Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2


.Stan

Recommended Posts

Ik heb nu de stinger als mijn secundary gekozen, Had ik echt al veel eerder moeten doen. krijg bij elke match 600 of 400 punten binnen met de stinger. Vroeger als er straaljagers of heli's aankwamen zat ik nog te schuilen. Als ik nu hoor 'Enemy Hind incoming' denk ik gewoon van: Yes weer een paar punten erbij. Ik zie niemand het doen, laat het dan maar mij zijn.

Bewerkt: door PowerPats
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb maar 1 killstreak killer class, omdat als ik loop met me tar en ik schiet 2 of 3 mensen achter elkaar dood, dan is me magazijn leeg. Als ik dan nog moet reloaden voel ik me niet veilig dus pak ik gewoon me Magnum akimbo :) als je met allebei tegelijk schiet is dat net een shotgun man, shiit wat een power :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb maar 1 killstreak killer class, omdat als ik loop met me tar en ik schiet 2 of 3 mensen achter elkaar dood, dan is me magazijn leeg. Als ik dan nog moet reloaden voel ik me niet veilig dus pak ik gewoon me Magnum akimbo :) als je met allebei tegelijk schiet is dat net een shotgun man, shiit wat een power :7

Ik had ze ooit gejat van een lichaam, en mijn reactie was hetzelfde, Magnum doodt met twee schoten en met akimbo wordt het een one hit kill wapen. Ik wacht wel tot ik de Desert Eagle heb. :sigaar: Ik gebruik nu de Javelein als mijn secondary, het is heel handig in demolition, Sabotage of S&D. Op Rust is het leukst, ik vuur mijn javelein dan op een willekeurig plek en ik krijg meestal een kill (een keer had ik zelfs een triple kill).

Link to comment
Delen op andere websites

heb voor het eerst Nuke meegemaakt, Iemand van ons team had het geactiveert. Lijkt me trouwens best kut als je bijv eindelijk 25 kills hebt gemaakt en je de Nuke kan activeren, en dat iemand anders tijdens de countdown een EMP gebruikt. Dan voel je je best wel klote volgens mij. :puh:

Ik speel trouwens veel Groundwar, dat is Domination + Team Deathmatch.

Is EMP die perk waardoor er zo goed als niks meer bij de tegenstanders werkt?

Zo ja dan heb ik die perk al is gehad in zo'n car package. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

heb voor het eerst Nuke meegemaakt, Iemand van ons team had het geactiveert. Lijkt me trouwens best kut als je bijv eindelijk 25 kills hebt gemaakt en je de Nuke kan activeren, en dat iemand anders tijdens de countdown een EMP gebruikt. Dan voel je je best wel klote volgens mij. :puh:

Ik speel trouwens veel Groundwar, dat is Domination + Team Deathmatch.

Is EMP die perk waardoor er zo goed als niks meer bij de tegenstanders werkt?

Zo ja dan heb ik die perk al is gehad in zo'n car package. :puh:

Het is geen perk :puh: Maar een killstreak :)

En dan werkt alles niet voor gedurende 10 seconden ofzo :) Vooral leuk als je dan alleen maar wapens met red dot ofzo hebt :puh:

Werkt een heartbeatsensor / thermal nogwel met EMP trouwens? :$

Link to comment
Delen op andere websites

heb voor het eerst Nuke meegemaakt, Iemand van ons team had het geactiveert. Lijkt me trouwens best kut als je bijv eindelijk 25 kills hebt gemaakt en je de Nuke kan activeren, en dat iemand anders tijdens de countdown een EMP gebruikt. Dan voel je je best wel klote volgens mij. :puh:

Ik speel trouwens veel Groundwar, dat is Domination + Team Deathmatch.

Is EMP die perk waardoor er zo goed als niks meer bij de tegenstanders werkt?

Zo ja dan heb ik die perk al is gehad in zo'n car package. :puh:

Het is geen perk :puh: Maar een killstreak :)

En dan werkt alles niet voor gedurende 10 seconden ofzo :) Vooral leuk als je dan alleen maar wapens met red dot ofzo hebt :puh:

Werkt een heartbeatsensor / thermal nogwel met EMP trouwens? :$

Heartbeatsensor niet, want dat heb ik al meegemaakt. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand wat Scrambler nou net doet? Het verstoort de vijand z'n radar dichtbij, maar hoe dan?

Net zoals iemand de radar jammer gebruikt. Maar ik raad je niet aan om het te gebruiken, zo weet de tegenstander dat jij in de buurt bent, het werkt dus alleen in je nadeel.

Bewerkt: door Vercetti24
Link to comment
Delen op andere websites

Dat heb ik even opgezocht en ik had op de Call of Duty Wiki gevonden dat de TF141 mensen wel waren geweest. Hier dat stuk van de site:

One of the conversations is about a group of "Delta" soldiers who came though the base recently, but other soldier says that they weren´t Deltas, an the other says that "They have to be Deltas because there was a man with a strange mask". A direct reference to Ghost, this means that the supposed "Deltas" were members of the Task Force 141. Als ik dat van Ghost met zijn M1911 vind dan zal ik dan editen

Hier heb ik nog wat: Also at the end of the Pit, you can hear some Rangers talking about Soap's, Roach's, and Ghost's obstacle course scores. Bron :http://callofduty.wikia.com/wiki/S.S.D.D.

Bewerkt: door GunsNroses61
Link to comment
Delen op andere websites

Dat heb ik even opgezocht en ik had op de Call of Duty Wiki gevonden dat de TF141 mensen wel waren geweest. Hier dat stuk van de site:

One of the conversations is about a group of "Delta" soldiers who came though the base recently, but other soldier says that they weren´t Deltas, an the other says that "They have to be Deltas because there was a man with a strange mask". A direct reference to Ghost, this means that the supposed "Deltas" were members of the Task Force 141. Als ik dat van Ghost met zijn M1911 vind dan zal ik dan editen

Hier heb ik nog wat: Also at the end of the Pit, you can hear some Rangers talking about Soap's, Roach's, and Ghost's obstacle course scores. Bron :http://callofduty.wikia.com/wiki/S.S.D.D.

Dat wist ik niet, ik vraag me wel af wat ze in godsnam in Afganistan deden. :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand wat Scrambler nou net doet? Het verstoort de vijand z'n radar dichtbij, maar hoe dan?

Net zoals iemand de radar jammer gebruikt. Maar ik raad je niet aan om het te gebruiken, zo weet de tegenstander dat jij in de buurt bent, het werkt dus alleen in je nadeel.

Hij weet dat er iemand in de buurt is, maar niet waar en hoe ver in de buurt, ze kunnen hoogstens gaan campen he.

Ik vind trouwens wel dat er een paar té lompe wapens zijn. Ik heb als roswapen een class met de TAR (gewoon om flink te knallen als het niet lukt op de meer subtiele manier), maar soms wordt ik gekilled met een wapen dat ik denk, dude... Wel altijd leuk om hem te killen, het wapen op te pakken en hem opnieuw een paar keer te killen (dat hij in de killcam ziet dat hij met zijn eigen wapen wordt volgepompt met lood). :D

De FAL is trouwens wel echt masterlijk. Heerlijk!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...