GekkieJ01 Geplaatst: 8 januari 2010 Rapport Geplaatst: 8 januari 2010 (bewerkt) Ik vind Wasteland altijd zo'n kut map, die open velden, als je met een sniper op een dakje of een gebouw zit wordt je sowieso altijd al vermoord, als je over de map loopt ben je al heel gauw dood... Of ze zitten in het tunneltje of ze zitten dan ergens verspreid over de map op een lekker sniper plekje :O Wat ik ook een rot map vind is Quarry, altijd die betonblokken waar je op moet gaan klimmen om een goed sniper plekje te vinden. Wasteland is een verschrikkelijke map voor niet snipers, de enige plaats waar je nog een beetje normaal kan spelen is die bunker. Quarry vind ik wel leuk Nee effe serieus, zonder thermal ben je niks op Wasteland... Die map is sowieso te groot voor snipers, ik blijf vaak genoeg stilzitten op 1 plek maar daar komt bijna nooit iemand langs, als ik dan ga lopen wordt ik meteen afgesniperd... Bewerkt: 8 januari 2010 door GekkieJ01 Reageren
Cryde Geplaatst: 8 januari 2010 Rapport Geplaatst: 8 januari 2010 Wat heb ik toch een stronthekel aan die noobtubers.. Reageren
Remcconen Geplaatst: 8 januari 2010 Rapport Geplaatst: 8 januari 2010 Die noobtubers kom ik alleen veel tegen in SC. In HC ben ik ze echt weinig tegen gekomen. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 8 januari 2010 Rapport Geplaatst: 8 januari 2010 Die noobtubers kom ik alleen veel tegen in SC. In HC ben ik ze echt weinig tegen gekomen. HC wordt ook haast nooit gespeeld door noobs. ;D Reageren
Cryde Geplaatst: 8 januari 2010 Rapport Geplaatst: 8 januari 2010 (bewerkt) Dat Price emblem is dus verbonden aan de challenge Radar Inbound. Ik zit nu op de 500 UAVs.. word dit gereset als ik weer Prestige? D: Nee wacht, natuurlijk word die gereset. Maar betekend dit dat ik dan ook weer op 0 zit voor die Emblem? Bewerkt: 8 januari 2010 door Cryde Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 8 januari 2010 Rapport Geplaatst: 8 januari 2010 Ik haat vooral die subase map het lijkt op zo'n neppe counter strike 1.6 map. ik vind dat juist een hele leuke map Reageren
Pesimist Geplaatst: 8 januari 2010 Rapport Geplaatst: 8 januari 2010 Ik haat vooral die subase map het lijkt op zo'n neppe counter strike 1.6 map. ik vind dat juist een hele leuke map Ja ieder zijn eigen mening Maar wasteland en favela zijn mijn favoriet Reageren
flippie13 Geplaatst: 8 januari 2010 Rapport Geplaatst: 8 januari 2010 Favela ! <3 Ik ben nu trouwens een ook runner geworden, heerlijk noob, heerlijk gewoon Rondrennen (marathon, lightweigt, commando) met een vector silenced, heerlijk ^.^ Carepackage heb ik ook gebruikt, daaaamn, das snel Predator missles kunnen me niet bijhouden Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 8 januari 2010 Rapport Geplaatst: 8 januari 2010 Ik haat vooral die subase map het lijkt op zo'n neppe counter strike 1.6 map. ik vind dat juist een hele leuke map Ja ieder zijn eigen mening Maar wasteland en favela zijn mijn favoriet ik vind wasteland juist weer helemaal niks aan maar fevala vind ik wel leuk Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 8 januari 2010 Rapport Geplaatst: 8 januari 2010 Dat zijn geen kills, er is geen kill limiet in Domination, je kan alleen punten verdienen door vlaggen te capturen en houden. BanaanDaan: Dit is de beroemdste minpunt van MW2, idereen zegt het. Alleen idereen vergeet dat je dit spel voor multiplayer koopt en niet voor Single Player. Kweet 't, doe mij maar mooi Single Player met leuke missies, dus geen MW2 Reageren
Cryde Geplaatst: 8 januari 2010 Rapport Geplaatst: 8 januari 2010 Dat Price emblem is dus verbonden aan de challenge Radar Inbound. Ik zit nu op de 500 UAVs.. word dit gereset als ik weer Prestige? D: Nee wacht, natuurlijk word die gereset. Maar betekend dit dat ik dan ook weer op 0 zit voor die Emblem? Blijkbaar wel. Eerst maar ff prestigen dus, zit nu toch pas op de 500. D: Reageren
Remi-X Geplaatst: 8 januari 2010 Rapport Geplaatst: 8 januari 2010 Wat heb ik toch een stronthekel aan die noobtubers.. Wat zijn Tubers? :$ Reageren
Cryde Geplaatst: 8 januari 2010 Rapport Geplaatst: 8 januari 2010 Wat heb ik toch een stronthekel aan die noobtubers.. Wat zijn Tubers? :$ Grenade launcher gebruikers. Je weet toch wel die callsign met die hotdog 'Noobtuber'? Die krijg je door met een grenade launcher te spelen Reageren
.Senne Geplaatst: 8 januari 2010 Rapport Geplaatst: 8 januari 2010 Hiernet lekker een triple (althans, dat denk ik, kan eigenlijk ook meer zijn) collateral gehad. Ik stond bij Afghan met m'n Wa2000 sniper daar aan die humvee onderaan de eerste bunker, verscholen achter de rotsen. Ik zie een heel rood lijntje van tegenstanders aankomen in die bunker. Ik schiet één mannetje af met één kogel, en schiet daarna onmiddelijk nog eens. Komt er +450 xp en een heleboel kills in de kill counter onderaan, dus dat moet wel triple of multikill geweest zijn. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 8 januari 2010 Rapport Geplaatst: 8 januari 2010 Daarjuist met een paar leden van Libertykillerz Modern Warfare 2 gespeeldt, we warne met 6 zodat we niet tegen elkaar moesten spelen. Ik had toen ook nog ene mooie potje gespeeldt ik was in Search and Gestroy alleen en ik moest nog 3 man vermoorden want de bom planten was riskant toen had ik er 2 gekilt toen had ik een UAV en toen moest ik tegen de tijd de laatste vermoorden ik had hem vemoord met nog 5 seconden op de klok. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.