End Of The Riot Geplaatst: 17 november 2009 Rapport Geplaatst: 17 november 2009 (bewerkt) Ik was van de week in een map en toen had de tegenstander 25 kills gemaakt zonder dood te gaan en daardoor kon hij de Nuke activeren. Wel lachen als dat ding neervalt en iedereen dood is + de mode is afgelopen. Ik heb me al altijd afgevraagt wat er dan beurt. Wordt er dan gewoon een bom in het spel gegooit en is dan iedereen dood? Kwam vandaag iemand tegen met 23 kills, 2 assists en 0 deaths. Bewerkt: 17 november 2009 door End Of The Riot Reageren
Nissan Geplaatst: 17 november 2009 Rapport Geplaatst: 17 november 2009 Ik kwam een heel erg zieke gast tegen online vandaag. 47 kills, 13 assists, 0 deaths. DUDE! Levenloos om zo'n skill probere te halen . Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 17 november 2009 Rapport Geplaatst: 17 november 2009 Ik kwam een heel erg zieke gast tegen online vandaag. 47 kills, 13 assists, 0 deaths. DUDE! Levenloos om zo'n skill probere te halen . Hopelijk had hij een Tactical Nuke (zal wel niet zo te zien). Best wel lullig als je 47 kills achter elkaar maakt en je hebt geen Nuke. Reageren
TomHagen Geplaatst: 17 november 2009 Rapport Geplaatst: 17 november 2009 Erg irritant, maar hebben jullie ook dat als jullie heel 'newbie' met de grenade launcher lopen en er komt een tegenstander voor je neus dat als je schiet (bijv op de grond 1 M naast hem) dat dat ding helemaal niet ontploft maar eigenlijk gewoon een steen is? Ik heb het vaak genoeg gehad, blijkbaar komt dat omdat je er te dichtbij staat, maar het is erg irritant (die gozer killt jou dus) en heb hierdoor me tv iets te vaak vervelende ziektes toegewenst,, blij dat ik geen headset heb Dat is juist realistisch, en bovendien fijn. Ik zou de gene die mij op twee meter afstand laat ontploffen met een granade launcher juist vol schelden. Grenade launchers zijn sowieso verschrikkelijk. Reageren
Dieko Geplaatst: 17 november 2009 Rapport Geplaatst: 17 november 2009 Ik kwam een heel erg zieke gast tegen online vandaag. 47 kills, 13 assists, 0 deaths. DUDE! Levenloos om zo'n skill probere te halen . Hopelijk had hij een Tactical Nuke (zal wel niet zo te zien). Best wel lullig als je 47 kills achter elkaar maakt en je hebt geen Nuke. Misschien was neergeschoten en had hij Second Chance Erg irritant, maar hebben jullie ook dat als jullie heel 'newbie' met de grenade launcher lopen en er komt een tegenstander voor je neus dat als je schiet (bijv op de grond 1 M naast hem) dat dat ding helemaal niet ontploft maar eigenlijk gewoon een steen is? Ik heb het vaak genoeg gehad, blijkbaar komt dat omdat je er te dichtbij staat, maar het is erg irritant (die gozer killt jou dus) en heb hierdoor me tv iets te vaak vervelende ziektes toegewenst,, blij dat ik geen headset heb Dat is juist realistisch, en bovendien fijn. Ik zou de gene die mij op twee meter afstand laat ontploffen met een granade launcher juist vol schelden. Grenade launchers zijn sowieso verschrikkelijk. De match begint en binnen 2 seconden werd ik geowned. Iemand schoot met grenade launcher van het begin respawn punt. Wel grappig om te zien hoe die granaat bij mij insloeg op de kill cam. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 17 november 2009 Rapport Geplaatst: 17 november 2009 Zojuist 51-4-13 gespeelt in 3rth persoon op die kleine map waarvan ik alweer de naam kwijt ben. Best wel mooie score al zeg ik het zelf. En ik heb even de glitches/geheime plekjes geprobeerd. Is het jullie wel eens opgevallen dat als in The Estate gaat en dan op de bovenste verdieping de badkamer ingaat dat daar een teddybeer met een mes in zn hoofd hangt? En dat er op geheime plekjes enz heel vaak teddyberen liggen? Screenshot van de Estate: Reageren
.Senne Geplaatst: 17 november 2009 Rapport Geplaatst: 17 november 2009 Die teddyberen liggen op de top van highrise ook . Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 17 november 2009 Rapport Geplaatst: 17 november 2009 Die teddyberen liggen op de top van highrise ook . Highrise vindt ik de leukste map met al die plekjes waar je kan komen via kranen en andere dingen. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 18 november 2009 Rapport Geplaatst: 18 november 2009 Die teddyberen liggen op de top van highrise ook . Leuke sniperplek is dat he. Reageren
.Senne Geplaatst: 18 november 2009 Rapport Geplaatst: 18 november 2009 Zeker, het is me alleen nog niet gelukt om daar te komen in een MP match. Ofwel werd ik in mijn sprong al doodgeknald, ofwel als ik over die richel aan het lopen was naar de andere kant. Reageren
