End Of The Riot Geplaatst: 14 maart 2010 Rapport Geplaatst: 14 maart 2010 Bedankt voor de tips. Reageren
flippie13 Geplaatst: 14 maart 2010 Rapport Geplaatst: 14 maart 2010 Ik ben nu aan het leren werken met de intervention, heeft er iemand tips? Gebruik je muis om je geweer een andere richting op te doen. Doe rechtermuisknop om door je vizier te kijken. En het belangrijkste: Klik op je linkermuisknop om te schieten. Euhm... Ik heb Playstation 3. En dat wist ik al. Mijn sniper class: Intervention FMJ Spas + Grip Sleight of Hand Pro Stopping Power Pro Steady aim Pro Mischien heb je er wat aan Als je de spas met FMJ neemt heb je precies dezelfde als mij Ik had net overigens een zieke game winning kill, ik knal eerst door de muur (!) iemand neer met me spas, loop vervolgens verder en pak me intervention, komt iemand in de verte aanlopen, geef hem een ziekelijk headshot met een quickscope! Was op terminal Reageren
mc-mo Geplaatst: 14 maart 2010 Rapport Geplaatst: 14 maart 2010 (bewerkt) Ik ben nu aan het leren werken met de intervention, heeft er iemand tips? Gebruik je muis om je geweer een andere richting op te doen. Doe rechtermuisknop om door je vizier te kijken. En het belangrijkste: Klik op je linkermuisknop om te schieten. Euhm... Ik heb Playstation 3. En dat wist ik al. Mijn sniper class: Intervention FMJ Spas + Grip Sleight of Hand Pro Stopping Power Pro Steady aim Pro Mischien heb je er wat aan Als je de spas met FMJ neemt heb je precies dezelfde als mij Ik had net overigens een zieke game winning kill, ik knal eerst door de muur (!) iemand neer met me spas, loop vervolgens verder en pak me intervention, komt iemand in de verte aanlopen, geef hem een ziekelijk headshot met een quickscope! Was op terminal Nice Bewerkt: 14 maart 2010 door mc-mo Reageren
The360box Geplaatst: 15 maart 2010 Rapport Geplaatst: 15 maart 2010 (bewerkt) DIe auto-aim werkt pas op 2 metere afstand en is aleen dat je hem ziet en niet over het hoofd ziet, het is geen GTA-aim. De FAL us echt een lekker wapen. En wrm gebruiken mensen 4 en Nuke hradline? wow, 1 kill minder, als je nou die ''increased bullet damage perk'' gebruikt. Bewerkt: 15 maart 2010 door The360box Reageren
lexus123 Geplaatst: 15 maart 2010 Rapport Geplaatst: 15 maart 2010 Ik zou in plaats van een Spas een normaal pistool nemen. Stel je raakt iemand dichtbij die niet in 1 keer dood is (komt nog geregeld voor) kan je heel snel naar je pistool switchen. Een Spas pakken duurt zo lang. Reageren
flippie13 Geplaatst: 15 maart 2010 Rapport Geplaatst: 15 maart 2010 Ik zou in plaats van een Spas een normaal pistool nemen. Stel je raakt iemand dichtbij die niet in 1 keer dood is (komt nog geregeld voor) kan je heel snel naar je pistool switchen. Een Spas pakken duurt zo lang. Ik heb mijn buttons op tactical staan, dus voor jij knippert met je ogen ben ik al het gras ingedoken en heb me spas al gepakt Werkt echt heilig, buttons op tactical, je maakt de mooiste shots en als je mist gewoon snel gaan liggen, het is in het begin alleen wel even wennen met knifen Reageren
ikt Geplaatst: 15 maart 2010 Rapport Geplaatst: 15 maart 2010 Ik zou in plaats van een Spas een normaal pistool nemen. Stel je raakt iemand dichtbij die niet in 1 keer dood is (komt nog geregeld voor) kan je heel snel naar je pistool switchen. Een Spas pakken duurt zo lang. Ik heb mijn buttons op tactical staan, dus voor jij knippert met je ogen ben ik al het gras ingedoken en heb me spas al gepakt Werkt echt heilig, buttons op tactical, je maakt de mooiste shots en als je mist gewoon snel gaan liggen, het is in het begin alleen wel even wennen met knifen Spas-12 heeft dan nog steeds een miniem bereik in vergelijking met een pistool. 1 magazijn aan M9 is sneller leeg te krijgen dan 2 schoten met de Spas-12. Reageren
