Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Wat is dit toch weer een leuk spel.

Game 1: 5 hackers in het andere team.

Game 2: Ik zat op een 17 killstreak in choppergunner, Opeens uit het niets Steam Connection Failed.

Game 3: De host laggt als de pest.

Game 4: Mijn team stinkt zo erg, op het einde had iedereen van mn team een - kill/death ratio en ons team campte de hele tijd.

Game 5: Ik word weeral geconnected naar n game waar ik tegen 2 hackers speel.

Wat is dit toch een geweldig leuk spel, zeg.

koop een xdoos360, minder hackers, betere connection, bijna geen lagg, beter party system dan steam en met je vrienden kan je samen één team vormen. JA, af en toe laggt hij een beetje en ja som sis de connection weg maar dat is op 1 van de 20games. Ik spreek uit ervaring aangezien ik MW2 op de XBOX360 & PC heb.

Ik heb een xdoos360, maar daarbij heb je geen toetsenbord+muis wat veel beter speelt?

Uhmm, ik speel sinds cod 4 op de xbox (World at War op PC) en ik vind de xbox een betere besturing hebben aangezien alles compact maar goed is ingedeeld. En als je FPS games niet goed op de xbox kan spelen dan moet je even oefenen

Geplaatst:

Ik ga denk ik niet nog een keer in prestige, maar alle wapens even vrij spelen :puh:

1st prestige lvl 68 nu ^^

En welke challenges / emblems / titles krijg je voor de 2de prestige? Helemaal niks (op prestige logo/title na), dus dat is nou niet bepaald een must do voor mij :puh:

Is best leuk hoor Prestige gaan en het gaat ook nog best snel ook. Je kunt in totaal 16 Titles en 10 Emblems halen door alleen al Prestige te gaan, hier staan ze allemaal. En ik heb nu 30.000 kills gemaakt in Mw2. 138.000 kills in alle Cod`s samen, 28.000 in Cod 4 en 80.000 in Cod Waw.

koop een xdoos360, minder hackers, betere connection, bijna geen lagg, beter party system dan steam en met je vrienden kan je samen één team vormen. JA, af en toe laggt hij een beetje en ja som sis de connection weg maar dat is op 1 van de 20games. Ik spreek uit ervaring aangezien ik MW2 op de XBOX360 & PC heb.

Maar daar staan ook weer een aantal dingen tegenover: lawaaiige console, 80 euro meer betalen om überhaupt draadloos te kunnen gamen, en dan ook nog betalen voor online, geen Blu-ray en geen internet browser.

Uhmm, hoe zet jij dan een console neer? En als je aan het game bent wil te toch ook niet tegelijk slapen. En blu-ray, de dvd's ervoor zijn vele male duurder en xbox live heeft bijna geen hackers integendeel tot de PS3 en Steam.

Geplaatst:

Ik ga denk ik niet nog een keer in prestige, maar alle wapens even vrij spelen :puh:

En welke challenges / emblems / titles krijg je voor de 2de prestige? Helemaal niks (op prestige logo/title na), dus dat is nou niet bepaald een must do voor mij :puh:

Is best leuk hoor Prestige gaan en het gaat ook nog best snel ook. Je kunt in totaal 16 Titles en 10 Emblems halen door alleen al Prestige te gaan, hier staan ze allemaal. En ik heb nu 30.000 kills gemaakt in Mw2. 138.000 kills in alle Cod`s samen, 28.000 in Cod 4 en 80.000 in Cod Waw.

Maar daar staan ook weer een aantal dingen tegenover: lawaaiige console, 80 euro meer betalen om überhaupt draadloos te kunnen gamen, en dan ook nog betalen voor online, geen Blu-ray en geen internet browser.

Uhmm, hoe zet jij dan een console neer? En als je aan het game bent wil te toch ook niet tegelijk slapen. En blu-ray, de dvd's ervoor zijn vele male duurder en xbox live heeft bijna geen hackers integendeel tot de PS3 en Steam.

Fanboy, overduidelijk.

De XBox maakt wel een herrie (die van mij dan, weet niet hoe het met al die andere verschillende generaties zit), op de XBox zitten er wél meer hackers dan op de PS3 (misschien omdat de PS3 nog niet gehackt is, hmm?), en de DVD's zijn duurder om een reden.

En ik vind met een toetsenbord en muis ook vele malen fijner dan op een controller. Maar bij Modern Warfare 2 heb je op de consoles auto-aim (meen ik ergens gelezen te hebben), dus IW weet zelf ook wel wat beter is ;)

Geplaatst:

Ik ga denk ik niet nog een keer in prestige, maar alle wapens even vrij spelen puh2.gif

En welke challenges / emblems / titles krijg je voor de 2de prestige? Helemaal niks (op prestige logo/title na), dus dat is nou niet bepaald een must do voor mij puh2.gif

Fanboy, overduidelijk.

De XBox maakt wel een herrie (die van mij dan, weet niet hoe het met al die andere verschillende generaties zit), op de XBox zitten er wél meer hackers dan op de PS3 (misschien omdat de PS3 nog niet gehackt is, hmm?), en de DVD's zijn duurder om een reden.

