Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2


.Stan

Recommended Posts

Heb zonet me Ninja pro perk vrijgespeeld, nu hoor me me voetstappen niet meer :koffie:

Nu alleen nog cold blooded pro halen, en dan ben ik helemaal ontzichtbaar :D

(met cold blooded pro zie je niet zo'n rood stipje op de radar als je schiet, zelfde effect als een silencer dus, maar dan hoef je geen silencer op je wapen te hebben ^.^)

Alleen 40 killstreaks van mensen kapot maken/jatten, das zo moeilijk :cry:

Zit pas op 5 :7

Link to comment
Delen op andere websites

(met cold blooded pro zie je niet zo'n rood stipje op de radar als je schiet, zelfde effect als een silencer dus, maar dan hoef je geen silencer op je wapen te hebben ^.^)

Ligt eraan.. Wanneer je niet op de radar wilt verschijnen zul je toch ook een suppressor moeten gebruiken. Cold Blooded zorgt er namelijk voor dat je niet op de radar komt te staan wanneer de vijand een UAV heeft, wanneer je schiet zonder demper zul je er nog steeds opkomen. Daarnaast kun je ook niet gezien worden door door de computer gestuurde killstreaks (Helicopter, Pave Low, Sentry Gun), en verschijnt er geen rood vakje om je heen wanneer een speler een killstreak bestuurd. Je kunt nog wel ervan doodgaan (er staat bijvoorbeeld iemand zonder CB naast je, en iemand stuurt een Predator Missle op hem af) maar veel moeilijker.

Alleen 40 killstreaks van mensen kapot maken/jatten, das zo moeilijk :cry:

Zit pas op 5 :7

Gebruik gewoon een Stinger of een AT4-HS. En let ook op wanneer de vijand een UAV heeft, die vliegen namelijk ook rond en kun je kapot knallen. Wanneer je een sentry gun ziet, knife hem vanachteren etc.

Link to comment
Delen op andere websites

De Cold Blooded Perk zorgt ervoor dat je niet door de UAV of Thermal Scope of welk ander hitte-ding wordt opgemerkt, maar als je schiet wordt je weer wel zichtbaar (dus je hebt er bijna niks aan :puh:). De Silencer is dus juist dat als je schiet je niet zichtbaar wordt.

Link to comment
Delen op andere websites

De Cold Blooded Perk zorgt ervoor dat je niet door de UAV of Thermal Scope of welk ander hitte-ding wordt opgemerkt, maar als je schiet wordt je weer wel zichtbaar (dus je hebt er bijna niks aan :puh:). De Silencer is dus juist dat als je schiet je niet zichtbaar wordt.

Je bent ook niet zichtbaar voor UAV hoor, of je nu schiet of niet. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, dat was in minder dan 3 dagen Veteran uitspelen. Het enige iets moeilijkere stukje in de game, was het stukje waar je van het grote huis van Estate naar beneden moet rennen. Voor de rest was het ongezond makkelijk.

Heb bij Spec Ops nu 65 / 69 sterren. Ik hoef alleen nog Snatch & Grab (al gedaan op Hardened) en Wetwork. S&G heb ik al meerdere malen (stuk of 10 keer) met vrienden gedaan, maar blijft onmogelijk. Iemand tips?

@ Hieboven en daar weer boven: moeilijk hè, snappen wat Cold Blooded inhoud!

Cold Blooded:

Ability: Undetectable by UAV, air support, Sentry Guns, and thermal.

Pro Ability: No red crosshair or name shown when you are targeted.

Als je dus schiet word je HOE DAN OOK GEZIEN op de enemy minimap! HIER WERKT ALLEEN EEN SILENCER TEGEN!

Bewerkt: door lexus123
Link to comment
Delen op andere websites

Nou, dat was in minder dan 3 dagen Veteran uitspelen. Het enige iets moeilijkere stukje in de game, was het stukje waar je van het grote huis van Estate naar beneden moet rennen. Voor de rest was het ongezond makkelijk.

