Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2


.Stan

Recommended Posts

Favela? Dat vind ik één van de minste mappen die er zijn. Er is nog een map in een stad die ik echt drama vind. Degene met de woestijn en met een grot vind ik de mooiste. Afghan heet die volgens mij. Echt een prachtmap!

Favela vind ik juist awesome. Jij bent dan denk ik zeker zo eentje die zit te snipen met 100 claymores om zich heen? :puh:

Trouwens, met lightweight ben je gewoon sneller dan een claymore :puh:

Riot shield is trouwens geniaal als je met bekenden speelt. Afleiding. Iedereen staat op jou te knallen, en achter me staat mijn team lekker te prijsschieten.

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

Domination op Favela vind ik de leukste gamemode op de leukste map. :puh: Je kan in nog geen 10 seconden een 3 kill streak halen in die game door via een gebouw naar B te rennen en een semtex te werpen. :$

Domination op Favela is leuk, behalve als je een k*t team hebt, wat ik zo beetje altijd heb als ik domination speelt. :duh:

PS: We hebben 100 pagina's bereikt. :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Domination op Favela vind ik de leukste gamemode op de leukste map. :puh: Je kan in nog geen 10 seconden een 3 kill streak halen in die game door via een gebouw naar B te rennen en een semtex te werpen. :$

Domination op Favela is leuk, behalve als je een k*t team hebt, wat ik zo beetje altijd heb als ik domination speelt. :duh:

PS: We hebben 100 pagina's bereikt. :cab:

We lijken wel addicts :$

3d person mode's vind ik ook wel geinig, kan je lekker langs muurtjes kijken :)

Link to comment
Delen op andere websites

Domination op Favela vind ik de leukste gamemode op de leukste map. :puh: Je kan in nog geen 10 seconden een 3 kill streak halen in die game door via een gebouw naar B te rennen en een semtex te werpen. :$

Domination op Favela is leuk, behalve als je een k*t team hebt, wat ik zo beetje altijd heb als ik domination speelt. :duh:

PS: We hebben 100 pagina's bereikt. :cab:

We lijken wel addicts :$

3d person mode's vind ik ook wel geinig, kan je lekker langs muurtjes kijken :)

Ik speel ze ook vaak, ze zijn makelijker en sommige gamemodes zijn leuker in 3rd person en ze zijn handig om attachements vrijspelen voor je wapen (bijv. het is veel makelijker om extended mags te halen in 3rd person dan in 1st). Het enige probleem die ik heb dat als ik te veel 3rd person speel voor geen meter kan richten in 1st person. :7

Wat is julie favorite wapen? De mijne is de M16A4 met een holographic sight en Blue tiger camo 8) (ik heb nog geen red tiger of Fall :cry: ) en voor 3rd person gebruik ik een M16A4 met Extended Mags.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat altijd leuk is is Knife Bitches eens leuk terug pakken. :puh: Je kent ze wel; van die spelers die gewoon naar je toe rennen en hun mes gebruiken, keer op keer. Na een tijdje wordt het zo voorspelbaar dat je, wanneer ze naar je toe komen rennen, sneller als hen kan uithalen met je mes en hen doden. :clown:

Hiernet drie goede matches achter elkaar gespeeld. Op Sub Base 24 kills en 3 deaths met dank aan een Chopper Gunner die uit een care package kwam. ^^ Dan op die ene map met bruggetjes en een greppel tussen, ben even de naam kwijt. Normaal zuig ik op die map, maar door de silencer kan je daar lekker ownen. :D En als laatste op HighRise ook nog wel goed veel kills. Ben nu level 42. ^_^

Mijn k/d ratio is overigens nog bedroevend laag, ik heb het in het begin zo verneukt dat ik het nu maar moeizaam omhoog krijg. Ik kom van 0.5 en zit nu op 0.95. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

sorry, maar ik vindt helikopters gebruiken een beetje zielig, het is toch leuker gewoon vechten schieten, met die heli heb je niks aan, je kan er niks tegen beginnen! :(

Natuurlijk ontken ik niet dat ik het ook niet gebruik als ik het HEB, maar ik zit er niet op te wachten zoals vele! :)

