Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Shit hey, net een Thermal Scope op m'n Intervention gezet. Wat een beest! Normaal speel ik nooit met sniper maar ik had toch een potje beginnersgeluk daarnet. Op de map Highrise zie je altijd van die gasten aan het begin knallen via de ramen naar de overkant. Dus ik denk: goh laat ik het ook is proberen, meteen 3 kills in één. Helaas geen headshots maar ik zat wel ff met open mond te staren.

Geplaatst:

Ik zit nu met de ACR te spelen, alleen nog 35 penetration kills voor mijn SCAR-H voor mastery alleen vind ik hem nu ff k*t spelen. Verder nog met kijn UMP.45 en M21EBR/Intervention.

Geplaatst:

Na de BF:BC2 demo te hebben gespeeld ben ik MW2 echt spuugzat geraakt. Te veel campers, te veel noobtubers en te kleine maps. Ik denk dat ik BF:BC2 koop en dit spel marktplaats op gooi.

Geplaatst:

Na de BF:BC2 demo te hebben gespeeld ben ik MW2 echt spuugzat geraakt. Te veel campers, te veel noobtubers en te kleine maps. Ik denk dat ik BF:BC2 koop en dit spel marktplaats op gooi.

Welkom in de club :dans:, ik ga MW2 niet verkopen, maar ik weet zeker dat ik voorlopig mee klaar ben. Als ik meer lol beleef met een demo dan met een volleidge AAA game, zegt dat niet echt veel goeds over de volledige game.

Geplaatst:

Welkom in de club :dans:, ik ga MW2 niet verkopen, maar ik weet zeker dat ik voorlopig mee klaar ben. Als ik meer lol beleef met een demo dan met een volleidge AAA game, zegt dat niet echt veel goeds over de volledige game.

mee eens,BFBC2 is geweldig(ookal is het nog maar een BETA).

ik hbe al een tijdje geen MW2 gespeeld,ben ik voorlopig niet van plan ook :puh: .

Geplaatst:

CoD MW2 Update? Wat is er veranderd?

- Care Package, Emergency Airdrop, and Sentry Gun marker grenades sprint speed normalized.

- Fix for "infinite care package" exploit.

- Sentry Guns: Improved placement detection, preventing cases of Sentry Guns inside geometry.

- Model 1887: Bling using Akimbo and FMJ combination now has same range and damage as non-Bling Model 1887s.

- Fixes to prevent various XP hacks (including the prevention of negative XP)

van het IW forum.

Geplaatst:

- Care Package, Emergency Airdrop, and Sentry Gun marker grenades sprint speed normalized.

- Sentry Guns: Improved placement detection, preventing cases of Sentry Guns inside geometry.

- Model 1887: Bling using Akimbo and FMJ combination now has same range and damage as non-Bling Model 1887s.

van het IW forum.

Raar ik heb nog geen update hoeven 'accepten' in de afgelopen weken. Care Pack Glitch werkt hier (XBOX360) gewoon nog hoor. En die post komt van 29 januarie :bonk:

Geplaatst:

Oh, ik heb niet naar de datum gekeken. :$

Op de PS3 zijn die dingen al gepatcht maar op een andere site(datum 12 februari :puh:) staat dat de patch voor de Xbox 360 nu ook uit is.

Geplaatst:

Net mijn eerste nuke gehaald, heerlijk :D

Beetje rondrennen met me model's, iedereen neerknallen, en voordat ik het wist had ik opeens harrier.

Ik zoek veilig plaatsje op ('t was op subbase, helemaal rechtsachter in bij die onderzeeër waar je op kan, mooi huisje erachter), open me laptopje, en zie opeens 3 stipjes op dezelfde plek, ik plaats me harrier daar, en de eerste harrier levert al 5 kills op :D

Ik gelijk chopper gunner, kill daar 11 gasten mee, kom ik uit op 23. Weer beetje rondgerend, en toen 2 mensen afgeknalt met me vector :D

Wat een heerlijk teken is dat toch, 25 killstreak, nuke, :) :)

Geplaatst:

van het IW forum.

Bedankt maar, veel mensen doen nog de Air drop glitch

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...