lexus123 Geplaatst: 18 november 2009 Rapport Geplaatst: 18 november 2009 (bewerkt) Mijn game glitchte 'em volgens mij best hard http://www.youtube.com/watch?v=WJYjqd4Dw7k Ja, dat ben ik die praat De killcam begon op 44s ongeveer. @ DJmaddox: Youtube staat er vol mee: of Bewerkt: 18 november 2009 door lexus123 Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 18 november 2009 Rapport Geplaatst: 18 november 2009 (bewerkt) Erg irritant, maar hebben jullie ook dat als jullie heel 'newbie' met de grenade launcher lopen en er komt een tegenstander voor je neus dat als je schiet (bijv op de grond 1 M naast hem) dat dat ding helemaal niet ontploft maar eigenlijk gewoon een steen is? Ik heb het vaak genoeg gehad, blijkbaar komt dat omdat je er te dichtbij staat, maar het is erg irritant (die gozer killt jou dus) en heb hierdoor me tv iets te vaak vervelende ziektes toegewenst,, blij dat ik geen headset heb Ten eerste het is "nooby" niet newbie. Ten tweede, het is je eigen schuld, een granade launcher is niet bedoeld om mee rond te rennen als je primaire wapen, dat doen alleen noobs. Je hoort het te gebruiken om groepen tegenstanders te doden, meestal in gebouwen. Tegen iemand die 1m voor je staat gebruik je een vuurwapen, geen granade launcher (behalve als je een noob ben, want die denken dat de granade launcher een shotgun is en proberen ze jou ermee te raken, wat met een heel irritant geluidje kan eindigen). Jij hebt zo te zien ook zelfmoordneigingen als je MW2 speelt, want als die granaat het zou doen, zou jij ook doodgaan. PS: Die beveiliging zit ook op de echte M203, dus niemand moet er beginnen dat het onzin is dat IW dat heeft ingezet. Bewerkt: 18 november 2009 door Vercetti24 Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 19 november 2009 Rapport Geplaatst: 19 november 2009 (bewerkt) Ten eerste het is "nooby" niet newbie. Ten tweede, het is je eigen schuld, een granade launcher is niet bedoeld om mee rond te rennen als je primaire wapen, dat doen alleen noobs. Je hoort het te gebruiken om groepen tegenstanders te doden, meestal in gebouwen. Tegen iemand die 1m voor je staat gebruik je een vuurwapen, geen granade launcher (behalve als je een noob ben, want die denken dat de granade launcher een shotgun is en proberen ze jou ermee te raken, wat met een heel irritant geluidje kan eindigen). Jij hebt zo te zien ook zelfmoordneigingen als je MW2 speelt, want als die granaat het zou doen, zou jij ook doodgaan. PS: Die beveiliging zit ook op de echte M203, dus niemand moet er beginnen dat het onzin is dat IW dat heeft ingezet. Oke.. Ten eerste zie ik het woordt ''Nooby'' zoals jij het schrijft niet vaak voorkomen dus daar zit je al goed fout. Dan zou je het moeten schrijven als ''Noobie'' Daarnaast worden er ook andere termen in games gebruik als ''newb'' of ''newbie'' en dan heb je nog ''naab'' en ''naabie''. Je zegt wel de hele tijd dat als mensen iets niet goed doen dan ze gelijk ''noob'' zijn. Beetje provocerend vindt je niet? Ik persoonlijk vindt Modern Warfare2 erg vet. Heb het gekocht voor 30€ en dat vindt ik het wel waard. Inplaats van de 60€ die de meeste mensen er voor betalen, Ik vindt her verschil met Modern Warfare niet erg groot als je kijkt naar bepaalde dingen. Bewerkt: 19 november 2009 door Sa_bulldog Reageren
ASPHALT Geplaatst: 19 november 2009 Rapport Geplaatst: 19 november 2009 Oke.. Ten eerste zie ik het woordt ''Nooby'' zoals jij het schrijft niet vaak voorkomen dus daar zit je al goed fout. Dan zou je het moeten schrijven als ''Noobie'' Daarnaast worden er ook andere termen in games gebruik als ''newb'' of ''newbie'' en dan heb je nog ''naab'' en ''naabie''. Je zegt wel de hele tijd dat als mensen iets niet goed doen dan ze gelijk ''noob'' zijn. Beetje provocerend vindt je niet? Het woord 'noob' mag dan van newb zijn afgeleid, maar men is het er meestal over eens dat de betekenis niet meer hetzelfde is. Een newbie is een persoon die nieuw is, en het spel nog niet goed kent. Hierdoor maakt hij wel eens acties die nergens opslaan, of is heel slecht bezig. Een noob daarentegen kan ook iemand zijn die de newbie tijd al achter zich heeft gelaten, en een veel hoger level heeft. Maar nog steeds is hij vaak slecht, doet rare dingen en gebruikt 'noob'-dingen. En dat hij iemand noob noemt komt omdat iedereen iemand die een grenadelauncher gebruikt zo noemt, vandaar ook dat men vaak de term noobtube gebruikt. Dit heeft hij gewoon overgenomen, want in eerdere berichten is te lezen dat hij zich niet drukt maakt over al het noob gedoe. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.