Wienish Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 (bewerkt) Chille, even kijken :O Geloof d'r namelijk geen kut van. Edit, PS3 toch he? Want ik kan zo te zien gewoon spelen. Bewerkt: 2 januari 2010 door Wienish Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 Nee ik hoorde dat deze hack iets activeert waardoor je de multiplayer niet meer inkan, dit is nadat je de multiplayer uit bent gegaan en er weer in wilt, dan krijg je weer dat loading enzo. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 Nee ik hoorde dat deze hack iets activeert waardoor je de multiplayer niet meer inkan, dit is nadat je de multiplayer uit bent gegaan en er weer in wilt, dan krijg je weer dat loading enzo. Om 19:58 kon ik nog binnen in de multiplayer of is het pas daarna gebeurdt? Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 (bewerkt) Nee ik hoorde dat deze hack iets activeert waardoor je de multiplayer niet meer inkan, dit is nadat je de multiplayer uit bent gegaan en er weer in wilt, dan krijg je weer dat loading enzo. Om 19:58 kon ik nog binnen in de multiplayer of is het pas daarna gebeurdt? Het is volgens mij zo dat sommige er wel in kunnen en andere weer niet, een paar maten van mij kunnen er nu wel in maar de rest weer niet. Bewerkt: 2 januari 2010 door GekkieJ01 Reageren
Velaro Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 Geloof zo'n verzinsels toch niet. Dat ligt gewoon aan de servers en niet aan hacks. Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 (bewerkt) Lol @ sig. AK heeft hier geen sway als ik ACOG erop zet. Maar als ik RDS/HS erop zet, blokkeert een halve AK mijn zicht. :/ Dus niet echt erg nuttig. IW sucked @ user feedback. Zelfs EA luistert beter. Nee, om echt een mes in hun rug te steken moet je zeggen dat Bungie beter luistert (doen ze ook). Waarschijnlijk wordt je hiervoor opgehangen. Ik weet niet op welk console je speelt, als je op de 360 speelt weet je wel wat ik bedoel, anders leg ik het je wel uit. Bewerkt: 2 januari 2010 door Vercetti24 Reageren
paul007 Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 Wil ik net een potje MW2 spelen. Staat mijn NAT-Type (PS3) weer op 3. AAAARRRGGH hier kan ik zo boos om worden, ik dacht dat ik het een aantal weken terug nog gefixt had! Reageren
Wienish Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 Lol @ sig. AK heeft hier geen sway als ik ACOG erop zet. Maar als ik RDS/HS erop zet, blokkeert een halve AK mijn zicht. :/ Dus niet echt erg nuttig. IW sucked @ user feedback. Zelfs EA luistert beter. Nee, om echt een mes in hun rug te steken moet je zeggen dat Bungie beter luistert (doen ze ook). Waarschijnlijk wordt je hiervoor opgehangen. Ik weet niet op welk console je speelt, als je op de 360 speelt weet je wel wat ik bedoel, anders leg ik het je wel uit. Ik word nieuwsgierig als PS3er! Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 (bewerkt) Lol @ sig. AK heeft hier geen sway als ik ACOG erop zet. Maar als ik RDS/HS erop zet, blokkeert een halve AK mijn zicht. :/ Dus niet echt erg nuttig. IW sucked @ user feedback. Zelfs EA luistert beter. Nee, om echt een mes in hun rug te steken moet je zeggen dat Bungie beter luistert (doen ze ook). Waarschijnlijk wordt je hiervoor opgehangen. Ik weet niet op welk console je speelt, als je op de 360 speelt weet je wel wat ik bedoel, anders leg ik het je wel uit. Ik word nieuwsgierig als PS3er! Ik ook. :$ Bungie zijn de makers van Halo en Halo 3 is de aartsvijand van CoD MW1, WaW en MW2. Die spel is drie jaar oud en het staat nog steeds op nummer 1 (nu 2, soms 3, maar het staat altijd hoog) van meest gespeelde 360 games online. Als je iets positiefs over CoD zegt of met een idee voor Halo Reach (aankomende Halo game) aankomt die van MW2 is gepikt wordt je echt helemaal uitgescholden en uitgelachen. Cock Of Doody: Modirn Gayf*ckstupid 2 (zo wordt het MW genoemd, Call Of Crap lijkt ook populair te worden) is een verboden thema op die forum. Hetzelfde heb je op de IW forum, je mag niet over Gaylo 3 beginnen, of er gebeurt hetzelfde met jou als op B.net (Bijnaam voor de Bungie forum). Eigenlijk lijk die oorlog veel op GTA vs SR oorlog, beide games lijken op eerste gezicht op elkaar, maar ze zijn helemaal anders. PS: Ik vind ze beide leuk. Bewerkt: 2 januari 2010 door Vercetti24 Reageren
flippie13 Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 De laatste tijd begin ik ook een paar griepjes bij MW2 te vinden, nee, niet helemaal vlekkeloos gemaakt idd, maar nogsteeds een top game die de dode uurtjes dood Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 (bewerkt) Ik ben lvl 70! De AK-47 valt helaas wat tegen: hij trekt gigantisch omhoog tijdens het schieten. En volgens de statistieken is hij slechter dan de TAR-21. Beetje jammer allemaal, maar dat mag de pret niet drukken. Nog maar 76000 punten voor prestige 1! Bewerkt: 2 januari 2010 door KillerZero86 Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 Ik ben lvl 70! De AK-47 valt helaas wat tegen: hij trekt gigantisch omhoog tijdens het schieten. En volgens de statistieken is hij slechter dan de TAR-21. Beetje jammer allemaal, maar dat mag de pret niet drukken. Nog maar 76000 punten voor prestige 1! Waar heb je het over? Dat ding heeft geen echte terugslag. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 Toch blijft hij niet netjes op je doel staan tijdens het schieten. Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 Toch blijft hij niet netjes op je doel staan tijdens het schieten. Gebruik je mischien een RDS, want dat verklaart het. De AK krijgt sway als je een sight opzet. Want de geen attachements versie blijft wel netjes op de doel. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 Nee, geen attachements. Hij blijft alleen netjes op doel als ik hurk of lig. Als ik sta schiet ik salvo's, anders stijgt hij op. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.