Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2


.Stan

Recommended Posts

Die Killstreak rewards, kan je daar maar 3 van selecteren ook al heb je bijvoorbeeld alle killstreaks unlockt? Of kan je daar later meer van selecteren als je meer unlockt?

Je kan er meerdere unlocken, maar je kan er maar maximaal 3 gebruiken.

Of dit ook zo is in de prestige mode's weet ik overigens niet ;)

@ Mevin, als je de coldblooded perk hebt vrijgespeeld kan je gewoon over straat zonder dat die helicopters/harriers je neer maaien (als ze door de computer gestuurd zijn dan)

Link to comment
Delen op andere websites

Een next gen CoD lijkt me nu geniaal. honger.gif

Wat bedoel je daarmee? Dat je tegen aliens moet vechten?

Nee, ik bedoel een CoD op een nieuwe console bijvoorbeeld de ps4 of een nieuwe Xbox. (Beetje vroeg om er over te beginnen, maar de CoD games worden steeds mooier gemaakt en leuker om te spelen vind ik. :puh:)

Bewerkt: door frankyyguy
Link to comment
Delen op andere websites

Wat boosten is weet ik wel, maar hoe gaat dat in zijn werk via die site? Is het gewoon een clan waarmee je dan samen speelt en daardoor meer XP haalt?

Nee, ze spreken af wat ze doen om XP te verdienen (bijv. julie winnen die wedtrijd en wij de volgende), dus ze spelen vals, omdat ze geen XP normaal kunnen verdienen. :7

Shorty D: Meesterlijk filmpje, ik ga het ook eens proberen, maar dan gooi ik een mes in zijn oog.

Bewerkt: door Vercetti24
Link to comment
Delen op andere websites

Wat boosten is weet ik wel, maar hoe gaat dat in zijn werk via die site? Is het gewoon een clan waarmee je dan samen speelt en daardoor meer XP haalt?

Nee, ze spreken af wat ze doen om XP te verdienen (bijv. julie winnen die wedtrijd en wij de volgende), dus ze spelen vals, omdat ze geen XP normaal kunnen verdienen. :7

Shorty D: Meesterlijk filmpje, ik ga het ook eens proberen, maar dan gooi ik een mes in zijn oog.

Dat is in scene gezet, twee spelers, en hij staat toevallig ook nog in z'n vriendenlijst. Valt wel erg op.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat boosten is weet ik wel, maar hoe gaat dat in zijn werk via die site? Is het gewoon een clan waarmee je dan samen speelt en daardoor meer XP haalt?

Nee, ze spreken af wat ze doen om XP te verdienen (bijv. julie winnen die wedtrijd en wij de volgende), dus ze spelen vals, omdat ze geen XP normaal kunnen verdienen. :7

Shorty D: Meesterlijk filmpje, ik ga het ook eens proberen, maar dan gooi ik een mes in zijn oog.

Nee, Het is veel gecompliceerder.

Voordat de game begint:

1 Man invite via die site 11 andere voor in een party in MW2. Deze invites komen boven aan de site te staan in de ''Shoutbox''. Er worden dan dingen gezegd als:

''Click for invite (Riot Shield Boosting)!''

Daar klik je op en verzend je zo snel mogelijk via Xbox.com een message naar die gozer. Dan ren je naar je Xbox want diegene heeft je een game invite gestuurd voor MW2. Uiteindelijk zit je met 12 man in een party. 6 Mensen van de party noemen zich in de Clan-Tag [A] met daarachter het cijfer 1 t/m 6 (dus [A1] t/m [A6] heb je dan). De overige 6 noemen zich [b1] t/m [b6].

De mensen gaan uit de party en de [A] mensen gaan een Search and Destroy match zoeken. De A'tjes komen in een match zonder iemand anders en snel joinen alle B'tjes.

Hoe gaat het in de game in z'n werking:

Als je achter een Riot Shield zit en mensen schieten op je krijg je voor de eerste 5 keer 500 Xp. Daarna alleen maar 100 en dan steeds minder. Als je 20 seconden wacht nadat je 2500 Xp (5×500) hebt gekregen kan je weer 2500XP krijgen.

[A1] en [b1] (zitten allebei in andere teams, want de A's zitten bij elkaar en de B's) gaan elkaar boosten. Dus een A'tje heeft zeven rondes lang een Riot Shield vast en word beschoten zodat die punten krijgt. En het volgende potje houd een B'tje een Riot Shield vast. Zo maak je dus 100.000 Xp ongeveer per Search and Destroy potje.

Deze vorm van boosten is alleen goed voor Xp, niet voor Leaderboard Score. Daar is weer een andere boost manier voor.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat boosten is weet ik wel, maar hoe gaat dat in zijn werk via die site? Is het gewoon een clan waarmee je dan samen speelt en daardoor meer XP haalt?

Nee, ze spreken af wat ze doen om XP te verdienen (bijv. julie winnen die wedtrijd en wij de volgende), dus ze spelen vals, omdat ze geen XP normaal kunnen verdienen. :7

Shorty D: Meesterlijk filmpje, ik ga het ook eens proberen, maar dan gooi ik een mes in zijn oog.

Dat is in scene gezet, twee spelers, en hij staat toevallig ook nog in z'n vriendenlijst. Valt wel erg op.

Als je goed kijkt gaat hij naar de ''Players Met'' lijst en dus niet z'n vrienden lijst ;)

Oops, zit te dubbel posten :puh:

Bewerkt: door lexus123
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een vraagje...

Ik heb de game nu voor PC en ik ben van plan hem ook voor Xbox 360 te halen. Waar ik maar niet achter kan komen: Zit er een co-op functie in de single player voor Xbox 360? Ik heb iets gelezen over het unlocken ervan na het uitspelen van de storyline, maar ik vind het nogal onduidelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Heey mensen ik had ook een site gelezen dat bij de eerste missie dat dan mensen zeiden wat de tijden waren van Ghost of Soap. Wat zijn deze? want ik heb deze nog nooit gehoord. Als je er ook een wapen bij hebt gehoord of vind noteer die dan ook aub ;)

Alvast bedankt als jullie het vinden

Greetings GunsNroses61

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een vraagje...

Ik heb de game nu voor PC en ik ben van plan hem ook voor Xbox 360 te halen. Waar ik maar niet achter kan komen: Zit er een co-op functie in de single player voor Xbox 360? Ik heb iets gelezen over het unlocken ervan na het uitspelen van de storyline, maar ik vind het nogal onduidelijk.

Je hebt wel spec-ops, daarbij kan je met 2 spelers(via splitscreen of online) een missie doen, maar om de echte storyline te spelen in co-op kan volgens mij niet. Ik heb de storyline op regular uitgespeeld en ben die functie nog niet tegen gekomen (PS3). Ik zal nog wel een keer goed kijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...