En ik vind met een toetsenbord en muis ook vele malen fijner dan op een controller. Maar bij Modern Warfare 2 heb je op de consoles auto-aim (meen ik ergens gelezen te hebben), dus IW weet zelf ook wel wat beter is knipoog.gif

Het is Aim-Assist geen auto-aim hij beweegt alleen een klein beetje mee. En op de XBOX tot nu toe nog geen hackers gezien (In 2 jaar) en bij vrienden op de PS3 al een heleboel (Ufo Hack etc.). En persoonlijk vind ik toetsenbord en muis TE makkelijk. Als ik op de PC speel heb ik meestal geen moeite om mij aan te passen

Geplaatst:

Ik ga denk ik niet nog een keer in prestige, maar alle wapens even vrij spelen puh2.gif

En welke challenges / emblems / titles krijg je voor de 2de prestige? Helemaal niks (op prestige logo/title na), dus dat is nou niet bepaald een must do voor mij puh2.gif

Fanboy, overduidelijk.

En ik vind met een toetsenbord en muis ook vele malen fijner dan op een controller. Maar bij Modern Warfare 2 heb je op de consoles auto-aim (meen ik ergens gelezen te hebben), dus IW weet zelf ook wel wat beter is knipoog.gif

Het is Aim-Assist geen auto-aim hij beweegt alleen een klein beetje mee. En op de XBOX tot nu toe nog geen hackers gezien (In 2 jaar) en bij vrienden op de PS3 al een heleboel (Ufo Hack etc.). En persoonlijk vind ik toetsenbord en muis TE makkelijk. Als ik op de PC speel heb ik meestal geen moeite om mij aan te passen

Gast, als je wilt dat we met feite moeten komen, wint de ps3, het is maar net wat je fijner vind game, iedereen zijn eigen mening dus (en dat blu ray beter is dan DVD is een feit, blu ray capaciteit = 50 GB, dvd capaciteit = 10 GB )

En op de ps3 heb je (in mw2 althans) geen enkele hackers, de ps3 is kort geleden gehackt (deze maand nog meen ik) en dat bevindt zich nog allemaal in de test fase enso. Die Ufo-hackers (:?) zullen waarschijnlijk elevator glitches zijn geweest

Geplaatst: (bewerkt)

Wat is dit toch weer een leuk spel.

Game 1: 5 hackers in het andere team.

Game 2: Ik zat op een 17 killstreak in choppergunner, Opeens uit het niets Steam Connection Failed.

Game 3: De host laggt als de pest.

Game 4: Mijn team stinkt zo erg, op het einde had iedereen van mn team een - kill/death ratio en ons team campte de hele tijd.

Game 5: Ik word weeral geconnected naar n game waar ik tegen 2 hackers speel.

Wat is dit toch een geweldig leuk spel, zeg.

een xbox kopen voor 1 spel?daarnaast moet je nog voor live betalen ook,op de pc kan ik ook heel makkelijk met vrienden een team vormen,heb op pc bijna geen last van hackers(pas 5 in totaal tegengekomen)op de pc heb ik ook nooit lagg dus dat zal dan net zo als de xbox zijn bij mij,ook bij pc is de connectie op 1/20 van de games weg.

ik zie dus geen reden om een xbox te kopen voor MW2.

en kunnen we nu alsjebleift ophouden over xbox en ps3?ik heb geen zin in fanboy wars :duh: dat is ieders mening welke hij beter vind,ik vind xbox bijvoorbeeld al 10x beter alleen al om zijn controller,een ander vind de PS3 weer beter vanwege blu-ray.dus alsjeblieft...

Bewerkt: door thegodfather91
Geplaatst:

Zullen we het weer over MW2 gaan houden? Het wordt nu meer PS3 & PC V.S. Xbox 360.

Ik heb eindelijk mijn mastery voor de UMP .45 (Ging nogal moeilijk aangezien deze niet heel ver kan schieten). Moet nog ongeveer 5 stealth bombers voor mijn Emblem. Alleen wordt ik de laatste tijd net gekilld als ik mijn Predator heb voor mijn Harrier Airstrike.

Ik speel nu met deze kit (Ook zodat ik FMJ krijg en vervolgens Mastery+ Ex. Mag.);

Scar-H/Holographic/Digital (Nog 1 HS en dan Urban)

AA-12 of PP2000/FMJ

Claymore :*D

Stun 2x

Scavenger Pro

Stopping Power Pro

Ninja Pro/Commando Pro

Final Stand

Geplaatst:

Kijk iedereen heeft vooroordelen over PC/PS3/Xbox. Maar ga eerst maar eens fijn op zo'n console spelen en oordeel daarna. Dus voor nu STFU!

Geplaatst:

Kijk iedereen heeft vooroordelen over PC/PS3/Xbox. Maar ga eerst maar eens fijn op zo'n console spelen en oordeel daarna. Dus voor nu STFU!

Is gewoon stil zijn niet genoeg?

Geplaatst:

Is gewoon stil zijn niet genoeg?

Oke oke, GTFO mag er ook bij :puh:

Geplaatst:

Aim assist is in mijn wereld hetzelfde als auto-aim.

Maar ik speel MW2 nog amper (vraag mij dan niet wat ik in dit topic doe), omdat ik het een overhyped flut spel vindt wat alleen maar negatieve improvements heeft tegenover MW1.

Geplaatst:

Over aimen gesproken, wat is jullie sensitivity? Ik heb hem nu op 4 (Custom) ingesteld maar ik ben van plan om hem weer op 3 (Default) te zetten. Wat is die van jullie en waarom? :)

Cheers :bier:

paul007

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...