Djmaddox Geplaatst: 19 november 2009 Rapport Geplaatst: 19 november 2009 Wat me opviel is dat veel mensen die rond de rank 30 zitten dat die vaak heel goed zijn. Ik own altijd, op welk lvl dan ook. Krijg je dan soms een heel goed wapen? Ligt eraan wat jij fijn vind spelen. En tot welke rank kan je gaan? 10x LVL 70(10de prestige dus) Reageren
.Senne Geplaatst: 19 november 2009 Rapport Geplaatst: 19 november 2009 Ik ben net rank 32. Daarnet één match Domination gespeeld op Wastelands. Er staan zo'n machine guns opgesteld op een muur voor de kerk. Ik had 23 kills en 0 deaths door gewoon naar de ene kant van de heg te lopen, dan weer eens naar de andere kant, en dan weer eens de machine gun te bemannen. En natuurlijk een granaat gooien in dat ondergronds ding. Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 19 november 2009 Rapport Geplaatst: 19 november 2009 (bewerkt) Wat me opviel is dat veel mensen die rond de rank 30 zitten dat die vaak heel goed zijn. Krijg je dan soms een heel goed wapen? En tot welke rank kan je gaan? Je krijgt een goed wapen als je rank 40 bent, namelijk de M16A4, als je MW1 hebt gespeeld weet je dat die wapen gewoon de beste is, want hij is makelijk te gebruiken, doodt heel snel (1 burst op elke range in MW1 met SP, 1 burst tot en met middle-range, 2 verder in MW2), de beste iron sights (ik heb niet eens een RDS nodig, ik vind het zelfs makelijker om te richte zonder een RDS) en goed in elke situatie. Ik heb hem nu eindelijk vrijgespeeld en ik gebruik nu deze class: M16A4 met shotgun Stinger Semtex 2x Stun Scavanger Pro Stopping Power Pro Commando Pro Alvast een antwoord voor iemand die gaat zeggen dat de M16 een noob wapen is: Je mag de M16 wel een noob wapen noemen (ik vind hem zelf ook een noob wapen), maar ik heb hard gewerkt om hem te krijgen, dus ik ga hem toch gebruiken. Djmaddox: Jij vind het wel leuk om met je skills te opscheppen. Bewerkt: 19 november 2009 door Vercetti24 Reageren
PowerPats Geplaatst: 19 november 2009 Rapport Geplaatst: 19 november 2009 (bewerkt) Ben nog niet eens begonnen, Boeie multiplayer is veel leuker. Nee, als je met vrienden (met headset, anders heb je sowieso niks aan online gaming) op Veteran geen lol kunt beleven aan Spec Ops... Kan je er niet tegen als mensen een andere mening hebben dan jou ofz ? Ga es dood tsssssssss. Bewerkt: 19 november 2009 door PowerPats Reageren
frankyyguy Geplaatst: 20 november 2009 Rapport Geplaatst: 20 november 2009 (bewerkt) Misschien dat ik het eerder gevraagt heb, maar wat krijg je als je prestige unlocked? Krijg je meer dan een nieuw embleem bij je rank? Reactie SVP @ Hieronder Een nieuwe class ook.. Opzich Niet slecht, dat is dus een beetje hetzelfde als in WaW. Bewerkt: 20 november 2009 door frankyyguy Reageren
PowerPats Geplaatst: 20 november 2009 Rapport Geplaatst: 20 november 2009 1 nieuw embleem en een extra class om te customizen. voor de rest niks volgens mij... Reageren
Gijsso Geplaatst: 20 november 2009 Rapport Geplaatst: 20 november 2009 Voor de mensen die te goed zijn die dan weer overnieuw beginnen omdat ze anders te snel op het spel uitgekeken raken. Lvl 70 is niks voor hun. 10e prestige en dan lvl 70, dan ben je pas echt levenloos goed. Reageren
PowerPats Geplaatst: 20 november 2009 Rapport Geplaatst: 20 november 2009 Heb MW2 weer eventjes in de kast liggen, Na heel veel spelen word het een beetje.... saai Reageren
Tomeken Geplaatst: 20 november 2009 Rapport Geplaatst: 20 november 2009 Ik vind dat de SP te snel is uitgespeeld (zojuist gedaan). Einde is wel mooi, maar toch had ik iets beters verwacht. Op naar Mw3 dan maar hè Hoever is iedereen eigenlijk met Spec Ops? Ik heb nu 57/69 sterren. Ik heb er al 66 Reageren
flippie13 Geplaatst: 20 november 2009 Rapport Geplaatst: 20 november 2009 Ben nog niet eens begonnen, Boeie multiplayer is veel leuker. Nee, als je met vrienden (met headset, anders heb je sowieso niks aan online gaming) op Veteran geen lol kunt beleven aan Spec Ops... Ik heb geen headset maar vind er toch wat aan, sterker nog, al die kleine kleuters met zo'n headset, daar heb ik zon hekel aan. Laats had ik weer zo'n kleuter die ruzie stond te maken met zijn headset op xD Reageren
GunsNroses61 Geplaatst: 21 november 2009 Rapport Geplaatst: 21 november 2009 Eindelijk heb ik Spec Ops afgemaakt met behulp van Tomeken op MP ben ik nu ook al lvl 50 die ACR is echt te gek vind ik Reageren
frankyyguy Geplaatst: 21 november 2009 Rapport Geplaatst: 21 november 2009 (bewerkt) Ik vind dat de SP te snel is uitgespeeld (zojuist gedaan). Einde is wel mooi, maar toch had ik iets beters verwacht. Tja, maar voor mij is de multiplayer belangrijker dan de singleplayer. Zelf vond ik de Campaign kwa missies vermakelijker dan CoD 4, alleen een stuk korter... Daar voor in de plaats hebben we wél weer veel meer Multiplayer mogelijkheden en is het spel voor de "meeste" gamers een stuk vermakelijker. De spec ops vind ik ook geniaal, vooral die race missie met z'n 2en. Je kunt het niet allemaal hebben, ze hebben alle aandacht geven aan de belangrijkste punten (hetgene dat toch wel het meest gewaardeerd wordt.) Een next gen CoD lijkt me nu geniaal. Bewerkt: 21 november 2009 door frankyyguy Reageren
Djmaddox Geplaatst: 21 november 2009 Rapport Geplaatst: 21 november 2009 Een next gen CoD lijkt me nu geniaal. Wat bedoel je daarmee? Dat je tegen aliens moet vechten? Reageren
ikt Geplaatst: 21 november 2009 Rapport Geplaatst: 21 november 2009 HUGE SPOILER ALERT Wel jammer dat Roach en Ghost doodgaan. Maar een zeer geweldig verhaal. Kan al niet wachten op CoD:MW3. Vooral Price was een welkome terugkomst. Reageren
lexus123 Geplaatst: 21 november 2009 Rapport Geplaatst: 21 november 2009 Ben nog niet eens begonnen, Boeie multiplayer is veel leuker. Nee, als je met vrienden (met headset, anders heb je sowieso niks aan online gaming) op Veteran geen lol kunt beleven aan Spec Ops... Ik heb geen headset maar vind er toch wat aan, sterker nog, al die kleine kleuters met zo'n headset, daar heb ik zon hekel aan. Laats had ik weer zo'n kleuter die ruzie stond te maken met zijn headset op xD Lang leve de ''Mute''-knop Ben nu de SP aan het uitspelen op Veteran. Is eigenlijk vrij makkelijk. Vooral als je het vergelijkt met MW1. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.