Vercetti24 Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 (bewerkt) Pave Low is echt een rand gevalletje, meestal tellen de kills niet mee, maar soms ook weer wel. Ik heb geen idee of er factoren zijn die dit veroorzaken, maar het is in ieder geval wel vreemd. Ik heb iets gelezen hierover. (Ik ben helemaal niet zeker of het klopt, maar het is het proberen waard) Ik las dus dat als je een Pave Low inroept en een kill maakt voordat de helikopter het doet, de kills meetellen. Pave Low is dus niet geschikt voor de standard manier om een Nuke te halen (in een hoekje zitten en de killstreak CG te laten halen). Niet echt, nee. Ik ga eens een Nuke proberen halen met Harrier Airstrike - Chopper Gunner - Nuke. Is volgens mij ook de meest gebruikte 'bundel'. En ook de makelijkste, behalve als je tegen mij moet, dan gaat jou Harrier eraan. Edit: Wie dit begrijpt krijgt een koekje: Bewerkt: 2 januari 2010 door Vercetti24 Reageren
Cryde Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 (bewerkt) IW negeert zijn eigen fanbase door dedicated servers enzo eruit te gooien. 402 = twitter ding van IW enzo 402 (IW) negeert zijn eigen forum Btw, gisteren CTF gespeeld met Marathon + Lightweight + Ninja + Silenced UMP45 Echt drie keer achter elkaar de vlag gestolen zonder dat ze iets doorhadden en ook nog vier kills gemaakt Daarna gingen ze alleen nog maar verdedigen.. Bewerkt: 2 januari 2010 door Stinger58 Reageren
Djmaddox Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 Ik klaag wel over deze game, maar ik heb wel eens K/D ratio van iets van 1.4. dus kun je niet tegen je verlies? Eigenlijk ben ik zowat de enige van mn team die altijd blijft als we aan het verliezen zijn dus zit ik vaak in games van 1 VS 4 of 2 VS 4. Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 (bewerkt) IW negeert zijn eigen fanbase door dedicated servers enzo eruit te gooien. 402 = twitter ding van IW enzo 402 (IW) negeert zijn eigen forum Btw, gisteren CTF gespeeld met Marathon + Lightweight + Ninja + Silenced UMP45 Echt drie keer achter elkaar de vlag gestolen zonder dat ze iets doorhadden en ook nog vier kills gemaakt Daarna gingen ze alleen nog maar verdedigen.. Je hebt het goed, hier is je koekje . Hebben julie eigenlijk opgemerkt hoe ongebalanceerd beide fracties zijn? Op Sub base heeft Spetsnatz witte kleren en volgens mij waren het seals hebben zwarte kleding. Nou wat valt er meer op een sneuw map? Ook bijvoorbeeld op Terminal, de map heeft in het algemeen lichte omgeving en dus vallen Rangers niet op, maar Spetznatz wel. Bewerkt: 2 januari 2010 door Vercetti24 Reageren
Cryde Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 IW negeert zijn eigen fanbase door dedicated servers enzo eruit te gooien. 402 = twitter ding van IW enzo 402 (IW) negeert zijn eigen forum Btw, gisteren CTF gespeeld met Marathon + Lightweight + Ninja + Silenced UMP45 Echt drie keer achter elkaar de vlag gestolen zonder dat ze iets doorhadden en ook nog vier kills gemaakt Daarna gingen ze alleen nog maar verdedigen.. Je hebt het goed, hier is je koekje . Hebben julie eigenlijk opgemerkt hoe ongebalanceerd beide fracties zijn? Op Sub base heeft Spetsnatz witte kleren en volgens mij waren het seals hebben zwarte kleding. Nou wat valt er meer op een sneuw map? Ook bijvoorbeeld op Terminal, de map heeft in het algemeen lichte omgeving en dus vallen Rangers niet op, maar Spetznatz wel. Dus je wilt zeggen dat de Seals in het nadeel zijn? Niet echt, de Seals zie je binnen niet (waar het redelijk donker is). Sowieso is Sub Base een verschrikkelijke map Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 IW negeert zijn eigen fanbase door dedicated servers enzo eruit te gooien. 402 = twitter ding van IW enzo 402 (IW) negeert zijn eigen forum Btw, gisteren CTF gespeeld met Marathon + Lightweight + Ninja + Silenced UMP45 Echt drie keer achter elkaar de vlag gestolen zonder dat ze iets doorhadden en ook nog vier kills gemaakt Daarna gingen ze alleen nog maar verdedigen.. Je hebt het goed, hier is je koekje . Hebben julie eigenlijk opgemerkt hoe ongebalanceerd beide fracties zijn? Op Sub base heeft Spetsnatz witte kleren en volgens mij waren het seals hebben zwarte kleding. Nou wat valt er meer op een sneuw map? Ook bijvoorbeeld op Terminal, de map heeft in het algemeen lichte omgeving en dus vallen Rangers niet op, maar Spetznatz wel. Dus je wilt zeggen dat de Seals in het nadeel zijn? Niet echt, de Seals zie je binnen niet (waar het redelijk donker is). Sowieso is Sub Base een verschrikkelijke map Dat was maar een voorbeeldje, maar bijv. op Terminal zijn Rangers in het voordeel overal en zeg niet dat het niet zo is, dat heb ik uit mijn eigen ervaringen. En de Miltia zuigt het meest, ze hebben gewoon shirtjes aan tegen Spec Ops (TF141) soldaten met camo en body armor. Miltia is nergens in het voordeel, eentonige kleuren zie je altijd het makkelijkst. Reageren
