Cryde Geplaatst: 1 januari 2010 Rapport Geplaatst: 1 januari 2010 Lol, net Sabotage gespeeld. Voelt best goed hoor, als je na 20 minuten vechten uiteindelijk de fatale bom plaatst en ook nog gelijk een killstreak maakt van 10 of 11 kills ofzo Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 1 januari 2010 Rapport Geplaatst: 1 januari 2010 (bewerkt) Ik heb nu al een paar keer teabaggen ofzow gehoort. Wat is dat nu eingelijk? Hoe kasn je dat niet weten? Hier een filmpje van het spel waar je het best kan teabaggen: (ik kan niet serieus blijven en uitleggen wat het is ) Ik teabag alleen campers (als ze nog leven natuurlijk). Ik heb het over campers die ergens plat gaan liggen met hun geweer (geen snipers, die schakel ik meteen uit, ze vormen een te grote gevaar voor mijn team) en dan wachten ze tot iemand in hun vizier komt. Die personen ga ik even teabaggen en dan knal ik ze neer (zodat ze het nog in de killcam zien). Bewerkt: 1 januari 2010 door Vercetti24 Reageren
Djmaddox Geplaatst: 1 januari 2010 Rapport Geplaatst: 1 januari 2010 MW2 nu ook buiten speelbaar, luister maar eens! Dat heet vuurwerk.. Ik had zo'n vuurwerkding van 1.5 meter en die heette "AK-47". Ik had gisteren met 1 SCAR magazijn 5 kills gemaakt :o Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 1 januari 2010 Rapport Geplaatst: 1 januari 2010 MW2 nu ook buiten speelbaar, luister maar eens! Dat heet vuurwerk.. Ik had zo'n vuurwerkding van 1.5 meter en die heette "AK-47". Ik had gisteren met 1 SCAR magazijn 5 kills gemaakt :o Stonden ze achter elkaar of was ie Extended? Ik probeer Extended mags voor mijn SCAR te halen, ik zit nu op 21 penetration kills. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 1 januari 2010 Rapport Geplaatst: 1 januari 2010 Stonden ze achter elkaar of was ie Extended? Ik probeer Extended mags voor mijn SCAR te halen, ik zit nu op 21 penetration kills. Het was een gewone mag maar ik had niet te tijd om te reloaden want ik was namelijk aan het rushen. Reageren
jeroen.engeler Geplaatst: 1 januari 2010 Rapport Geplaatst: 1 januari 2010 (bewerkt) Ik ben bezig met de tweede prestige en heb m`n favoriete wapen alweer, de FAMAS. Vrijwel geen enkel assault wapen heeft in combinatie met stopping power de vijanden sneller dood dan de FAMAS, behalve als je headshot hebt natuurlijk. Weet iemand wanneer je de gouden title en emblem krijgt van een wapen? O laat maar ik heb ze al gevonden. Bewerkt: 1 januari 2010 door jeroen.engeler Reageren
Cryde Geplaatst: 1 januari 2010 Rapport Geplaatst: 1 januari 2010 Ik ben bezig met de tweede prestige en heb m`n favoriete wapen alweer, de FAMAS. Vrijwel geen enkel assault wapen heeft in combinatie met stopping power de vijanden sneller dood dan de FAMAS, behalve als je headshot hebt natuurlijk. Weet iemand wanneer je de gouden title en emblem krijgt van een wapen? O laat maar ik heb ze al gevonden. Met de TAR-21 gaan ze ook lekker snel dood hoor Reageren
Wienish Geplaatst: 1 januari 2010 Rapport Geplaatst: 1 januari 2010 Ik vind die extended mags maar niks Ik heb gister ACR Mastery gekregen, en meteen de Extended erop gegooit (dacht dat ik gewoon meer kogels had) Het probleem is dat je magazijnen wat groter zijn, maar je niet meer kogels hebt. Je zult zien dat je meer kogels tot je beschikking hebt zonder reload, en daardoor wordt je ook weer minder zuinig op je kogels. Als je bling hebt en je wilt Extended Mags gebruiken, kun je beter Scavenger Pro doen met de andere attachment, dan heb je ook nog veel meer kogels (en je kan oprapen) Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 1 januari 2010 Rapport Geplaatst: 1 januari 2010 (bewerkt) Ik vind die extended mags maar niks Ik heb gister ACR Mastery gekregen, en meteen de Extended erop gegooit (dacht dat ik gewoon meer kogels had) Het probleem is dat je magazijnen wat groter zijn, maar je niet meer kogels hebt. Je zult zien