Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Als er bij Capture the Flag de tijd om is bij een gelijke stand, wordt er Overtime gespeeld. Hoe wordt er dan bepaald welk team de winnaar is? Je kan nog steeds respawnen, maar ook als er geen vlag meer wordt gecaptured is er een bepaald team dat in een keer gewonnen heeft. Waarom?

Geplaatst:

Yeah, net weer 28-6, met in het begin 5 van de 6 deaths en vervolgens 18 kills (en toen was pot afgelopen). Harrier, Pave Low én Chopper Gunner gekregen, en ik ben pas gaan campen toen ik de Pave Low inschakelde.

@ hierboven: als ik me niet vergis verlies je alles, behalve emblems en titles.

that sucks :(

Geplaatst:

Yeah, net weer 28-6, met in het begin 5 van de 6 deaths en vervolgens 18 kills (en toen was pot afgelopen). Harrier, Pave Low én Chopper Gunner gekregen, en ik ben pas gaan campen toen ik de Pave Low inschakelde.

@ hierboven: als ik me niet vergis verlies je alles, behalve emblems en titles.

that sucks :(

je meot er wat voor over hebben om z'n geil rangplaatje te krijgen :dans:

Geplaatst:

Ik kan best begrijpen dat mensen genoeg hebben van het levelen, dat in principe ook steeds trager gaat (omdat je steeds een beetje meer punten nodig hebt), en je blij bent alles unlocked te hebben. Voor velen zal dat wel een reden zijn niet te gaan prestigen, maar ik snap niet wat 't doel dan nog is :puh: Ik ga meteen als ik kan de prestige in, de AK-47 is sowieso niet zo bruut als ik dacht, hoorde ik al. Daarbij komt dat 't toch wel fijn is om dan ineens weer even snel te kunnen levelen, daardoor krijg je toch weer even een duw in je achterste om door te kunnen.

Geplaatst:

als je in prestige mode gaat, verlies je bijna alle dingen die je hebt gehaald.

verlies je ook de perks waar je pro hebt gehaald?

verlies je ook je behaalde camouflages?

alvast bedankt :)

Josh

Ja, Ja en Ja

Geplaatst: (bewerkt)

ik vind dat er nu echt te veel ranks zijn, tot 55 was goed genoeg voor mij, het duurt niet zo lang dat je gefrusteerd raakt, maar echt snel gaat het niet.

Bewerkt: door Vercetti24
Geplaatst:

Ik iniedergeval niet. Ben je alles kwijt waarvoor je al die moeite hebt gedaan :t Ik unlock gewoon alles voor alle wapens, en vind het wel best dan.

Geplaatst:

Wat vinden julie van de reacties van de announcers als iemand een AC-130 oproept?

Spetznatz is het beste, volgens mij heeft de Spetznatz announcer (Kamarov van MW1) een nieuwe broek nodig. :puh: Amerikanen klinken alsof ze gaan huilen (50 cent en nog iemand). En TF-141 (Ghost) is gewoon lekker een bakkie thee aan het drinken en dan kijkt hij op het scherm en zegt even dat er een AC-130 rondvliegt, omdat hij het moet doen. :puh:

Ik kan best begrijpen dat mensen genoeg hebben van het levelen, dat in principe ook steeds trager gaat (omdat je steeds een beetje meer punten nodig hebt), en je blij bent alles unlocked te hebben. Voor velen zal dat wel een reden zijn niet te gaan prestigen, maar ik snap niet wat 't doel dan nog is :puh: Ik ga meteen als ik kan de prestige in, de AK-47 is sowieso niet zo bruut als ik dacht, hoorde ik al. Daarbij komt dat 't toch wel fijn is om dan ineens weer even snel te kunnen levelen, daardoor krijg je toch weer even een duw in je achterste om door te kunnen.

De AK is geil man. 3 kogels (2 met SP Pro) en je hebt een dooie vijand. Ook lekkere penetratielevel. Het enige nadeel voor mij:

- Sights zien er belachelijk uit.

- Dat rail-ding is lelijk.

- Hij is van plastic.

Bewerkt: door ikt

wa tis prestigen?

LVL 70 worden en dan weer bij 1 beginnen voor nieuwe emblems en dingen en dan zijn ook al je wapens weer weg enzo.

Bewerkt: door Djmaddox
Geplaatst:

Ik begin Mosh Pit steeds leuker te vinden :Y Gewoon alles door elkaar, afwisselend en een stuk interessanter dan alleen maar dezelfde mode spelen (dat doe ik dan eigenlijk altijd, dan speel ik maar één mode en dan na een tijdje speel ik de hele tijd een andere zegmaar) :puh:

@Enemy AC130 above: Welke is 50 Cent dan, SEALS of Rangers?

Geplaatst:

De AK is geil man. 3 kogels (2 met SP Pro) en je hebt een dooie vijand. Ook lekkere penetratielevel. Het enige nadeel voor mij:

- Sights zien er belachelijk uit.

- Dat rail-ding is lelijk.

- Hij is van plastic.

Ik krijg geen stijve van de AK, :puh: maar ik vind het wel echt een goede wapen, de enige ding waar ik niet mee eens ben is dat de iron sights balechelijk zijn, ik vind het juist hele goede iron sights hebben. waarom hebben ze de AK verneukt met dat plastic en de rail? :duh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...