Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Gaaf spel, geniaal. Echt! Geen woorden ervoor :puh:

Prachtig gedaan met die Accolades. Ik ken nu 3 maps uit m'n koppie.

Geplaatst: (bewerkt)

Quarry is episch. <3

Btw, heb nog maar een uurtje kunnen spelen (schoolwerk FTL) en ben al rank 11. :puh: Dat gaat dus best snel met die verschillende soorten kills. En ik sta nog steeds versteld van het aantal unlockables. :sigaar:

Edit: je krijgt overigens in het begin van het spel de mogelijkheid om die missie te skippen, omdat hij te 'offensive' zou zijn. Weet niet of dat al bekend was. :puh:

Bewerkt: door .Senne
Geplaatst:

Beantwoord de vraag in de spoiler alleen wanneer je de bekende ''airport'' missie gespeeld hebt!

Wat heeft die missie met het verhaal te maken?

Geplaatst:

Het heeft iets te maken met die rus die je later dan weer moet vermoorden, in een epic battle denk ik.

Ik zuig nu echt hard. Doe nu alleen maar campain, en dat gaat me redelijk af, op recruit level :puh: Maar het blijft echt een fucking vette game.

Geplaatst:

Dan ben ik dik het tegenovergestelde van jou :puh: Maar het lukt me ook wel steeds beter ^_^ Alleen nog niet online geprobeerd :puh:

Geplaatst:

Ik wacht nog even met de singleplayer, vooral omdat bij mijn de trophies geblokkeerd zijn. Hebben jullie hier ook last van?

Geplaatst:

Ik wacht nog even met de singleplayer, vooral omdat bij mijn de trophies geblokkeerd zijn. Hebben jullie hier ook last van?

Ik ben begonnen met Special ops Co Op. Ik kreeg gewoon trohpies

Geplaatst: (bewerkt)

Prachtig landschap. :*D

ip5anb.png

Edit: heb jammer genoeg nog geen setup gevonden die me echt ligt. :( Nog maar wat meer wapens unlocken en hopen dat ik een lekker effectieve set tegenkom. :puh:

Bewerkt: door .Senne
Geplaatst:

Beantwoord de vraag in de spoiler alleen wanneer je de bekende ''airport'' missie gespeeld hebt!

Wat heeft die missie met het verhaal te maken?

Misschien is dit een antwoord.

Niet lezen want het bevat spoilers die te maken hebben met de verhaallijn en het einde!!!

In die missie ben je een handlanger van die rus (ben zijn naam kwijt) hij is een vijand die je moet elimineren op het einde van die missie wordt jij de handlanger neergeschoten. Later in het spel kom je captain Price tegen hij is een gavangene die je moest zoeken. In een andere missie kom je op het einde bij de helikopter samen met "ghosté daar wordt je door je eigen generaal neergeschoten ghost wilt de generaal dan uitschakelen maar wordt zelf neergeschoten daarna steekt hij jouw en ghost in brand. Daaruit blijkt dat hij ook een vijand is die moet uitgeschakelt worden.

En in de laatste missie ga jij (soap) en Captain Price op missie om deze twee vijanden uitteschakelen, hoe dat eindigt weet ik nog niet. :N

@.Senne: Inderdaad ik kon maar niet stoppen met kijken naar dat prachtige landschap! _O_

En ik zelf vindt de SP echt fantastisch! :Y

Geplaatst:

Ik vindt het wel een succesvolle vervolging op de eerste modern warfare 1. :Y

Alleen is deze verhaallijn in het begin nogal moeilijk te volgen voor mensen die het eerste deel niet hebben gespeelt. :Y

Geplaatst:

6 van de 10 op mijn PSN account spelen dit spel :puh:

echt veel mensen hebben het, en mij kan deze game niks intresseren, hij onderdrukt de anderen alleen maar vind ik.

maar hopen dat deze opgehypede perode maar snel voorbij is! ^_^

en wat praat iedereen over de graphics, ik heb m even bij me buurjongen gespeeld, en zo goed was het nou ook weer niet...

of ligt dat aan mij?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...