Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2


.Stan

Recommended Posts

[...]

[...]

[...]

Het kon ook veel beter en dat konden ze makelijk doen: Gebruik MW1's spawn systeem- spawn killen en omgekeerd spawn killen voor grote deel opgelost, paar sniper maps van MW1 gebruiken- snipers zijn blij, paar echte CQB maps van MW1 gebruiken- SMG gebruikers zijn blij Ambush weer inzetten- ik ben heel blij, geen party chat verbod- Xbox 360 gebruikers blij, dedicated severs- PC gebruikers blij, paar populaire wapens van MW1 gebruiken (G36C bijv.)- maak je ook veel mensen blij. Ik heb het van vaakst voorkomende "zeik" topics van IW forum.

PS: Er bestaat geen game waar ik me zo erg aan heb geergerd en ik speel het nog steeds. Wat is er mis met mij?

Je hebt gelijk over het spawnsysteem + XBox Chat + Dedicated Servers. Die dingen werken simpelweg niet. Maar de rest zijn alleen voorkeursdingen. Daar kan niemand iets aan doen. De een haat bijvoorbeeld de G36C, de ander vindt die leuk. Dus als de G36C ingame komt, zullen er weer mensen komen die vragen: Waarom dan niet de M60?

Ja, als het goed is moeten er remakes van de MW maps in de DLC komen.

Ik vind de MW1 maps ook fijner, daar zijn niet zoveel objecten als in MW2 dat je in elke hoek kan campen. Wél zijn de MW2 maps realistischer. (vind ik)

Je kunt niet campen in MW2. In MW1 kon je juist wel campen tussen die kleine kutplekken. In MW2 zijn er geen kleine kutplekken die niemand zoekt.

Link to comment
Delen op andere websites

Wees toch blij dat ze ons een geweldige game hebben geleverd. Het kan allemaal zo veel erger weet je. :engel:

Geweldige game? De makers hebben vrijwel helemaal niks geleerd van de fouten in Mw1 en WaW. Sterker nog sommige dingen (spawn system, host problemen) zijn nog slechter geworden. Het enige dat ze hebben gedaan is alles veel uitgebreider maken, terwijl ze alle fouten hebben laten zitten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, als het goed is moeten er remakes van de MW maps in de DLC komen.

Ik vind de MW1 maps ook fijner, daar zijn niet zoveel objecten als in MW2 dat je in elke hoek kan campen. Wél zijn de MW2 maps realistischer. (vind ik)

Je habt zo'n beetje honderd manieren om op een plek te komen en natuurlijk je kan je overal verbergen, daarom vind ik MW2 maps niet zo leuk (behalve Afgan, die hebben ze simpel gehouden). IW zei dat ze met Rust nieuwe Shipment wouden maken, maar waarom zuigt Rust en Shipment niet? Je hebt teveel doorgangangtjes en dat toren verpesten het hele map. Ik vraag me af of je buiten rust de gecrashte heli van Shephard ligt, want je kan de map door het zandstorm zien. Je hebt ook een hele ongebruikte, maar gedetaailerde stuk buiten Scrapyard (het leek gedetaailerd door de camera van de Chopper Gunner.

ikt: dat over de G36 was een voorbeeld, maar ze hebben amper wat geweren van de oude MW gebruikt, waarom hebben ze ook niet ingezet. En je maakt zeker een grapje over campen in MW2? Ik kan gemakkelijk camp plekken in MW2 vinden, in MW1 had je voorspelbaare camp plekken, na een tijdje wist je ze wel allemaal.

Jeroen: Jij hebt helemaal gelijk, jij klinkt tenminste niet als een IW fanboy, ik heb gehoord dat de spawnsysteem was veranderd omdat kleine kindertjes aan het zeiken waren dat ze te ver van het gevecht spawnen, dus hebben ze het veranderd. Ik heb nog nooit een bedrijf die triple A titels en zo slecht naar hun fans luistert. Die spel heeft een spawn systeem van een derde rangs game.

