Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2


.Stan

Recommended Posts

Hebben jullie misschien tips voor mij bij het einde van The Safehouse? (weet niet zeker of die missie zo heet maar het is de kaart van de MP kaar Estate.) Ik heb alles gedaan maar als je dan naar die extraction heli gaat dan kom ik niet verder omdat ik telkens plat word geschoten. Het is me een paar keer gelukt om er heel dicht bij te komen maar dan ga ik weer dood door die Mortar >_< Ik heb ook geprobeerd om mezelf te verdedigen totdat Ghost bij me was maar toen hij zei Go I've got you coverd. Dan is dat niet echt want ik was meteen dood door mortar. Ik weet het echt niet meer tips please...

GunsNroses61

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet geraakt worden, dat is het 'm.. Ghost helpt je dan overeind. :)

Misschien bedoelt hij dat terwijl Ghost je meesleept je wordt neergeschoten, ik weet niet of dat mogelijk is. :N

Want eerst sleept hij je verder en daarna ondersteunt hij jouw terwijl de heli bezig is met de rest van de vijanden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik deed bij die missie gewoon mijn welbekende suicide run, gewoon keiheid sprinten en een beetje aan de kant van de berg lopen, zo kom je maar 2 of 3 tegenstanders tegen :7

En als je in dat smoke staat, ga dan helemaal naar rechts (bergkant) Daar verwachten ze je namelijk niet en kan je ze zo neerknallen ^.^

Link to comment
Delen op andere websites

Is het op een PC met AVG? Mijn AVG verneukte heel Steam including alle spellen. Hij liet ze niet updaten en liet ze na twee minuten crashen. Gewoon AVG eraf gekicked deze keer, en het komt er niet meer op. Liever geen scanner dan AVG.

Heb trouwens eindelijk een wapen gevonden dat me ligt: de ACR assault rifle. Unlocked op level 48, en man wat is die goed. :puh: Ik vond de TAR al vrij sterk en ik haalde er wel wat kills mee, maar met dit gaat het veel beter. ^_^ Met red dot sight kan je er zelfs mee snipen, daarnet gedaan op Afghan. xD Enige nadeel: geen silencer.

Edit: niet goed gekeken, wel een silencer. :clown:

Bewerkt: door .Senne
Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet nog flink doorrushen, ben pas lvl 45 ofzo :7

Heb net me mini uzi vrijgespeeld iig

Ik ben ook 46, maar ik heb geen haast. Het gaat mij niet om de kills, maar om de k/d rate. Ik heb liever op het laatst 20-5 dan 30-25. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, dat kan je alleen als je Private match doet anders is het gewoon random

PS. Ik kom nog steeds niet voorbij die missie en Rushen heeft geen zin want als ik dan bijna bij die Pave Low ben dan word ik opgeblazen door een mortar dat is nu al 3 keer gebeurd....

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...