Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2


.Stan

Recommended Posts

Vanavond (nu moet ik nog leren voor examens :engel:) ga ik eens spec-ops doen, heeft iemand misschien zin om mee te doen? Ik zit wel nog helemaal aan het begin, maar ik wil wel meteen op Veteran spelen. Als je wil, moet je me even toevoegen. M'n PSN ID is natuurlijk Velaro.

@Hierboven: Kan je niet gewoon een nieuw account maken op je PS3? Eén voor je broer en één voor jou, dan zouden de savegames volgens mij gescheiden moeten blijven.

Link to comment
Delen op andere websites

De storyline was inderdaad niet groot :puh:

Maar dit is ook weer typisch zo'n game die je koopt voor de multiplayer, en die is geniaal :D

Newe sorry, ik kocht em voor singleplayer, multiplayer was een extraatje, waar ik inmiddels allang mee gekapt ben.

Ik zoek trouwens ook iemand om mee Spec Ops te doen, Het liefst met alles. Ben er nog niet mee begonnen. Kan alleen zondagavond, alle andere dagen werk ik.

Bewerkt: door PowerPats
Link to comment
Delen op andere websites

Aangezien me surprise toch zat te drogen van het halve potje lijm dat ik erop heb gesmeerd, besloot ik maar ff om MW2 op veteran uit te spelen, gelukkig was ik alwel bij het vliegveld :)

10 min geleden uitgespeeld, mijn reactie is nogsteeds wauw, ondanks dat ik vind dat veteran een aantal bugs had (granaten rollen extra door, richting jouw kant natuurlijk, eenkeertje werd ik ook neergeschoten achter me, terwijl daar toch echt een ravijn was ens.) Maar dat doet er eigenlijk amper toe, het is nogsteeds een top game :D:tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zelf hem gekregen, lag gewoon op de deurmat.

Ik zit hem nu te installeren. Jammer dat het spel weer met Steam is...

Wat is daar jammer aan? Het bied makkelijke ingame-chat en je kan ook snel je vrienden joinen in een potje MW2...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik gebruik liever Xfire, omdat het beter is...

Maar ik heb een probleem,

ik heb het spel geinstalleerd en meteen gespeeld. Alleen ik wou de instellingen wat uppen. Alleen ik krijg een of andere DirectX error en me spel valt uit.

Aan mijn pc ligt het niet,

Core 2 Quad Q9550

HD4870 1GB

4 GB RAM

Link to comment
Delen op andere websites

There are 45 Intel Locations in total for the enemy laptops, which will get you two Achievements or Trophies for collecting them all.

1. The “Road Less Traveled” achievement for 22 Intels found (for 10G).

2. The “Leave No Stone Unturned” achievement for finding all 45 Intels (for 10G).

45 valt toch best mee? Kijk gewoon op YouTube voor de locaties. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Gaan hier mensen door naar de volgend prestige of gaan jullie stoppen bij lvl 70? Ik weet namelijk nog niet wat ik ga doen. :puh:

Ik vind dat wnnr je voor Prestige gaat, je ook direct voor Prestige 10 door moet gaan.

Wil je dit niet, blijf dan op lvl 70, dan heb je alle wapens en etc. nog.

-

Khad net in 2 potjes FFA achter elkaar een 2x Harrier en 2x Chopper Gunner

20/2 oa in 1e potje

Link to comment
Delen op andere websites

Beste,

Ik heb Modern Warfare 2 gekregen en ik heb hem meteen geinstalleerd. En toen natuurlijk gespeeld.

Fantastische game, alleen ik wou me settings hoger zetten.

Dat heb ik dus gedaan, maar dan sluit mijn game opeens af en komt er een of andere DirectX error.

Aan mijn pc ligt het niet...

Core 2 Quad Q9550 2.83GHz

ATI Radeon HD4870

4 GB

Mvg,

Deluxo

Link to comment
Delen op andere websites

Net voor het eerst een positieve k/d rate gehaalt: 16:9. Een TAR-21 met een heartbeat sensor erop, dan heel rustig door de map lopen en alle rode puntjes killen die je tegenkomt.. YES!

Op last van Flippie TAR-21.. :puh:

Bewerkt: door KillerZero86
Link to comment
Delen op andere websites

Damn, jij hebt een vernieuwde versie van de tar-21? :O

Nee, die tar-21 is iid nice, ik hem bijna (nog 15 headshots) red tiger erop :D:D

Ik own er erg hard mee, hij schiet snel en heeft grote magazijnen, en in 4 kogels heb je meestal wel 1 dood.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...