Bewerkt: door Vercetti24
Link to comment
Delen op andere websites

Wees toch blij dat ze ons een geweldige game hebben geleverd. Het kan allemaal zo veel erger weet je. :engel:

Geweldige game? De makers hebben vrijwel helemaal niks geleerd van de fouten in Mw1 en WaW. Sterker nog sommige dingen (spawn system, host problemen) zijn nog slechter geworden. Het enige dat ze hebben gedaan is alles veel uitgebreider maken, terwijl ze alle fouten hebben laten zitten.

ik vind het wel een geweldige game.

Link to comment
Delen op andere websites

Wees toch blij dat ze ons een geweldige game hebben geleverd. Het kan allemaal zo veel erger weet je. :engel:

Geweldige game? De makers hebben vrijwel helemaal niks geleerd van de fouten in Mw1 en WaW. Sterker nog sommige dingen (spawn system, host problemen) zijn nog slechter geworden. Het enige dat ze hebben gedaan is alles veel uitgebreider maken, terwijl ze alle fouten hebben laten zitten.

ik vind het wel een geweldige game.

Hoe lang heb MW2? Ik vond het eerst ook geweldig, totdat ik last kreeg van noob knifers en spawn systeem, nu is het alleen een leuke game. De enige reden dat ik geen MW1 speel is dat ik tenminste niet na elke stap wordt neergesniperd. Je komt nu nog meer snipers tegen, omdat er geen goede sniper maps in MW2 zijn, gaan snipers nu MW1 spelen. En natuurlijk Snipers staan op nummer een op mijn lijst meest irritante mensen in MP, maar ik heb niets tegen ze, mijn messen vindt hun ruggen helemaal geweldig. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Wees toch blij dat ze ons een geweldige game hebben geleverd. Het kan allemaal zo veel erger weet je. :engel:

Geweldige game? De makers hebben vrijwel helemaal niks geleerd van de fouten in Mw1 en WaW. Sterker nog sommige dingen (spawn system, host problemen) zijn nog slechter geworden. Het enige dat ze hebben gedaan is alles veel uitgebreider maken, terwijl ze alle fouten hebben laten zitten.

ik vind het wel een geweldige game.

Hoe lang heb MW2? Ik vond het eerst ook geweldig, totdat ik last kreeg van noob knifers en spawn systeem, nu is het alleen een leuke game. De enige reden dat ik geen MW1 speel is dat ik tenminste niet na elke stap wordt neergesniperd. Je komt nu nog meer snipers tegen, omdat er geen goede sniper maps in MW2 zijn, gaan snipers nu MW1 spelen. En natuurlijk Snipers staan op nummer een op mijn lijst meest irritante mensen in MP, maar ik heb niets tegen ze, mijn messen vindt hun ruggen helemaal geweldig. :puh:

ik verwachte toch ook meer van de multiplayer van MW2. Zeker nadat al een hele tijd werd verkondigd dat MW2 de game van het jaar zou zijn :7 geef me dan toch maar MW1.

En in MW2 zitten wel goeie sniperplaatsen hoor, je bent namelijk vrij onzichtbaar als je in het gras of zand gaat liggen met je sniper :puh:

ook spijtig dat er terug maar 4 snipers zijn

Bewerkt: door Tomeken
Link to comment
Delen op andere websites

itt

Mensen klagen ion dit topic omdat ze skills missen.

