Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Net een titel voor me M4A1 vrijgespeelt, omdat ik alle attachments vrij had gespeelt en alles op klaar was... alleen nu nog zo'n 25 headshots en dan heb ik alles af met me A4A1

Vind jij dat wapen lekker schieten dan?

Geplaatst:

Net een titel voor me M4A1 vrijgespeelt, omdat ik alle attachments vrij had gespeelt en alles op klaar was... alleen nu nog zo'n 25 headshots en dan heb ik alles af met me A4A1

Vind jij dat wapen lekker schieten dan?

Ja, ik vind het een van de betere assault rifles, zwaar geluid... best wel een groot magazijn ( of komt dat omdat ik bij elk carepackige resupply heb :puh: ).. Ik heb er nu een shotgun op zitten, en een thermal scope... ik ga er zometeen red dot sight opzetten :D.

Geplaatst:

Shotguns op Assault Rifles kun je beter niet gebruiken. Gebruik hiervoor een gewone shotgun. Veel effectiever.

Tip: Doe perk 1 Bling. M4A1 met Silencer en Red dot sight óf Holographich sight is een goede combinatie op dat wapen want hij is krachtig zelfs met een silencer erop.

Geplaatst:

Shotguns op Assault Rifles kun je beter niet gebruiken. Gebruik hiervoor een gewone shotgun. Veel effectiever.

Tip: Doe perk 1 Bling. M4A1 met Silencer en Red dot sight óf Holographich sight is een goede combinatie op dat wapen want hij is krachtig zelfs met een silencer erop.

Die shotgun deed ik om die attachment te halen. MMisschien zet ik er zo wel een grenade launcher op.

Geplaatst:

Die shotgun deed ik om die attachment te halen. MMisschien zet ik er zo wel een grenade launcher op.

Met de shotgun haal je geen andere attachments ;) Alleen met de grenade launcher unlock je de shotgun. Ik ben eindelijk level 70 en wat is die AK-47 tof zeg! Het geluid is heerlijk en hij is erg sterk!

Geplaatst:

Met de shotgun haal je geen andere attachments ;) Alleen met de grenade launcher unlock je de shotgun. Ik ben eindelijk level 70 en wat is die AK-47 tof zeg! Het geluid is heerlijk en hij is erg sterk!

Helemaal met je eens.

Geplaatst: (bewerkt)

Iedereen die met een grenade launcher speelt mag wat mij betreft meteen zijn disc door midden breken.

Net weer een nuke op mijn kop :D Gebeurd echt vaak in HQ Pro / andere objective modes.

Bewerkt: door Stinger58
Geplaatst:

Iedereen die met een grenade launcher speelt mag wat mij betreft meteen zijn disc door midden breken.

Net weer een nuke op mijn kop :D Gebeurd echt vaak in HQ Pro / andere objective modes.

Als ik een grenade launcher was jij al lang dood in het spel :puh: Weetje niet hoe handig dat ding is? Dat jullie nou allemaal met G18 en zo lopen het is alsnog een wapen dus die mag je gewoon gebruiken, ook al vinden jullie die allemaal noob.

Geplaatst:

Om met Grenade Launchers kills te maken heb je geen skill nodig daarom is het noob.

Kan je ook zeggen dat een granaat voor noobies is. Weet je waarom, als je goed gooit haalt die dezelfde afstand als een grenade launcher schoot. Daarom begrijp ik ook niet waarom dat wapen zo'n slecht wapen is, voor verre afstanden ( bijvoorbeeld voor Highrise haal je makkelijk de andere kant als je schiet, en natuurlijk ook als je gooit. )

Geplaatst:

Ik ben het helemaal met GekkieJ01 eens. Ikzelf gebruik ook de grenade launcher omdat het gewoon een topmiddel is om je tegenstanders uit te schakelen. En omdat je geen skill nodig hebt om te killen is het noob? WTF is dat voor onzin? Je hebt degelijk wel een beetje skill nodig, als ik bijvoorbeeld door een raam wil knallen vanaf een ruime afstand moet je wel de situatie goed kunnen inschatten. Ik snap die haat echt niet, het lijkt wel of het 'cool' is om de grenade launcher te bashen. Vind je het kut? Dan gebruik je hem niet en anders wel, zo simpel is het.

Geplaatst:

Ik ga eerst nog even een stuk of 20, 25 penetrations halen voordat ik die grenade launcher erop leg. Dan heb ik ook mastery :$

Geplaatst:

Om met Grenade Launchers kills te maken heb je geen skill nodig daarom is het noob.

Kan je ook zeggen dat een granaat voor noobies is. Weet je waarom, als je goed gooit haalt die dezelfde afstand als een grenade launcher schoot. Daarom begrijp ik ook niet waarom dat wapen zo'n slecht wapen is, voor verre afstanden ( bijvoorbeeld voor Highrise haal je makkelijk de andere kant als je schiet, en natuurlijk ook als je gooit. )

Granaat heeft geen detonation on impact, daar kan je nog voor wegrennen..

Voor een launcher kan je niet weglopen en ben je dus gewoon dood, zonder dat je tegenstander er ook maar iets voor heeft gedaan.

Vind je het kut? Dan gebruik je hem niet en anders wel, zo simpel is het.

Ik gebruik hem nooit. :) En toch word ik er vaak door gekillt, mag ik er dan alsnog een hekel aan hebben?

Geplaatst:

Voor een launcher kan je niet weglopen en ben je dus gewoon dood, zonder dat je tegenstander er ook maar iets voor heeft gedaan.

Granaat heeft ook inpakt als je in Last óf Final Stand ligt en krijgt dan een Frag op je buik. Ben je dood zonder detonation.

Geplaatst:

Granaat heeft ook inpakt als je in Last óf Final Stand ligt en krijgt dan een Frag op je buik. Ben je dood zonder detonation.

Of wat dacht je wanneer je een frag grenade nog even laat 'koken'. Dus even in je handen houdt en daarna pas gooit, dan kun je er ook moeilijk voor wegrennen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...