Heb bij Spec Ops nu 65 / 69 sterren. Ik hoef alleen nog Snatch & Grab (al gedaan op Hardened) en Wetwork. S&G heb ik al meerdere malen (stuk of 10 keer) met vrienden gedaan, maar blijft onmogelijk. Iemand tips?

@ Hieboven en daar weer boven: moeilijk hè, snappen wat Cold Blooded inhoud!

Cold Blooded:

Ability: Undetectable by UAV, air support, Sentry Guns, and thermal.

Pro Ability: No red crosshair or name shown when you are targeted.

Als je dus schiet word je HOE DAN OOK GEZIEN op de enemy minimap! HIER WERKT ALLEEN EEN SILENCER TEGEN!

Tips voor Snatch & Grab

Je moet eerst een Scar met thermal pakken dat is het beste en je sniper houden voor al die irritante Juggernauts >.< Je moet dan als je gereed bent over die vleugel rennen en dat snel weer terug want er komt dan een Juggergek aan die moet je dan doodknallen met je Sniper. Dan moet je gewoon een tijdje doorgaan met je Scar en blijf campen. Als je eenmaal die Intel hebt moet je door dat vliegtuig maar ipv meteen eruit ga je liggen en snipe je al die gasten. Pas op dat er geen Juggernaut komt want daardoor zijn Tomeken en ik ook heel vaak doodgegaan. Als al die gastjes dood zijn moet je uit het vliegtuig gaan en dan weer terug erin. Dan spawnen er weer meer gasten. Daarna als het veilig is ga je door naar voren maar let ook op je rug Tomeken en ik hadden het een paar keer gehad dat er 2 Juggernoobs kwamen die ons meteen platschoten. Als je dat allemaal achter de rug hebt moet je gewoon rustig door blijven lopen met je Scar

Zo een lap tekst >.>

Wat voor Custom Classes hebben jullie?

Bij CC 1 heb ik:

ACR + Urban Camouflage met Holograpic Sight en FMJ

Secondary USP met Silencer en FMJ

Perks : 1: Bling Pro 2: Stopping Power Pro: 3:Last Stand Pro

CC 2 : Mini Uzi met Rapid Fire en Red dot sight.

Secondary .44 Magnum Revolver met Akimbo en FMJ

Perk 1 : Bling Pro: 2: Stopping Power Pro 3: Last Stand Pro

CC 3 : P90 + Holograpic Sight

Secondary Javelin.

Perk 1 : Marathon Perk 2: Cold Blooded Pro 3: Ninja Pro

CC 4 : FAL + Holograpic Sight en Heartbeat Sensor

Secondary G-18 + Red Dot sight.

Perk 1 : Bling Pro Perk 2: Hardline Pro 3: Last Stand Pro

CC 5 : Barett .50 + Acog Sight & FMJ

Secondary M93 + Red dot Sight.

Perk 1 : Bling Pro Perk 2: Stopping Power Pro Perk 3: Steady Aim Pro

Zo zo dit is een lap tekst xD

Link to comment
Delen op andere websites

UAV is toch net de radar die wordt getoond op de minimap? :?

UAV is dat vliegtuigje.

UAV is de radar, of bedoel je dat met vliegtuigje? :?

UAV is radar die dat vliegtuigje verstuurt. Je ziet dat vliegtuigje ook uiteindelijk weggaan. Je kunt het ook kapot maken voor 50XP

Bewerkt: door GunsNroses61
Link to comment
Delen op andere websites

Waarom is iedereen zo geobsedeerd met stealth ?

Mij kan het echt geen flikker boeien of mensen mijn voetstappen niet horen of dat ze me niet op hun radar kunnen zien.

Een gemiddelde match bij MW2 gaat op een heel snel niveau, Iedereen zit te run en gunnen. En als ik gewoon als een Rambo het slagveld bestormd krijg ik ook gewoon veel kills.

Maarja misschien komt het omdat ik niet hou van stealh acties.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...