jeroen.engeler Geplaatst: 1 januari 2010 Rapport Geplaatst: 1 januari 2010 Ze kunnen moeilijk de host dwingen/bevelen om te blijven hé. Dit probleem zal wss alleen weg gaan als er deticated servers zijn. Nee maar als ze zien dat de host slechte connectie heeft kunnen ze makkelijk een andere host zoeken, maar ze zijn gewoon te lui om daar iets aan te doen. En als de host weggaat moet je eerst een minuut wachten om vervolgens weer een nieuwe match te zoeken, dat is toch dikke onzin. 1 op de 10 keer lukt het hem om een nieuwe host te vinden. Dus dat moeten ze er gewoon weer uithalen, Cod: WaW was op mp gebied 100x beter. Reageren
HA5H Geplaatst: 1 januari 2010 Rapport Geplaatst: 1 januari 2010 gister paar min voor 12en mijn 10e en laatste EMP gehaald Heb nu emblem en richt mij nu op het neuken voor die emblem Reageren
Gijsso Geplaatst: 1 januari 2010 Rapport Geplaatst: 1 januari 2010 Het emblem is wel mooi, maar de killstreak zelf is net een Counter UAV En heeft iedereen hier wel eens een match die gewoon echt niet gaat? Of ben ik de enige En ik heb net een knife class gemaakt, gaat echt goed zeg. Ook Intervention met ACOG Sight of Thermal. Op de meeste maps kun je daar mee uit de voeten. Reageren
flippie13 Geplaatst: 1 januari 2010 Rapport Geplaatst: 1 januari 2010 De laatste tijd heb ik trouwens steeds vaker dat ik een potje join, die dan nog een halve minuut of net is afgelopen, daar heb ik echt zo'n haat aan, hebben jullie dat ook? Reageren
Gijsso Geplaatst: 1 januari 2010 Rapport Geplaatst: 1 januari 2010 De laatste tijd heb ik trouwens steeds vaker dat ik een potje join, die dan nog een halve minuut of net is afgelopen, daar heb ik echt zo'n haat aan, hebben jullie dat ook? Jep Echt bagger. En je spawnt dan vaak net voor iemand neus. Dood en dan match afgelopen. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 1 januari 2010 Rapport Geplaatst: 1 januari 2010 Ik vind dat join session ook heel erg slecht gemaakt, of je maakt het dat het altijd kan of je maakt het dat het niet kan, maar niet dat je bij iedereen kan kijken of het kan. Sowieso heb ik soms ook last dat ik dan niet met die gene kan connecten via join session. Reageren
paul007 Geplaatst: 1 januari 2010 Rapport Geplaatst: 1 januari 2010 Ja dit hierboven snap ik ook helemaal niet. Soms kan ik via iemands PSN Tag zijn of haar session joinen. Maar soms ook niet terwijl er wel gewoon staat dat hij/zij bijvoorbeeld bezig is met TDM? Ik had net echt een goede Capture The Flag match. Ik had als weapons ingesteld: ACR met silencer en UPS met silencer. Als perks: Scanvager Pro (lol, geen idee hoe je het schrijft), Stopping Power Pro en Ninja Pro. Ik ging gewoon naar de vijandige basis en knallen maar. Vaak van posities wisselen zodat ze me moeilijk konden vinden. Uiteindelijk een predetor drone en toen meteen terug gerent naar mijn eigen basis. Vanuit daar de predetor drone afgevuurd en 2 kills erbij. Daarna harrier strike en vervolgens chopper gunner. Uiteindelijk had ik ongeveer 26 kills met maar 4 deaths. Voor mij is dat een hele prestatie! Cheers paul007 Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 1 januari 2010 Rapport Geplaatst: 1 januari 2010 gister paar min voor 12en mijn 10e en laatste EMP gehaald Heb nu emblem en richt mij nu op het neuken voor die emblem Veel plezier met neuken Haakon, ik hoop dat je die condoom emblem krijgt. Ik heb eindelijk Extended mags voor de SCAR, ik heb nog een holographic sight voor mastery nodig. De SCAR met extended mags is geweldig, de enige nadeel van het wapen is dan weg. Wat is egenlijk nog het nut van sniper rifles? Je zet een thermal sight op de ACR en je hebt een full auto sniper zonder terugslag en een 30 kogel magazijn. PS: Zou ik mischien aan IW vragen of ze de naam van de Team Deathmatch naar Camp Deathmatch kunnen veranderen? Reageren
