Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2


.Stan

Recommended Posts

Het is vooral belangrijk dat je in beweging blijft, maar wel onopvallend. Dus dicht langs muren lopen in plaats van door het open veld. Verder wat sommige hier al zeiden; zorg dat je een Thermal Scope krijgt op een sniper en op je assault wapen een heartbeat sensor of een sight. En vooral dat kaartje linksboven in de gaten houden. Dan kun je zien waar ze schieten en dan een beetje gokken waar ze naar toe lopen (dus bedenken hou jij het zou doen). Verder is het veel oefenen en de maps leren kennen.

Link to comment
Delen op andere websites

Zelf loop ik ook met tar-21 + heartbeatsensor en silencer, maar ik ga liever met stealth door de map, dus als perks:

Bling pro

Coldblooded

Ninja Pro

Scrambler pro is wel leuk en aardig, maar de vijand weet toch dat jij in de buurt bent, dus het 'verraad' je meer vind ik.

En een silencer op een sniper heeft ook een nadeel, je hebt namelijk minder damage. En als het toch een grote map is, en je ligt in een bosje verstopt, weten ze meestal alleen van welke kant je schiet, maar weten ze nog steeds niet waar je bent, dusja :puh:

Wat zijn jullie favo mappen trouwens? Ik hou erg veel van favela, lekker over al die daken lopen met me heartbeat sensor zodat je iedereen kan zien aankomen :D

Of als sniper, met me WA2000 met ASOG snipe, daar kan je ook heerlijk mee in favela, lekker in zon deuropeningetje liggen <3

En highrise vind ik ook wel leuk, van die noobs die denken de ultieme geheime plek te hebben gevonden en daarna neergeknald worden door mij ^.^

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt volgens mij 4 mappen met een soort van stad.

Favela

Rundown

Invasion

Naam vergeten :$

En afghan vind ik ook erg mooi ja, met thermal die grot inkijken <3

De latste heet Skidrow. ;) Afgan is ook mijn favorite map, maar het is nog steeds niet zo leuk als Ambush in MW1. :N

Edit: Te laat. :duh:

Bewerkt: door Vercetti24
Link to comment
Delen op andere websites

Heey mensen ik had ook een site gelezen dat bij de eerste missie dat dan mensen zeiden wat de tijden waren van Ghost of Soap. Wat zijn deze? want ik heb deze nog nooit gehoord. Als je er ook een wapen bij hebt gehoord of vind noteer die dan ook aub ;)

Alvast bedankt als jullie het vinden

Greetings GunsNroses61

Die zitten er niet bij, Soap en Ghost waren nooit in die kamp geweest.

Link to comment
Delen op andere websites

Afghan is inderdaad vet, Derail (sneeuw en trein) en Wasteland (Gebied bij Chernobiel met in het midden een grot, lijkt sterk op Brecourt van CoD2 :D ) vind ik ook super vet. :) Eigenlijk zijn alle mapjes wel vet, behalve de veel te kleine, dan gaat het meer om geluk dan skills.

Link to comment
Delen op andere websites

fuck al die stealth wapens, wil je flink ownen neem dan een grote RPD, flikker er de Grip attachment op, En de marathon perk en je owned gewoon iedereen die je tegen komt. :bier:

Nog iets, had eindelijk de AC130 wilde ik het net gebruiken kwam er een foutmelding en werd ik terug naar de Lobby gegooit. :bonk: Ik kon wel iemand wurgen. :ch:

Bewerkt: door PowerPats
Link to comment
Delen op andere websites

fuck al die stealth wapens, wil je flink ownen neem dan een grote RPD, flikker er de Grip attachment op, En de marathon perk en je owned gewoon iedereen die je tegen komt. :bier:

Nog iets, had eindelijk de AC130 wilde ik het net gebruiken kwam er een foutmelding en werd ik terug naar de Lobby gegooit. :bonk: Ik kon wel iemand wurgen. :ch:

Oeeh, das zwaar kut ja :puh:

Of net als je een pave low hebt dat je de game winning kill hebt, das ook niet fijn :puh:

Ik had overigens een keertje een ac130 van iemand gestolen (zon vallend pakket) Damn, wat was ik toen blij, vooral toen ik die 12 kills erbij kreeg :koffie:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had hem al een tijdje maar ik kon hem de hele tijd niet gebruiken omdat ik het bericht kreeg: Air Space is too crowded. Echt klote.

Je wordt ook wel een beetje dood gegooid (letterlijk en figuurlijk) met al die airstrikes, choppers, bommenwerpers, en weet ik veel wat. Vooral de games waarbij je bommen moet planten/defusen wordt de pot vaak beslist door een heli of een andere Killstreak. Dat vind ik wel jammer, het zou toch meer om skills moeten gaan. Goed kunnen richten/schieten wordt eigenlijk steeds minder belangrijk, zoals dat in CoD2 wel het basisidee was. Close Combat wordt ook sowieso in de helft van de gevallen beslist door de internetverbinding. Misschien dat ik daarom een k/d van 1.56 oid heb. ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had hem al een tijdje maar ik kon hem de hele tijd niet gebruiken omdat ik het bericht kreeg: Air Space is too crowded. Echt klote.

Je wordt ook wel een beetje dood gegooid (letterlijk en figuurlijk) met al die airstrikes, choppers, bommenwerpers, en weet ik veel wat. Vooral de games waarbij je bommen moet planten/defusen wordt de pot vaak beslist door een heli of een andere Killstreak. Dat vind ik wel jammer, het zou toch meer om skills moeten gaan. Goed kunnen richten/schieten wordt eigenlijk steeds minder belangrijk, zoals dat in CoD2 wel het basisidee was. Close Combat wordt ook sowieso in de helft van de gevallen beslist door de internetverbinding. Misschien dat ik daarom een k/d van 1.56 oid heb. ^^

maar je moet niet vergeten al die air support dingen krijgen mensen juist omdat ze op de grond juist goed vechten. en veel kills maken. En zeg eerlijk als je de mogelijkheid had om bijv de chopper gunner te zijn, Dan zou je toch geen nee zeggen en gewoon verder gaan met op de grond verder vechten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...