lexus123 Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 Ben er achter gekomen dat een Akimbo P90 best wel lachen is. Met One Man Army, want dan kan je je wapen de hele tijd 'refillen'. Omdat je toch alles als een bezetene opschiet/sprayed. In hardcore gaan mensen dan enorm snel dood. Dus als je even fun wilt gaan beleven in plaats van serieus te spelen, pak een Akimbo P90. Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 (bewerkt) Ben er achter gekomen dat een Akimbo P90 best wel lachen is. Met One Man Army, want dan kan je je wapen de hele tijd 'refillen'. Omdat je toch alles als een bezetene opschiet/sprayed. In hardcore gaan mensen dan enorm snel dood. Dus als je even fun wilt gaan beleven in plaats van serieus te spelen, pak een Akimbo P90. I wou net aan julie vragen wie met een Oma rugzakje rondloopt. De ultime spray wapen van MW1 akimbo, alweer een briliante idee van IW. Waarom gebruik je geen Scavanger Pro, dan heb je maximale antal ammo, je kan ammo oppikken en je hebt je secundary nog. Edit: Ik merk nu pas op dat ik meer dan 400 berichten heb. :$ 408 berichten!!! Bewerkt: 2 januari 2010 door Vercetti24 Reageren
flippie13 Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 Wisten jullie trouwens ook dat je maar max 2 claymores neerkan zetten tegelijkertijd? Ik had scavenger, en pakte bij elke dode een claymore op, die verdwenen gewoon Had al 2 ergens anders staan .. Reageren
paul007 Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 Ik heb gisteravond echt vreselijke lol gehad met een vriend van mij. We hadden allebei een riot shield op de map Terminal tijdens Demolition. Was echt grappig! We liepen zo naast elkaar naar het vliegtuig. Je ziet die gasten dan echt zo kijken van: "kut, wat ga ik doen?" terwijl wij langzamerhand dichterbij komen: Geweldig! Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 Ik heb gisteravond echt vreselijke lol gehad met een vriend van mij. We hadden allebei een riot shield op de map Terminal tijdens Demolition. Was echt grappig! We liepen zo naast elkaar naar het vliegtuig. Je ziet die gasten dan echt zo kijken van: "kut, wat ga ik doen?" terwijl wij langzamerhand dichterbij komen: Geweldig! Twee dartboards en ik heb maar een dart! dat dachten ze. Reageren
lexus123 Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 Ben er achter gekomen dat een Akimbo P90 best wel lachen is. Met One Man Army, want dan kan je je wapen de hele tijd 'refillen'. Omdat je toch alles als een bezetene opschiet/sprayed. In hardcore gaan mensen dan enorm snel dood. Dus als je even fun wilt gaan beleven in plaats van serieus te spelen, pak een Akimbo P90. I wou net aan julie vragen wie met een Oma rugzakje rondloopt. De ultime spray wapen van MW1 akimbo, alweer een briliante idee van IW. Waarom gebruik je geen Scavanger Pro, dan heb je maximale antal ammo, je kan ammo oppikken en je hebt je secundary nog. Edit: Ik merk nu pas op dat ik meer dan 400 berichten heb. :$ 408 berichten!!! Ja, maar ik wil nu ook wel eens een keer m'n OMA challenges halen. Meer Xp. En Scavenger gebruik ik ook veel op andere classes. Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 Ben er achter gekomen dat een Akimbo P90 best wel lachen is. Met One Man Army, want dan kan je je wapen de hele tijd 'refillen'. Omdat je toch alles als een bezetene opschiet/sprayed. In hardcore gaan mensen dan enorm snel dood. Dus als je even fun wilt gaan beleven in plaats van serieus te spelen, pak een Akimbo P90. I wou net aan julie vragen wie met een Oma rugzakje rondloopt. De ultime spray wapen van MW1 akimbo, alweer een briliante idee van IW. Waarom gebruik je geen Scavanger Pro, dan heb je maximale antal ammo, je kan ammo oppikken en je hebt je secundary nog. Edit: Ik merk nu pas op dat ik meer dan 400 berichten heb. :$ 408 berichten!!! Ja, maar ik wil nu ook wel eens een keer m'n OMA challenges halen. Meer Xp. En Scavenger gebruik ik ook veel op andere classes. Ik gebruik alleen Scavanger. Maar vind het een leuke rugzakje. Je loopt rond met OMA geschreven op je rug. Reageren
Cryde Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 Ugh, weer een potje niet gewonnen omdat de host wegging.. Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 (bewerkt) Ugh, weer een potje niet gewonnen omdat de host wegging.. Dat heb ik ook vaak, maar ik heb ook iets beters: vaak als het goed gaat krijg ik host migration en dan zit ik weer bij MP main menu. Bewerkt: 2 januari 2010 door Vercetti24 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.