dat je meer kogels tot je beschikking hebt zonder reload, en daardoor wordt je ook weer minder zuinig op je kogels. Als je bling hebt en je wilt Extended Mags gebruiken, kun je beter Scavenger Pro doen met de andere attachment, dan heb je ook nog veel meer kogels (en je kan oprapen) Extended mags zijn niet echt nodig voor 30 kogel mags, maar de SCAR heeft hele goede iron sights, ik gebruik geen RDS ik vind hem makelijker te gebruiken zonder en hij heeft maar een 20 kogel magazijn en die is heel snel leeg. En ik gebruik alleen Scavanger, dus ik maak me nooit zorgen om Ammo, maar mijn magayijn wordt er niet groter van. Heeft mischien iemand wat tips om snel penetration kills te halen, behalve 3rd person spelen PS Als er ergens een y staat in plaats voor z zeg het dan, ze zijn omgedraaid op mijn toetsenboord, vraag niet hoe dat kan, en als ik mijn PC opnieuw opstart is weer alles normaal. En ik merk nu op dat de vraagteken het ook niet doet Bewerkt: 1 januari 2010 door Vercetti24 Reageren
Wienish Geplaatst: 1 januari 2010 Rapport Geplaatst: 1 januari 2010 Ik vind die extended mags maar niks Ik heb gister ACR Mastery gekregen, en meteen de Extended erop gegooit (dacht dat ik gewoon meer kogels had) Het probleem is dat je magazijnen wat groter zijn, maar je niet meer kogels hebt. Je zult zien dat je meer kogels tot je beschikking hebt zonder reload, en daardoor wordt je ook weer minder zuinig op je kogels. Als je bling hebt en je wilt Extended Mags gebruiken, kun je beter Scavenger Pro doen met de andere attachment, dan heb je ook nog veel meer kogels (en je kan oprapen) Extended mags zijn niet echt nodig voor 30 kogel mags, maar de SCAR heeft hele goede iron sights, ik gebruik geen RDS ik vind hem makelijker te gebruiken zonder en hij heeft maar een 20 kogel magazijn en die is heel snel leeg. En ik gebruik alleen Scavanger, dus ik maak me nooit zorgen om Ammo, maar mijn magayijn wordt er niet groter van. Heeft mischien iemand wat tips om snel penetration kills te halen, behalve 3rd person spelen PS Als er ergens een y staat in plaats voor z zeg het dan, ze zijn omgedraaid op mijn toetsenboord, vraag niet hoe dat kan, en als ik mijn PC opnieuw opstart is weer alles normaal. En ik merk nu op dat de vraagteken het ook niet doet ? wordt = Dan moet je even Ctrl + Shift tegelijk. Het z-y probleem ben ik niet bekend mee, en het is ook maar een keer foutgegaan in je post (magayijn -> magazijn). Hoe je snel die penetrations krijgt: FMJ op je wapen attachen, hoog blijven. Vanuit daken kun je veel zien (sorry dat ik weer ga camptalken), en als iemand net in een gebouw gaat schuilen achter een klein muurtje kun je hem vaak nog even wegschieten (door het muurtje heen) Reageren
Cryde Geplaatst: 1 januari 2010 Rapport Geplaatst: 1 januari 2010 Ik vind die extended mags maar niks Ik heb gister ACR Mastery gekregen, en meteen de Extended erop gegooit (dacht dat ik gewoon meer kogels had) Het probleem is dat je magazijnen wat groter zijn, maar je niet meer kogels hebt. Je zult zien dat je meer kogels tot je beschikking hebt zonder reload, en daardoor wordt je ook weer minder zuinig op je kogels. Als je bling hebt en je wilt Extended Mags gebruiken, kun je beter Scavenger Pro doen met de andere attachment, dan heb je ook nog veel meer kogels (en je kan oprapen) Extended mags zijn niet echt nodig voor 30 kogel mags, maar de SCAR heeft hele goede iron sights, ik gebruik geen RDS ik vind hem makelijker te gebruiken zonder en hij heeft maar een 20 kogel magazijn en die is heel snel leeg. En ik gebruik alleen Scavanger, dus ik maak me nooit zorgen om Ammo, maar mijn magayijn wordt er niet groter van. Heeft mischien iemand wat tips om snel penetration kills te halen, behalve 3rd person spelen PS Als er ergens een y staat in plaats voor z zeg het dan, ze zijn omgedraaid op mijn toetsenboord, vraag niet hoe dat kan, en als ik mijn PC opnieuw opstart is weer alles normaal. En ik merk nu op dat de vraagteken het ook niet doet Ctrl+Shift? Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 1 januari 2010 Rapport Geplaatst: 1 januari 2010 (bewerkt) Ik vind die extended mags maar niks Ik heb gister ACR Mastery gekregen, en meteen de Extended erop gegooit (dacht dat ik gewoon meer kogels had) Het probleem is dat je magazijnen wat groter zijn, maar je niet meer kogels hebt. Je zult zien dat je meer kogels tot je beschikking hebt zonder reload, en daardoor wordt je ook weer minder zuinig op je kogels. Als je bling hebt en je wilt Extended Mags gebruiken, kun je beter Scavenger Pro doen met de andere attachment, dan heb je ook nog veel meer kogels (en je kan oprapen) Extended mags zijn niet echt nodig voor 30 kogel mags, maar de SCAR heeft hele goede iron sights, ik gebruik geen RDS ik vind hem makelijker te gebruiken zonder en hij heeft maar een 20 kogel magazijn en die is heel snel leeg. En ik gebruik alleen Scavanger, dus ik maak me nooit zorgen om Ammo, maar mijn magayijn wordt er niet groter van. Heeft mischien iemand wat tips om snel penetration kills te halen, behalve 3rd person spelen PS Als er ergens een y staat in plaats voor z zeg het dan, ze zijn omgedraaid op mijn toetsenboord, vraag niet hoe dat kan, en als ik mijn PC opnieuw opstart is weer alles normaal. En ik merk nu op dat de vraagteken het ook niet doet ? wordt = Dan moet je even Ctrl + Shift tegelijk. Het z-y probleem ben ik niet bekend mee, en het is ook maar een keer foutgegaan in je post (magayijn -> magazijn). Hoe je snel die penetrations krijgt: FMJ op je wapen attachen, hoog blijven. Vanuit daken kun je veel zien (sorry dat ik weer ga camptalken), en als iemand net in een gebouw gaat schuilen achter een klein muurtje kun je hem vaak nog even wegschieten (door het muurtje heen) Alles doet er weer normaal, bedankt voor hulp. Ik ben bereid om klein beetje te campen om extended mags te halen (ik kan niet lang campen, ik heb geen geduld voor, maar ik kan wel een hele match met mijn sniper rifle op een plek liggen). Het is dom dat ik zelf niet op kwam om op daken te gaan zitten. :$ Ik hoop dat ik het wel snel haal. Bewerkt: 1 januari 2010 door Vercetti24 Reageren
lexus123 Geplaatst: 1 januari 2010 Rapport Geplaatst: 1 januari 2010 (bewerkt) Ik vind die extended mags maar niks Ik heb gister ACR Mastery gekregen, en meteen de Extended erop gegooit (dacht dat ik gewoon meer kogels had) Het probleem is dat je magazijnen wat groter zijn, maar je niet meer kogels hebt. Je zult zien dat je meer kogels tot je beschikking hebt zonder reload, en daardoor wordt je ook weer minder zuinig op je kogels. Extended Mags op een Intervention is best chill. Heb je 10 kogels in plaats van 5. EDIT: Lol, dit topic heeft precies evenveel pagina's als het hele GFX Showroom subforum! Bewerkt: 1 januari 2010 door lexus123 Reageren
jeroen.engeler Geplaatst: 1 januari 2010 Rapport Geplaatst: 1 januari 2010 Ik heb een probleempje. Inmiddels 640 potjes gewonnen en 660 verloren maar 2/3 van de verloren potjes komt door de host. Of hij gaat weg of hij heeft kut connectie, bijna elk potje word tegenwoordig beëindigt door de host. Word dit nog een keer opgelost ofzo, want de multiplayer is zo bijna niet meer te spelen. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 1 januari 2010 Rapport Geplaatst: 1 januari 2010 Ik heb een probleempje. Inmiddels 640 potjes gewonnen en 660 verloren maar 2/3 van de verloren potjes komt door de host. Of hij gaat weg of hij heeft kut connectie, bijna elk potje word tegenwoordig beëindigt door de host. Word dit nog een keer opgelost ofzo, want de multiplayer is zo bijna niet meer te spelen. Ze kunnen moeilijk de host dwingen/bevelen om te blijven hé. Dit probleem zal wss alleen weg gaan als er deticated servers zijn. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.