Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2


.Stan

Recommended Posts

Wat is jouw favo wapen dan, lexus?

Ik neig tegenwoordig steeds meer de kant van een sniper op, en dan wel die WA2000 :koffie:

Nog even doorspelen en ik dump er een heartbeatsensor + ASOG scope op, zodat ik er ook mee kan rondlopen in de kleinere maps :)

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is jouw favo wapen dan, lexus?

Een AUG, Striker, Intervention of TAR. Ownen flink, zelf zonder Stopping Power wat ik zoveel mogelijk probeer te vermijden. Geef mij maar Hardline.

In Clan-Battles gebruik ik wel Stopping Power, maar daar gaat het natuurlijk om het winnen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Tar is nice, maar die aug vind ik persoonlijk zwaar kut :puh: Heerlijk om te sprayen natuurlijk, maar het probleem is dat juist iedereen die dat wapen heeft er mee gaat sprayen, en dan kom je zo noob over :7

Ik heb keertje gezien dat iemand zo'n 15 kogels verneukte om 1 iemand te doden, 1!! :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Tar is nice, maar die aug vind ik persoonlijk zwaar kut :puh: Heerlijk om te sprayen natuurlijk, maar het probleem is dat juist iedereen die dat wapen heeft er mee gaat sprayen, en dan kom je zo noob over :7

Ik heb keertje gezien dat iemand zo'n 15 kogels verneukte om 1 iemand te doden, 1!! :puh:

Daarom gebruik ik op die kit Scavenger Pro en Lightweight ;)

(Sprayen voor het leven: 5:40)
Link to comment
Delen op andere websites

Heeft iedereen ook al gezien dat de leaderboards ( bij de PS3 dan) gehackt zijn? er zijn al mensen die lvl 7 zijn zonder iccontje en al 1000000 dagen hebben gespeeld en dan een 1003430403 score hebben. Er is ook een persoon die al Prestige 10 level 70 is. Zou die persoon ook hacken of geen leven hebben?

Tja deze leaderboards zijn niet zo waterdicht als die van cod waw, kan ook komen omdat deze heel veel meer gespeeld word. Ik zou nooit aan hacken beginnen want je score word toch verwijderd en dan kun je de mp niet eens meer spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Kheb al 51 van de 69 sterren.

Kheb alle spec ops gewoon direct op Veteran gedaan, maar ik had gister BIJNA High Explosive met een vriend gedaan boos.gif

High Explosive is toch in Favela met Juggernauts? Die had ik in 1x gedaan met mn vriend. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Kheb al 51 van de 69 sterren.

Kheb alle spec ops gewoon direct op Veteran gedaan, maar ik had gister BIJNA High Explosive met een vriend gedaan boos.gif

High Explosive is toch in Favela met Juggernauts? Die had ik in 1x gedaan met mn vriend. :)

Nice nice, op Veteran zoals ik?

Link to comment
Delen op andere websites

Als je dit gaat doen dan ben je echt iemand die zijn geld voor niks uitgeefd >_< ik zou dit echt nooit doen. ik zou genieten van het spel (en de stress bij Veteran)

Yeah, like we do he GunsNroses :sigaar:

Btw, ik heb ze toch al allemeel :D

En daarbij je moet dan wel zo een gehackt mapje hebbe, maar hoe moet je daar nu aan geraken

Bewerkt: door Tomeken
Link to comment
Delen op andere websites

Als je dit gaat doen dan ben je echt iemand die zijn geld voor niks uitgeefd >_< ik zou dit echt nooit doen. ik zou genieten van het spel (en de stress bij Veteran)

Yeah, like we do he GunsNroses :sigaar:

Btw, ik heb ze toch al allemeel :D

En daarbij je moet dan wel zo een gehackt mapje hebbe, maar hoe moet je daar nu aan geraken

Als je dat filmpje op Youtube kijk zie je in de beschrijving van het filmpje 4 download links voor dat "Gehackte Mapje". :)

Link to comment
Delen op andere websites

okee net ff spec ops gedaan, na ruim 30 keer proberen eindelijk de missie gelukt bij aplpha door de sneeuw. Ook de missie in Rio gelukt, nu moet ik nog maar 1 ster voor bravo :D

Deze deed ik in 47s :puh:

Kheb al 51 van de 69 sterren.

Kheb alle spec ops gewoon direct op Veteran gedaan, maar ik had gister BIJNA High Explosive met een vriend gedaan boos.gif

High Explosive is toch in Favela met Juggernauts? Die had ik in 1x gedaan met mn vriend. :)

Nice nice, op Veteran zoals ik?

Op deze manier gedaan sneller dan 9 minuten. Met mezelf in Split Screen :7

Wat zijn de tijden hier van mensen op Breach & Clear (Charlie, Veteran)? Die van mij is 12:25s (heb bewijs :puh: en een vid komt)

Link to comment
Delen op andere websites

Kheb al 51 van de 69 sterren.

Kheb alle spec ops gewoon direct op Veteran gedaan, maar ik had gister BIJNA High Explosive met een vriend gedaan boos.gif

High Explosive is toch in Favela met Juggernauts? Die had ik in 1x gedaan met mn vriend. smile3.gif

Nice nice, op Veteran zoals ik?

Mn vriend had hem op Regular staan en ik op Veteran= ik kreeg maar 1 ster en hij ook. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...