Wooods Geplaatst: 21 september 2012 Rapport Geplaatst: 21 september 2012 Iemand nog die deze game speelt? Blijf zowel de SP als de MP geweldig vinden. Reageren
Nyltje Geplaatst: 22 september 2012 Rapport Geplaatst: 22 september 2012 MP maar heb een fout en ben bezig die op te lossen Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 22 september 2012 Rapport Geplaatst: 22 september 2012 Ik op de Xbox 360 Reageren
JustDoIt. Geplaatst: 22 november 2012 Rapport Geplaatst: 22 november 2012 Ik heb gister nog MW2 gespeeld maar ben ik de enige die het ziet dat er bij playlist en online players 0 staat? Het kan denk ik niet aan mijn internet liggen want een vriend van me op de xbox heeft hetzelfde. En waarom halen ze die mensen met een score van 99999999 niet eens uit de lijst, zo is het niet eens meer leuk! Reageren
Davedavy Geplaatst: 2 januari 2013 Rapport Geplaatst: 2 januari 2013 Ik heb de laatste week weer eens wat potjes gedaan, niet normaal hoeveel campers er zijn, gewoon niet leuk meer. Reageren
Bodemloos Geplaatst: 2 januari 2013 Rapport Geplaatst: 2 januari 2013 Ik heb de laatste week weer eens wat potjes gedaan, niet normaal hoeveel campers er zijn, gewoon niet leuk meer. Net of dat op andere Cod's anders is Reageren
Davedavy Geplaatst: 2 januari 2013 Rapport Geplaatst: 2 januari 2013 Net of dat op andere Cod's anders is Nou, toen MW2 net uit was had ik daar niet veel last van, dat is nu wel anders, ook in BO had ik er na de release vrij weinig last van. Hoe dat nu zit met MW3 en BO2 weet ik niet, wellicht dat het ook een beetje lag aan het feit dat ik net BF3 had gespeeld en ik behoorlijk in de war was met de control's, maar wat zijn die campers toch frustrerend Niet normaal, ergerde me werkelijk dood Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 2 januari 2013 Rapport Geplaatst: 2 januari 2013 Net of dat op andere Cod's anders is Nou, toen MW2 net uit was had ik daar niet veel last van, dat is nu wel anders, ook in BO had ik er na de release vrij weinig last van. Hoe dat nu zit met MW3 en BO2 weet ik niet, wellicht dat het ook een beetje lag aan het feit dat ik net BF3 had gespeeld en ik behoorlijk in de war was met de control's, maar wat zijn die campers toch frustrerend Niet normaal, ergerde me werkelijk dood Op Black Ops 2 heb je overal Headglitching spots, en mensen met een LMG en Target Finder.. Reageren
Davedavy Geplaatst: 6 januari 2013 Rapport Geplaatst: 6 januari 2013 Ik had iets heel raars net, ik ging via de normale multiplayer online, en kwam terecht in een modded server: Vol met hackers: Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 6 januari 2013 Rapport Geplaatst: 6 januari 2013 (bewerkt) Dat is normaal hoor, op de Xbox kwam ik een keer in een modded lobby terecht. Je moest jezelf doden, werd je level 70, en dat heb ik dus 10 keer gedaan... Bewerkt: 6 januari 2013 door Sammie_GTA Reageren
Davedavy Geplaatst: 6 januari 2013 Rapport Geplaatst: 6 januari 2013 Lijkt mij anders niet normaal, zo loop je ook nog de kans op een VAC ban. (Speel op PC). Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 6 januari 2013 Rapport Geplaatst: 6 januari 2013 Weten ze gewon te ontwijken heur... Reageren
TekaLoca Geplaatst: 6 januari 2013 Rapport Geplaatst: 6 januari 2013 Dat is normaal hoor, op de Xbox kwam ik een keer in een modded lobby terecht. Je moest jezelf doden, werd je level 70, en dat heb ik dus 10 keer gedaan... Same here.. Nu zoek ik alleen nog zo'n Challenge Lobby dan unlock je dus alle challenges (logic ). Zou fijn zijn ;d ;d ;d Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 6 januari 2013 Rapport Geplaatst: 6 januari 2013 Daar ben ik dus ook mee bezig xd Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 20 januari 2014 Rapport Geplaatst: 20 januari 2014 MW2 voor 5 euro op marktplaats gekocht. Niet zo zeet voor de MP, maar MW2 is nog altijd mijn favoriete cod game Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.