.Senne Geplaatst: 15 maart 2010 Rapport Geplaatst: 15 maart 2010 hihi, 42-20 door te rushen met RPG op skidrow, en tussendoor even naar de overkant snipen met de barret. Had emergency airdrop, met voor de tweede keer op rij een chopper gunner in. Reageren
Gijsso Geplaatst: 15 maart 2010 Rapport Geplaatst: 15 maart 2010 Ik zou in plaats van een Spas een normaal pistool nemen. Stel je raakt iemand dichtbij die niet in 1 keer dood is (komt nog geregeld voor) kan je heel snel naar je pistool switchen. Een Spas pakken duurt zo lang. Ik heb mijn buttons op tactical staan, dus voor jij knippert met je ogen ben ik al het gras ingedoken en heb me spas al gepakt Werkt echt heilig, buttons op tactical, je maakt de mooiste shots en als je mist gewoon snel gaan liggen, het is in het begin alleen wel even wennen met knifen Spas-12 heeft dan nog steeds een miniem bereik in vergelijking met een pistool. 1 magazijn aan M9 is sneller leeg te krijgen dan 2 schoten met de Spas-12. Pourqui une M9? DEagle of .44 zijn veel beter in mijn ogen. Oké, 6 kogels per magazijn, maar als je 'm akimbo hebt, dan al 12. En dan heb je er wel zeker 2 erin en dan is ie zwaar dood. Reageren
flippie13 Geplaatst: 15 maart 2010 Rapport Geplaatst: 15 maart 2010 Lol, ik vind spas gewoon fijn, want het quickscope kan ik aardig goed, dus iedereen die al op lang bereik is knal ik zo neer met me intervention (hooguit 2 kogels voor nodig). En als er een groepje mensen op me af komt ga ik gewoon ergens op een niet verwachte plek liggen en wil ik 1 shot more deads hebben, dus geen gezeik met een M9 waarbij je 3 kogels nodig hebt en dan tussendoor even reloaden Overigens wel fking lelijk dat je op een trap je equipment (nades, claymore, knive's) kan gebruiken, hierdoor liep ik vandaag een nuke mis, thank you IW Had een 15 killstreak door te campen in het huisje bij Estate, het enemy team liep steeds maar naar boven en zonder iets te hebben ingezet had ik al 15 killstreak... Komt er opeens zo'n gozer aan die halverwege de trap een trhowing knife pakt, verder klimt en vervolgens recht in me oog gooit Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 16 maart 2010 Rapport Geplaatst: 16 maart 2010 Wat betekent als je gereport bent? Reageren
flippie13 Geplaatst: 16 maart 2010 Rapport Geplaatst: 16 maart 2010 Wat betekent als je gereport bent? Gereported bij een van de admins van IW denk ik, dus dat iemand jou niet vertrouwende qua gameplay en dacht dat je hacks gebruikte ofzo. Zo niet, dan hoef je je nergens zorgen over maken En anders moet je gewoon extreem vaak mailen, ben je snel weer geunbant (Indien onterecht) Reageren
.Senne Geplaatst: 16 maart 2010 Rapport Geplaatst: 16 maart 2010 Hiernet nuke boosters in domination. Poep was dat diegene die de nuke wou, in mijn team zat. Ik heb 'm dus niet kunnen vermoorden, maar wel z'n boostervriendje in het enemy team een aantal keer, en hem ook even geblocked toen hij in een hoekje campte zodat hij er niet uit kon. En hij maar met z'n mes uithalen. Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 16 maart 2010 Rapport Geplaatst: 16 maart 2010 (bewerkt) Wat betekent als je gereport bent? Gereported bij een van de admins van IW denk ik, dus dat iemand jou niet vertrouwende qua gameplay en dacht dat je hacks gebruikte ofzo. Zo niet, dan hoef je je nergens zorgen over maken En anders moet je gewoon extreem vaak mailen, ben je snel weer geunbant (Indien onterecht) volgens mij klopt het niet helemaal want het was een Nederlander die dat tegen mij zei ? maar wordt je dan gelijk gebanned? en is dan alleen m'n account gebanned? Bewerkt: 16 maart 2010 door lennart1995 Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 16 maart 2010 Rapport Geplaatst: 16 maart 2010 Kan je mensen reporten? Dat wist ik niet, in ieder geval als je iedereen moet reporten die iets fout doet dan zullen er niet veel meer overschieten... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.