lexus123 Geplaatst: 11 februari 2010 Rapport Geplaatst: 11 februari 2010 Over aimen gesproken, wat is jullie sensitivity? Ik heb hem nu op 4 (Custom) ingesteld maar ik ben van plan om hem weer op 3 (Default) te zetten. Wat is die van jullie en waarom? Cheers paul007 Nogsteeds 8 Reageren
flippie13 Geplaatst: 11 februari 2010 Rapport Geplaatst: 11 februari 2010 Vandaag een potje gedaan met sensivity op 10, das fking grappig Maar normaal speel ik op 3~4, zo iets, maar ik denk naar 5 te gaan, sniped lekkerder Reageren
>$bram$< Geplaatst: 11 februari 2010 Rapport Geplaatst: 11 februari 2010 Ik heb hem op high staan (Geen custom of 1 boven high). Erg handig, ook met snipen. Eerst was deze bijna very high maar toen was ik bij een tikje al 360Graden gedraaid . En controls op Default, veel mensen hebben deze op Tactical staan zodat ze goed kunnen dropshottten (Rennen->Liggen en Schieten-> Staan en verder rennen). Alleen dan kan je minder goed kniven VIND ik. Reageren
flippie13 Geplaatst: 11 februari 2010 Rapport Geplaatst: 11 februari 2010 Je hebt ook speciale MW2 controllers, daar zitten achterop 3 buttons, kan je ook instellen om 1 van die te laten kniven Deze volgens mij Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 11 februari 2010 Rapport Geplaatst: 11 februari 2010 (bewerkt) slordig dat ze de N zijn vergeten . is het trouwens alleen bij de FAL of ook bij andere wapens? Bewerkt: 11 februari 2010 door thegodfather91 Reageren
lexus123 Geplaatst: 12 februari 2010 Rapport Geplaatst: 12 februari 2010 (bewerkt) Je hebt ook speciale MW2 controllers, daar zitten achterop 3 buttons, kan je ook instellen om 1 van die te laten kniven Deze volgens mij Controllers van Madcatz. Bewerkt: 12 februari 2010 door lexus123 Reageren
Djmaddox Geplaatst: 12 februari 2010 Rapport Geplaatst: 12 februari 2010 slordig dat ze de N zijn vergeten . is het trouwens alleen bij de FAL of ook bij andere wapens? Voor zover ik weet alleen de FAL. Reageren
>$bram$< Geplaatst: 12 februari 2010 Rapport Geplaatst: 12 februari 2010 Zo even geen stealth bombers meer voor mij, ik heb eindelijk mijn emblem. Elke keer als ik mijn Predator/Harrier net had werd ik neergeschoten of mijn harrier. Maar nu heb ik die irritante emblem en ga ik nu voor de sentry gun of chopper gunner. Reageren
jeroen.engeler Geplaatst: 12 februari 2010 Rapport Geplaatst: 12 februari 2010 En ik heb eindelijk de gouden title van de SCAR! Maar ik ga gewoon met de SCAR verder want het is toch mijn favoriete wapen geworden. Reageren
flippie13 Geplaatst: 12 februari 2010 Rapport Geplaatst: 12 februari 2010 Bedoel je de 1000 headshots? Of dat je alle attachements erop hebt? Ik heb overigens bijna fall op me intervention Reageren
jeroen.engeler Geplaatst: 12 februari 2010 Rapport Geplaatst: 12 februari 2010 Bedoel je de 1000 headshots? Of dat je alle attachements erop hebt? Ik heb overigens bijna fall op me intervention Inderdaad de 1000 headshots. In totaal zit ik nu op 2531 headshots, daarvan zijn er twee door een Preditor Missele Dit zijn mijn gouden titles tot nu toe: En dus nog één van de SCAR. Reageren
Wienish Geplaatst: 12 februari 2010 Rapport Geplaatst: 12 februari 2010 Ik heb sensitivity nog altijd op 2 staan. Wil het dit weekend nog eens omhoog pleuren, maar je moet er echt aan wennen en dat is klote. Reageren
.Senne Geplaatst: 12 februari 2010 Rapport Geplaatst: 12 februari 2010 Soms kan het toch echt zo'n kl*tespel zijn. Net weer prestige, dus moet ik het doen met wat mindere wapens en perks. Kom ik natuurlijk in een match met chopper gunner om te beginnen, 5x dood en dan maar weggegaan. De volgende match zat vol noobtubers, enzovoort. Reageren
flippie13 Geplaatst: 12 februari 2010 Rapport Geplaatst: 12 februari 2010 Soms kan het toch echt zo'n kl*tespel zijn. Net weer prestige, dus moet ik het doen met wat mindere wapens en perks. Kom ik natuurlijk in een match met chopper gunner om te beginnen, 5x dood en dan maar weggegaan. De volgende match zat vol noobtubers, enzovoort. "t komt wel goed schatje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.