna nooit. Werkt in MW2 absoluut niet met die killcam. Maar als ik snipe ga ik altijd op rustige plekjes even snipen en dan ben ik weer ergens anders. Verder ben ik echt een rushertje :D

Mijn enige campclass is de sniperclass, maar verder heb ik allemaal rushclasses, en een class speciaal om luchtgespuis uit de lucht te halen.

Ik moet even RPD+Silencer halen, en dan heb ik ditte:

RPD Silenced

Javalin

Frag + Smoke

Scavenger

Danger Close

Ninja

Link to comment
Delen op andere websites

Ik krijg af en toe wel eens een boos bericht dat ik een camper ben, maarja je kan toch niet van iemand met een sniper verwachten dat ie de hele map gaat rondlopen :N

En een 2de wapen heb ik niet, want ik heb one man army als perk staan wat wel zeer handig is als je ammo bijna op is :puh: of als je 2 claymores wil plaatsen :D

Link to comment
Delen op andere websites

Hey iedereen! Even totaal wat anders.

Wat vinden jullie van de F2000 (Assault Rifle), ik gebruik hem soms met een silencer en opzich is die best tof. Alleen jammer dat hij elke keer zo'n grote terugslag heeft :(

Dat ding zuigt, het is een SMG, geen AR (ik heb het over manier hoe dat ding werkt, ik weet dat het een AR is), ik heb gelezen dat de F2000 het vuurmachanisme van de P90 gebruikt. Welke idioot gebruikt onderdelen van een SMG voor een AR? O, ja de F2000 is Belgisch, dat was ik bijna vergeten. ;)

Gekkie: je hebt wel gelijk, ik heb MW2 gespeeld met het vuurwerk buiten (mijn vuurwerk zat 1000km ver :cry: ) en die explosies maakten het spel leuker.

Ik heb net echt een mooi potje HQ's gespeeld: Ik joinde wanneer de match al 4 min bezig was en mijn score was 45:4:25 (ik had drie kills met de Harrier, de rest allemaal zelf gehaald). Ik zou minder deaths hebben met een betere spawn systeem, maar het is nu minder erg geworden. :Y

Bewerkt: door Vercetti24
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...