lil gta gamer Geplaatst: 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 maart 2009 Dat is toch in die missie met iets van ''Iron steel'' ofzoiets Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Stan Geplaatst: 17 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 maart 2009 (bewerkt) Wat ook wel lollig kan zijn in Cod Modern warfare 2, maar ook verschrikkelijk irritant is bijv. IPV artelery (niet goed gespeld maarja) dat er een straaljager overvliegt en dat niet rakketen schiet op een bepaald punt :P Bewerkt: 17 maart 2009 door stanboy96 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Stan Geplaatst: 17 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 maart 2009 (bewerkt) Dat is toch in die missie met iets van ''Iron steel'' ofzoiets En wat dacht je van de Multiplayer, daar zijn (jammergenoeg) ook best veel mappen met tanks. Bewerkt: 17 maart 2009 door stanboy96 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lil gta gamer Geplaatst: 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 maart 2009 ja je hebt gelijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Stan Geplaatst: 17 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 maart 2009 (bewerkt) ja je hebt gelijk Ik hoop dat er in Cod MW II GEEN tanks meer terugkomen!!! Bewerkt: 18 maart 2009 door stanboy96 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sjoelie Geplaatst: 18 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2009 In de singeleplayer is voertuigen wel leuk, maar in multiplayer werkt dat gewoon niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Stan Geplaatst: 18 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2009 In de singeleplayer is voertuigen wel leuk, maar in multiplayer werkt dat gewoon niet Ja, helemaal mee eens, ik vind dat Activision nu wel eens met informatie mag komen over de game...We hebben nu wel lang genoeg World at War gespeeld Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Stan Geplaatst: 19 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2009 Ik hoop dat de nieuwse cod alleen voor de ps3 uitkomt!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Honkbal95 Geplaatst: 19 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2009 (bewerkt) Zal niet gebeuren Want Cod is Begonnen als Pc game. en daar zitten de Roots van Cod. En al zou Cod:Mw2 alleen op de Ps3 uitkomen dan loopt Activision miljoenen mis . Bewerkt: 19 maart 2009 door Honkbal95[NL] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Klaasvaak-nl Geplaatst: 19 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2009 Denk zelf op de pc en ps3 en de xbox360 koop um toch voor de pc met dat aneloog gedoe vink nix Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ghost_Rider Geplaatst: 19 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2009 Ik hoop dat de nieuwse cod alleen voor de ps3 uitkomt!!! Denk na mijn vriend, als ze niet gaan verkopen op de PC en Xbox 360 leid IW verlies, en zullen ze geen nieuwe COD's meer gaan maken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
stefan321 Geplaatst: 20 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2009 (bewerkt) ja nee deze gaat zo zuigen Halen ze de R700 er uit Dat is het beste sniper wapen van de hele game en de G3+G36 horen er echt bij. jep maar als ze er prachtige nieuwe wapens voor in de plaats doen vind ik het ook wel goed ja je hebt gelijk Ik hoop dat er in Cod MW II GEEN tanks meer terugkomen!!! wrrm niet in singleplayer van 1 was het wel vet om naast een tank te staan die schiet maar 1tje zelf besturen maakt mij niks uit alleen als ze voertuigen bij het multiplayer zetten verpesten ze het spel een beetje Bewerkt: 20 maart 2009 door stefan321 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Stan Geplaatst: 21 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2009 @ hierboven die paar mensen Ik weet idd dat hij sowieso voor de pc, ps3 en de xbox36o uitkomt (misschien voor wii en ds) maar wat ik bedoelde, het lijkt me gewoon grappig als ie alleen voor de ps3 uitkomt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fiegel5 Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2009 De wapens die van mij terug moeten: R700 RPD AK-47 MP5 Dessert eagle Voor de rest zijn nieuwe wapens altijd leuk, zodra het maar modern is. Nieuwe scoops zouden ook wel leuk zijn. Maar please gewoon geen voertuigen, das gewoon te dom. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sjoelie Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2009 Ik snap eigenlijk niet dat ze de oude guns gewoon houden en er dan nog 30 nieuwe bij doen? scheelt hun werk, is leuk voor ons Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.