Ik denk het ook. Mensen zijn helemaal verwent door CoD4 en ze verwachtten dat MW2 precies hetzelfde zou zijn als CoD4 qua Multiplayer. In grote lijnen is het nog hetzelfde, maar er zijn wel een paar kleine verschillen en nu willen ze die verschillen veranderen zodat het hetzelfde zou zijn als CoD4. Het is een ander spel, dus mag het toch wel iets anders zijn? Of zie ik dat nou verkeerd :? Als je MW2 kut vind, leg het dan weg en ga terug naar CoD4. Niet zoveel moeite. En als je het toch wilt spelen, misschien helemaal vanaf nul beginnen met jouw speelwijze. Een keer een ander wapen gebruiken, andere equipment en niet alles naar CoD4 relateren. Dat werkt gewoon niet als je nog leuk wilt spelen. Want waar is gamen voor? Precies, om fun te hebben. Maar als mensen zoveel zeiken is er geen fun maar aan (oké, ik geef toe dat ik ook soms zit te zeiken op de Noobtubers (als ik het doe ben ik de Propiper ^_^) maar op het eind hoort het gewoon bij het spelletje.

Link to comment
Delen op andere websites

Wees toch blij dat ze ons een geweldige game hebben geleverd. Het kan allemaal zo veel erger weet je. :engel:

Geweldige game? De makers hebben vrijwel helemaal niks geleerd van de fouten in Mw1 en WaW. Sterker nog sommige dingen (spawn system, host problemen) zijn nog slechter geworden. Het enige dat ze hebben gedaan is alles veel uitgebreider maken, terwijl ze alle fouten hebben laten zitten.

ik vind het wel een geweldige game.

Hoe lang heb MW2? Ik vond het eerst ook geweldig, totdat ik last kreeg van noob knifers en spawn systeem, nu is het alleen een leuke game. De enige reden dat ik geen MW1 speel is dat ik tenminste niet na elke stap wordt neergesniperd. Je komt nu nog meer snipers tegen, omdat er geen goede sniper maps in MW2 zijn, gaan snipers nu MW1 spelen. En natuurlijk Snipers staan op nummer een op mijn lijst meest irritante mensen in MP, maar ik heb niets tegen ze, mijn messen vindt hun ruggen helemaal geweldig. :puh:

bedoel je met die nuubknifers die knifers met carepackage?zoja dan ben ik het daar met je eens maar toch kom ik die zelden tegen.

Link to comment
Delen op andere websites

Die noobers die komen zichzelf ooit wel tegen van: wtf, ik speel eigenlijk ziekelijk slecht. Die Carepackages worden steeds minder, ik moet misschien gaan stoppen met knifen en campen omdat het echt niet goed is voor m'n KDR.

Ze maken dat allemaal mee. Maar het probleem is, is dat er zoveel mensen zijn die MW2 spelen. Elke dag een nieuwe vloedgolf van hun soort. Over een maandje is dat voor het grootste deel voorbij. Kerst is dan geweest en de MW2 hype is dan flink gekropen. Het komt wel goed.

Link to comment
Delen op andere websites

bedoel je met die nuubknifers die knifers met carepackage?zoja dan ben ik het daar met je eens maar toch kom ik die zelden tegen.

Zo noob is dat nog niet hoor. Probeer het zelf maar eens en dan zal je zien dat het lang niet altijd even makkelijk gaat.

Link to comment
Delen op andere websites

bedoel je met die nuubknifers die knifers met carepackage?zoja dan ben ik het daar met je eens maar toch kom ik die zelden tegen.

Zo noob is dat nog niet hoor. Probeer het zelf maar eens en dan zal je zien dat het lang niet altijd even makkelijk gaat.

en toch is het vreselijk irritant.

Link to comment
Delen op andere websites

bedoel je met die nuubknifers die knifers met carepackage?zoja dan ben ik het daar met je eens maar toch kom ik die zelden tegen.

Zo noob is dat nog niet hoor. Probeer het zelf maar eens en dan zal je zien dat het lang niet altijd even makkelijk gaat.

en toch is het vreselijk irritant.

Ja dat denk jij, maar ik heb er enorme lol mee en ik haal er goede killstreaks mee.(Ik heb altijd grote lol al irriteer ik andere mensen. :puh:)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...