ikt Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 Toch blijft hij niet netjes op je doel staan tijdens het schieten. Dan denk ik dat jij de trekker inhoudt voor 30 seconden, want mijn eerste 3 schoten zijn altijd keurig netjes op 1 plek. Daarna gaan ze ietsjes omhoog. De terugslag die je ziet is helemaal visueel, de AK valt terug op zijn plek vóórdat het volgende schot is gevuurd. Maar de AK-47 is meer een e-penis artikel van hé! Ik ben lvl 70! Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 Of in mijn geval een manier om weer wat extra challenge puntjes te scoren. Ik ga morgen in een private match nog eens uitgebreid testen wanneer en hoeveel de AK-47 stijgt, maar de laatste keer dat ik een sniper uit zijn raam schoot (wat overigens wel lukte) kostte dat één heel magazijn vanwege de onnauwkeurigheid en stijgen en dalen. De laatste kogel was een headshot, lucky shot dus. Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 (bewerkt) Nee, geen attachements. Hij blijft alleen netjes op doel als ik hurk of lig. Als ik sta schiet ik salvo's, anders stijgt hij op. Dat hoort een geweer te doen, mischien ben jij gewend aan de terugslagloze ACR, maar ik kan hem nog steeds gecontroleerd full auto afvuren. hierboven: Ik raad je een ander geweer aan bijv. de ACR, want als je een heel magazijn op een persoon die je ziet verspilt, moet je toch een ander geweer gebruiken. De AK is heel nauwkeurig als je hem kan gebruiken. Bewerkt: 2 januari 2010 door Vercetti24 Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 Haha, als je het niet erg vindt kom ik liever nog even in met dit wapen, die sniper was de tweede kill die ik maakte met dit wapen, en dan ook maar meteen op pak hem beet 200 meter afstand. Hoe is hij in vergelijking met de TAR-21 (die ik hiervoor gebruikte) volgens jullie? Reageren
ikt Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 Of in mijn geval een manier om weer wat extra challenge puntjes te scoren. Ik ga morgen in een private match nog eens uitgebreid testen wanneer en hoeveel de AK-47 stijgt, maar de laatste keer dat ik een sniper uit zijn raam schoot (wat overigens wel lukte) kostte dat één heel magazijn vanwege de onnauwkeurigheid en stijgen en dalen. De laatste kogel was een headshot, lucky shot dus. Mij lukte het om een deel van de map helemaal af te maken met een enkel magazijn, en er zaten wel 5 man ofzo (is veel in Call of Duty, vooral als het MP is en ze terugvuren). (2 kills later kreeg ik mijn Harrier). Van veraf een beetje sniperen lukt ook goed met de AK, trekker voor 3 kogels inhouden. Reageren
jeroen.engeler Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 Zijn er nog meer mensen die na 5 dagen op de teller nog steeds geen favoriete wapen hebben? Ik kan gewoon niet kiezen, na een tijdje met een wapen geschoten te hebben word ik er gewoon weer slechter in. Vandaag ben ik weer is overgestapt naar de SCAR-H en het gaat tot nu toe best goed, maar morgen moet ik waarschijnlijk weer een andere kiezen, want anders haal ik niet meer dan 10 kills en nog meer deaths. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 Ik kan heel goed werken met de TAR-21. Daarmee blijf ik hoge k/d's halen. Wat ik wel altijd jammer vind is dat ik maximaal zes kills achter elkaar haal, ik zou graag eens voor de Tackital Nuke gaan, maar dat lijkt er voor mij niet in te zitten. Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 Haha, als je het niet erg vindt kom ik liever nog even in met dit wapen, die sniper was de tweede kill die ik maakte met dit wapen, en dan ook maar meteen op pak hem beet 200 meter afstand. Hoe is hij in vergelijking met de TAR-21 (die ik hiervoor gebruikte) volgens jullie? Veel beter, de Tar heeft sway en je moet het meteen zeggen dat het je tweede kill was. Reageren
Zakura Geplaatst: 3 januari 2010 Rapport Geplaatst: 3 januari 2010 Vinden jullie dat Last man stand ook een death strike had moeten zijn? Ik vind van wel iig. Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 3 januari 2010 Rapport Geplaatst: 3 januari 2010 Vinden jullie dat Last man stand ook een death strike had moeten zijn? Ik vind van wel iig. WTF heb je het over? Hoe kan je van last man standing een death Streak maken? En als je last stand bedoelt, er is er al een: Final stand, je kan elke wapen die je hebt gebruiken en als je lang genoeg blijft leven sta je weer op. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 3 januari 2010 Rapport Geplaatst: 3 januari 2010 Yeeh, fall camo's voor M4A1 en ACR gehaald vandaag. Maar, welke wapen is krachtiger, de TAR-21 of de AK-47 ? Reageren
Cryde Geplaatst: 3 januari 2010 Rapport Geplaatst: 3 januari 2010 Yeeh, fall camo's voor M4A1 en ACR gehaald vandaag. Maar, welke wapen is krachtiger, de TAR-21 of de AK-47 ? TAR vind ik fijner. Fall is lelijk btw Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 3 januari 2010 Rapport Geplaatst: 3 januari 2010 Zijn er nog meer mensen die na 5 dagen op de teller nog steeds geen favoriete wapen hebben? Ik kan gewoon niet kiezen, na een tijdje met een wapen geschoten te hebben word ik er gewoon weer slechter in. Vandaag ben ik weer is overgestapt naar de SCAR-H en het gaat tot nu toe best goed, maar morgen moet ik waarschijnlijk weer een andere kiezen, want anders haal ik niet meer dan 10 kills en nog meer deaths. in het begin had ik de UMP45 als favoriete wapen,daarna THAR-21 daarna RAF en nu heb ik de ACR,naarmate je verder kom speel je steeds meer wapens vrij maar ik raad je dit aan(in hardcore tenminste(weet niet of ze in SC ook goed zijn want daar speel ik nooit))kijk maar welke je al hebt. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 3 januari 2010 Rapport Geplaatst: 3 januari 2010 Ik begon met M4A1 daarna Scar-H daarna Tar-21 daarna ACR daarna AK47 Dit is toen ik net begon met mw2 Reageren
paul007 Geplaatst: 3 januari 2010 Rapport Geplaatst: 3 januari 2010 Hey iedereen kan iemand mij helpen? Ik ben echt hopeloos Laatst had ik een statisch IP-adres aangemaakt op de computer met de router. Dus vervolgens ging ik verbinding maken met dat statisch IP-adres vanaf m'n PS3 en succes! NAT Type 2 met UPnP ingeschakeld! Helaas klopt het nog steeds niet, als ik Modern Warfare 2 opstart staat mijn internetverbinding nog steeds op Strict, en nu wil ik me aanmelden bij PSN en dan krijg ik de volgende foutmelding: Er is een fout opgetreden tijdens communicatie met de server. Dit is een DNS-fout (80710102) Nu doet mijn internet het nog steeds niet goed. Wanneer ik gewoon automatisch verbind heb ik NAT Type 3 wat ik ook niet moet hebben? Alsjeblieft wil iemand mij helpen? Ik heb er gisteravond de hele tijd aan gezeten en het is nog steeds niet opgelost. Ohw voor het geval iemand dezelfde router heeft, ik heb een Thomson-Alcatel SpeedTouch 780. paul007 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.