Vice-King Geplaatst: 1 januari 2010 Rapport Geplaatst: 1 januari 2010 ik krijg de laatste tijd alleen maar ammo met me care package raar weet iemad hoe dit komt ben lvl 42 1 prestige Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 1 januari 2010 Rapport Geplaatst: 1 januari 2010 (bewerkt) ik krijg de laatste tijd alleen maar ammo met me care package raar weet iemad hoe dit komt ben lvl 42 1 prestige Na de patch's krijgen veel mensen minder vaak goede killstreaks (dat heb ik ooit op de IW forum gezien) in Care Pakages, mischien hebben ze iets met ze geknoeid. Wat heeft eigenlijk IW van PS3 gebruikers weggenomen? Want PC heeft geen dedicated serwers en de 360 heeft geen Party chat in de meeste playlists. Wat zorgt IW toch goed voor hun fans, idereen is zooo tevreden over. Bewerkt: 1 januari 2010 door Vercetti24 Reageren
paul007 Geplaatst: 1 januari 2010 Rapport Geplaatst: 1 januari 2010 ik krijg de laatste tijd alleen maar ammo met me care package raar weet iemad hoe dit komt ben lvl 42 1 prestige Na de patch's krijgen veel mensen minder vaak goede killstreaks (dat heb ik ooit op de IW forum gezien) in Care Pakages, mischien hebben ze iets met ze geknoeid. Wat heeft eigenlijk IW van PS3 gebruikers weggenomen? Want PC heeft geen dedicated serwers en de 360 heeft geen Party chat in de meeste playlists. Wat zorgt IW toch goed voor hun fans, idereen is zooo tevreden over. Wees toch blij dat ze ons een geweldige game hebben geleverd. Het kan allemaal zo veel erger weet je. Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 1 januari 2010 Rapport Geplaatst: 1 januari 2010 (bewerkt) ik krijg de laatste tijd alleen maar ammo met me care package raar weet iemad hoe dit komt ben lvl 42 1 prestige Na de patch's krijgen veel mensen minder vaak goede killstreaks (dat heb ik ooit op de IW forum gezien) in Care Pakages, mischien hebben ze iets met ze geknoeid. Wat heeft eigenlijk IW van PS3 gebruikers weggenomen? Want PC heeft geen dedicated serwers en de 360 heeft geen Party chat in de meeste playlists. Wat zorgt IW toch goed voor hun fans, idereen is zooo tevreden over. Wees toch blij dat ze ons een geweldige game hebben geleverd. Het kan allemaal zo veel erger weet je. Het kon ook veel beter en dat konden ze makelijk doen: Gebruik MW1's spawn systeem- spawn killen en omgekeerd spawn killen voor grote deel opgelost, paar sniper maps van MW1 gebruiken- snipers zijn blij, paar echte CQB maps van MW1 gebruiken- SMG gebruikers zijn blij Ambush weer inzetten- ik ben heel blij, geen party chat verbod- Xbox 360 gebruikers blij, dedicated severs- PC gebruikers blij, paar populaire wapens van MW1 gebruiken (G36C bijv.)- maak je ook veel mensen blij. Ik heb het van vaakst voorkomende "zeik" topics van IW forum. PS: Er bestaat geen game waar ik me zo erg aan heb geergerd en ik speel het nog steeds. Wat is er mis met mij? Bewerkt: 1 januari 2010 door Vercetti24 Reageren
flippie13 Geplaatst: 1 januari 2010 Rapport Geplaatst: 1 januari 2010 (bewerkt) Als men eenmaal hoge prestatie van iets verwacht gaan ze op alle (hele kleine minpuntjes) zitten zeiken. En een game moet vernieuwing hebben, anders konden ze netzogoed al de nieuwe maps en wapens in een DLC proppen voor MW1 ^.^ Ohja: # # The tactical nuke's launch can't be activated while you are affected by an active EMP. However, an enemy using an EMP after the launch will not interrupt the countdown, and it will still detonate. Heeft een EMP toch nog een beetje zin als je ziet dat iemand een 24 killstreak heeft Bewerkt: 1 januari 2010 door flippie13 Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 1 januari 2010 Rapport Geplaatst: 1 januari 2010 Als men eenmaal hoge prestatie van iets verwacht gaan ze op alle (hele kleine minpuntjes) zitten zeiken. En een game moet vernieuwing hebben, anders konden ze netzogoed al de nieuwe maps en wapens in een DLC proppen voor MW1 ^.^ Ik zou de spawn probleem, geen party chat en dedicated servers geen kleine mijnpuntjes noemen. Het zou leuk zijn als ze paar van de populaire niet nooby wapens van MW1 zouden gebruiken. De MP5 en G36C zijn daar een goed voorbeeld van. En sommige mensen (ik ook) vinden dat MW1 betere maps had en IW had ooit iets over MW1 map remakes gezegd, ik hoop dat er paar MW1 maps in een map pack komen. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 1 januari 2010 Rapport Geplaatst: 1 januari 2010 Ja, als het goed is moeten er remakes van de MW maps in de DLC komen. Ik vind de MW1 maps ook fijner, daar zijn niet zoveel objecten als in MW2 dat je in elke hoek kan campen. Wél zijn de MW2 maps realistischer. (vind ik) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.