Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2


.Stan

Recommended Posts

Ik vind persoonlijk dat M16 best wel tegenvalt, ik MW1 schoot ik zeker de laatste prestige niet meer als M16 en M4. Maar nu ik in deze game weer een M16 vast heb vind ik hem persoonlijk best wel tegenvallen. Ik gebruik hem dan ook nu nog niet zo heel veel, ik vind FAMAS persoonlijk een stukje fijner. En anders inderdaad gewoon Tar-21 :) .

Link to comment
Delen op andere websites

s'jonge gisteren 2x maal achter elkaar door nuke verslagen, die gozer, had 2x nuke, de game was onmiddelijk gedaan! puh2.gif

@: Van wapens gebruik ik scar H met rader! leuk wapen! en de pp 2200 ofzo:p

Bewerkt: door jordib12
Link to comment
Delen op andere websites

Welke mode doen jullie altijd als ik vragen mag? Ikzelf Demination, ofwel Capture the Flag. Er zijn drie vlaggen. Als je een vlag captured pak je 150 punten. Hier krijg je dus best veel punten. Bij welke mode krijg je nog meer punten?

Ik speel graag TDM, CTF, Domination en S&D.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben ook maar eens Team-Deathmatch wezen spelen, omdat er dit weekend zo'n Gold actie is, dus ik dacht: laat ik maar wat potjes spelen. Ik ben nu level 7 en het gaat me soms lekker af. Soms heb ik van die potjes dat ik helemaal wordt afgeknatl door de vijand en bij andere is dat juist andersom.

Weet trouwens iemand welke granaat het beste is te gebruiken?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...