:puh:

Link to comment
Delen op andere websites

sorry, maar ik vindt helikopters gebruiken een beetje zielig, het is toch leuker gewoon vechten schieten, met die heli heb je niks aan, je kan er niks tegen beginnen! :(

Natuurlijk ontken ik niet dat ik het ook niet gebruik als ik het HEB, maar ik zit er niet op te wachten zoals vele! :)

:puh:

Maar het is wel een beloning voor je killstreak, je kan daarom dus nooit zeggen dat het onverdient is dat iemand een helikopter heeft. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Je wordt ook wel een beetje dood gegooid (letterlijk en figuurlijk) met al die airstrikes, choppers, bommenwerpers, en weet ik veel wat. Vooral de games waarbij je bommen moet planten/defusen wordt de pot vaak beslist door een heli of een andere Killstreak. Dat vind ik wel jammer, het zou toch meer om skills moeten gaan.

Vooral als je team niet mee wil werken kunnen die inderdaad heel vervelend zijn, maar we hebben wat vriendjes die kunnen helpen.. :sigaar: Onderschat op dat punt ook de kracht van Cold Blooded niet. Ik heb m'n halve team uitgemoord zien worden door een Pave Low, terwijl ik vrolijk verder rende. Met de Pro-variant kun je soms al helemaal lachen. Ik heb ooit gehad dat iemand een hoekje om kwam rennen, me vluchtig aankeek en daarna weer verder rende. Of toen ik sniper was, waar je dus aan je outfit moeilijk kunt zien waar je bij hoort, heeft iemand me een keer zeker een seconde of drie staan aan te kijken. Wat moet die gast een leuke killcam hebben gehad.. ^^

Goed kunnen richten/schieten wordt eigenlijk steeds minder belangrijk, zoals dat in CoD2 wel het basisidee was.

Dan vind ik de killstreaks niet echt het grootste probleem :$ , eerder de o zo leuke assault rifles met noppes terugslag. Vooral leuk dat ze stopping power erin laten, en juggernaut eruit halen. De TAR en SCAR kunnen nu in twee schoten doden, terwijl een sniper nog niet altijd een 1 shot kill heeft. Maargoed, het richten was in MW1 al niet echt meer een kunst, maar in MW2 is het wel héél gemakkelijk.

Blijft een leuk spel hoor, daar niet van. Maar sommige wapens voelen echt "cheap" aan. Dan vind ik wat uitdagendere (is dat een woord?) wapens veel, nouja, uitdagender. ^^

@ Senne: Al eens geconfronteerd met van die 'care package-knivers'? Die zie je ook meer, en zijn vrij vervelend.

Link to comment
Delen op andere websites

Welke uitdagendere wapens gebruik jij dan, als ik vragen mag? :puh:

Ehm, ik wissel nogal wat af. M'n classes bestaan nu uit een Intervention, M21, Mini-Uzi, AUG HBAR en een FAL. Maar zoals ik zei wissel ik nogal, vind 1 wapen exclusief gebruiken niet leuk, en houd de variatie voor mezelf er altijd een beetje in.

Link to comment
Delen op andere websites

AUG _O_ Ik vind dat echt de fijnste LMG. Zo fijn. Maar mij vind je ook met een SCAR met Heartbeat of een Barret met Thermal. Vooral op de snipe-maps (Derail en Wastegrounds) heb ik op het eind altijd de hoogste K/D Ratio. Misschien niet zo veel kills, maar 1 of 2 deaths. En dan natuurlijk een coldblooded perk.

Link to comment
Delen op andere websites

Had na een tijdje MW2 niet meer gespeeld te hebben (Beatles rockband verslaafd jeweetzelluf)

Het toch maar weer in mijn ps3 gepropt, en had in mijn gedachten, Om gewoon effe een paar rondjes te spelen. Niet echt uitgekomen, Is echt weer verslavend geworden voor mij. in een paar uur van level 33 naar level 37. Ga vandaag nog proberen om naar level 40 te gaan zodat ik die mooie M16 unlock. :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...