Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Wat betekent als je gereport bent?

Gereported bij een van de admins van IW denk ik, dus dat iemand jou niet vertrouwende qua gameplay en dacht dat je hacks gebruikte ofzo. Zo niet, dan hoef je je nergens zorgen over maken :) En anders moet je gewoon extreem vaak mailen, ben je snel weer geunbant (Indien onterecht)

volgens mij klopt het niet helemaal want het was een Nederlander die dat tegen mij zei ?

maar wordt je dan gelijk gebanned?

en is dan alleen m'n account gebanned?

Lol 'D, dan was het waarschijnlijk gewoon een gozer zonder skills waarbij zijn moeder niet in de buurt was om uit te janken. Die doet dan alsof hij je heeft aangegeven, ben al vaker van die trieste figuren tegen gekomen +)

Geplaatst:

Lol 'D, dan was het waarschijnlijk gewoon een gozer zonder skills waarbij zijn moeder niet in de buurt was om uit te janken. Die doet dan alsof hij je heeft aangegeven, ben al vaker van die trieste figuren tegen gekomen +)

haha, oke :bonk:

Geplaatst:

Ik zat hiernet in een hacked server op de PC. :cab: Een gast genaamd "ADMIN" kon echt alles veranderen. Spel stoppen, XP per kill verhogen en verlagen, game modes verwisselen (zelfs hidden game-modes, zoals arena), jump height, enzovoort.

Geplaatst:

Ik en een vriend en nog wat randoms speelden vandaag tegen een clan die "SWAT" noemde.

Het was S&D en we werden zwaar afgedroogd: 4-0. :7

Geplaatst:

Even 1 vraag, in welk lvl ga je nou prestige 70 of 75?

ik ben nu 70 en ik zag bij next rank prestige staan, daarom vroeg ik het. omdat het bij de andere COD's altijd op de 5 was

Geplaatst:

ik ben nu 70 en ik zag bij next rank prestige staan, daarom vroeg ik het. omdat het bij de andere COD's altijd op de 5 was

Google werkt ook hoor. Maar het is op 70.

Geplaatst:

Ik en een vriend en nog wat randoms speelden vandaag tegen een clan die "SWAT" noemde.

Het was S&D en we werden zwaar afgedroogd: 4-0. :7

Ik ken dat gevoel, ik haat het als ik tegen clans of gewoon mensen die echt samenwerken moet spelen, ik speel meestal alleen en ik heb totaal geen vertrouwen in mijn teammates. Er zijn genoeg Domination matches die ik in mijn eentje heb gewonnen, terwijl mijn team TDM aan het spelen was. :duh: Het was wel een goede afleiding, ik kon gerust rondjes rennen en de flags capturen, want de andere team vocht tegen de mijne. :puh:

Geplaatst:

Google werkt ook hoor. Maar het is op 70.

Ik kon niks vinden op google :D daarom vraag ik het hiet. bedankt btw

Geplaatst:

Ik kon niks vinden op google :D daarom vraag ik het hiet. bedankt btw

Haha de eerste link al: KLIK

Ik heb gister de 400.000 punten gehaald in 10 dagen en 14 uur.

Geplaatst:

Awesome potje FFA gespeeld:

Begon met 0 op 3. Ging naar 11 op 3. Chopper gunner. Eindigde met 30 - 5 :) Gozer die eerste stond 20 op 7 maar eindigde later 22 op 12.

Geplaatst: (bewerkt)

whooo shittt! geniaal potje net

speelde ground war, team deathmatch, in favela, ik had al vrij snel harrier, harrier ingeschakeld, pavelow daarna (nog niet ingezet) vrijwel gelijk daarna chopper gunner, en nu ging ik even beschut liggen, met claymore :$ , vervolgens maak ik niet eens zoveel kills met mn chopper, ik eindigde bij 27. Maar ik had mn pave low nog, ingeschakeld, die maakte ook nog eens 11 kills, want ik eindige toen op 38, mn oude killstreak was 39, dus ik wilde wel ff verbeteren. Ik maakte nog wat kills met mn ACR ACOG, en voilá, einde potje: 47 om 0 :D hoewel ik natuurlijk niet kan bewijzen dat ik daadwerkelijk 0 deaths had, kun je me wel toevoegen op PSN en met eigen ogen mn 47 killstreak zien :D

EDIT: shit dat had ik natuurlijk wel kunnen doen, door bij de intermission van het volgende potje ff een foto te maken? Kun je ergens op internet nog gegevens van gespeelde matches ophalen? :N

Bewerkt: door TZG
Geplaatst:

Ik zat hiernet in een hacked server op de PC. icon_cab.gif Een gast genaamd "ADMIN" kon echt alles veranderen. Spel stoppen, XP per kill verhogen en verlagen, game modes verwisselen (zelfs hidden game-modes, zoals arena), jump height, enzovoort.

Had ik gister ook, no reload+unlimited ammo aan= RPG SPRAAAY! En daarna AC130 met de Main Cannon een aardbeving op de map laten verschijnen. :7

Geplaatst: (bewerkt)

OMG! :D Vandaag was ik aan het spelen met NickOwnage en nog een vriend @ Invasion, Ground war - Domination.

Wij begonnen aan de OpFor kant en ik liep zo naar B en gooide een throwing knife hoog in de lucht, en ja hoor!

2 seconden later: Bullseye! Al m'n 3de random throwing knife kill over heel de map. :puh:

Deze keer heb ik maar een halve minuut hysterisch zitten schreeuwen. :puh:

Bewerkt: door ColaGlas

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...