Jump to content

Show hier je 3D Mark score

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik snap er niets van...

Een tijdje geleden begaf IE het, en kon ik het programma niet meer opstarten. Dit is nog steeds het geval. wanneer ik echter een becnhmar doe, werkt IE weer als ik Submit doe. Opstarten via een ander programma, of via Windows resulteerd echter nog steeds in een geen verbinding mogelijk fout. Weet iemand hoe dit mogelijk is, en hoe ik IE kan repareren>?

• Reacties 265
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Limbolander

40

• Galiorix

39

• Djmaddox

31

• Sprunk

30

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
Ik snap er niets van...

Een tijdje geleden begaf IE het, en kon ik het programma niet meer opstarten. Dit is nog steeds het geval. wanneer ik echter een becnhmar doe, werkt IE weer als ik Submit doe. Opstarten via een ander programma, of via Windows resulteerd echter nog steeds in een geen verbinding mogelijk fout. Weet iemand hoe dit mogelijk is, en hoe ik IE kan repareren>?

Scan even met Spybot S&D. En waarom dubbelpost?

Geplaatst:

Dat had ik een tijdje geleden al gedaan, maar geen succes.

wel een virus gevonden, en die is nu weg....

• 2 weken later...
Geplaatst:

Hier mijn beloofde benchmark. Hij valt erg tegen vind ik zelf. Mijn GPU is sterk aan vervanging toe want die remt behoorlijk af. De CPU score vind ik ook tegenvallen. Eigenlijk vind ik de hele uitslag tegenvallen, zeker als je kijkt naar mijn (lichte) overclock van 14x200 naar 14x220.

En halen jullie ook maar 1 of 2 FPS in de CPU test? :bonk:

Geplaatst:
Hier mijn beloofde benchmark. Hij valt erg tegen vind ik zelf. Mijn GPU is sterk aan vervanging toe want die remt behoorlijk af. De CPU score vind ik ook tegenvallen. Eigenlijk vind ik de hele uitslag tegenvallen, zeker als je kijkt naar mijn (lichte) overclock van 14x200 naar 14x220.

En halen jullie ook maar 1 of 2 FPS in de CPU test? :bonk:

[afbeelding]

ja dat is normaal Sprunk, volgens mij laat 3dmark dan alles doen door alleen de CPU

Geplaatst:

Ik heb 3DMark geïnstalleerd en ik heb hem even laten draaien. Hij liep maar met 1 frame per 10 seconden bij de CPU test, dus heb ik hem maar uitgezet.

Weet iemand hoeveel frames er zijn bij de CPU tests? Dan weet ik hoe lang ik ongeveer moet wachten. :)

Mvg,

Flitskikker

Geplaatst:

Hij heeft hem toch kunnen voltooien.

http://i25.tinypic.com/tagg79.jpg

Waarschijnlijk de laagste score hier. Volgens de resultaten had ik gemiddeld 0,12 FPS bij de CPU tests. :7

Mvg,

Flitskikker

@Hieronder: Vind je het gek als een "Common" system een Core i7 en een GTX 295 heeft?

Geplaatst: (bewerkt)
Hij heeft hem toch kunnen voltooien.

*Plaatje*

Waarschijnlijk de laagste score hier. Volgens de resultaten had ik gemiddeld 0,12 FPS bij de CPU tests. :7

Mvg,

Flitskikker

@Hieronder: Vind je het gek als een "Common" system een Core i7 en een GTX 295 heeft?

3DMark weet nog niet eens zeker of je een Pentium hebt :7

Maar sowieso, voor ons zou dat langzaam kunnen zijn, maar als je niet anders gewend bent, zal dat voor je reuze meevallen, en ligt er ook maar net aan waarvoor je hem gebruikt.

Nu met Windows 7 ultimate 64BIT en 6GB RAM:

Het moet toch niet erger worden:

*Plaatje*

:7

Wat loopt jou pc slecht? :S

Mijn rotte pc met GTX 260 en 6000+ presteert meer dan 12.000 punten(Laatste was 12205 dacht ik).

En ik heb een dikke bottleneck erin zitten.

Bewerkt: door FerryN

*Plaatje*

Mijn rotte pc met GTX 260 en 6000+ presteert meer dan 12.000 punten(Laatste was 12205 dacht ik).

Vaag he. :7 Mijn 4200+ @ 2,2Ghz en 8600GT haalde 7700 3Dmarks. :7

Bewerkt: door Djmaddox
Geplaatst:

*Plaatje*

Vaag he. :7 Mijn 4200+ @ 2,2Ghz en 8600GT haalde 7700 3Dmarks. :7

Welk geheugen en mobo heb je?

Asus M2V.

2x1GB Corsair XMS 800Mhz DDR2.

2x2GB Patriot 800Mhz DDR2.

+-----------------------------------

6GB RAM @ 800Mhz.

Bewerkt: door Djmaddox

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...