NickOwnage Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 Ik ga al weer lekker met MW2. ;D Reageren
Pesimist Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 (bewerkt) Waarom is het zo dat het spel in mp soms heel traag gaat ik heb razend snelle verbinding meestal 4 of 5 strepen??Of waarom is er bijna nooit een goeie host?? Bewerkt: 2 januari 2010 door musii42 Reageren
NickOwnage Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 Omdat de host niet altijd een goede connectie heeft met lag. En dan heb je wel een goede verbinding maar hij heeft lag. Reageren
ikt Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 Ik heb gisteravond echt vreselijke lol gehad met een vriend van mij. We hadden allebei een riot shield op de map Terminal tijdens Demolition. Was echt grappig! We liepen zo naast elkaar naar het vliegtuig. Je ziet die gasten dan echt zo kijken van: "kut, wat ga ik doen?" terwijl wij langzamerhand dichterbij komen: Geweldig! Als hij op de ene schiet moet de andere een knife gooien. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 Welke Sniper gebruiken jullie het liefst? Ik ben nu bezig met de Barrett .50cal. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 Ik heb eigelijk 2 snipers. Me WA2000 met een thermal scope en een FMJ erop, voor lange afstanden voor maps waar sneeuw enzo ligt. En me 2e sniper is een Barret 50 cal. met een AOCG scope en FMJ, alle 2 met claymore perks. Reageren
ikt Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 Waarom kun je niet rennen in het vliegveldlevel? No rushin' Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 Waarom is het zo dat het spel in mp soms heel traag gaat ik heb razend snelle verbinding meestal 4 of 5 strepen??Of waarom is er bijna nooit een goeie host?? Omdat de servers zich in Amerika bevinden, daarom. Connectie is de grootse probleem van MW2 (IW vind dat Model's nerfen belangrijker is, maar wat kan je nou verwachten van die ignorante Amerikanen, zij hebben geen last van), en geen Dedicated servers en party chat zitten vlak achter. IW luistert naar kleine zeikende kinderen en lost minder belangrijke problemen op. Ik ga denk ik die plaatje die ik hier had gepost als mijn sig gebruiken. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 Wat krijg je met Marathon Pro? Wat is dé PRO erbij? Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 (bewerkt) Wat krijg je met Marathon Pro? Wat is dé PRO erbij? The pro version of Marathon is unlocked once a user has sprinted 26 miles across all games while it is equipped. The pro version allows you to climb ladders and vault over cover more quickly. Aside from the obvious increase of action speed, your sprinting isn't affected by the perk. Bron: CoD wikia Bewerkt: 2 januari 2010 door Vercetti24 Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 Bedankt. Graag gedaan. Kijk volgende keer als je iets niet op deze site: callofduty.wikia.com, je vind daar zeker alle info over CoD die je nodig hebt. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 Ik sla de site meteen op in de computer. Reageren
JoshTheBoss Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 als je in prestige mode gaat, verlies je bijna alle dingen die je hebt gehaald. verlies je ook de perks waar je pro hebt gehaald? verlies je ook je behaalde camouflages? alvast bedankt Josh Reageren
Wienish Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 (bewerkt) Yeah, net weer 28-6, met in het begin 5 van de 6 deaths en vervolgens 18 kills (en toen was pot afgelopen). Harrier, Pave Low én Chopper Gunner gekregen, en ik ben pas gaan campen toen ik de Pave Low inschakelde. @ hierboven: als ik me niet vergis verlies je alles, behalve emblems en titles. Bewerkt: 2 januari 2010 door Wienish Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.