The Hulk Geplaatst: 24 maart 2009 Rapport Geplaatst: 24 maart 2009 Ik heb er nog geen een Ik begin pas aan dit soort dingen als ik de Storyline heb uitgespeeld. Reageren
boler Geplaatst: 25 maart 2009 Rapport Geplaatst: 25 maart 2009 Die kaart klopt helemaal nu! ik had ze allemaal binnen een mum van tijd Reageren
GTAisTHEbest Geplaatst: 25 maart 2009 Rapport Geplaatst: 25 maart 2009 Ik wil nu alle camera's gaan vernietigen, maar het probleem is dat ik veel camera's gewoon niet te vernietigen krijgt! want sommige staan op een dak en dan kan ik hem niet kapot schieten met een soort van bazoeka en als ik een granaat gooit dan lukt dat niet, want daar is het dak te hoog voor Dus mijn vraag is hoe moet je de camera alsnog vernietigen? Reageren
ssheretic Geplaatst: 25 maart 2009 Rapport Geplaatst: 25 maart 2009 Ik wil nu alle camera's gaan vernietigen, maar het probleem is dat ik veel camera's gewoon niet te vernietigen krijgt! want sommige staan op een dak en dan kan ik hem niet kapot schieten met een soort van bazoeka en als ik een granaat gooit dan lukt dat niet, want daar is het dak te hoog voorDus mijn vraag is hoe moet je de camera alsnog vernietigen? Molotovs zijn het makkelijkst, die ontploffen meteen dus zijn ze meestal ook meteen stuk. Reageren
boler Geplaatst: 25 maart 2009 Rapport Geplaatst: 25 maart 2009 Als je met een granaat de plaats waar je op de touchscreen heen wilt gooien even vasthoud, word er een lijntje zichtbaar. Zo kun je goed richten. TIP: Wat ik deed als ik er niet bij kon, dan zette ik tegen het muurtje een auto en sprong ik erop. Dan kun je er vrijwel altijd bij. Als hij op een wat lager muurtje staat, dan kun je een RPG gebruiken, en desnoods op je auto met RPG. Reageren
Reaper. Geplaatst: 25 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2009 Als je met een granaat de plaats waar je op de touchscreen heen wilt gooien even vasthoud, word er een lijntje zichtbaar. Zo kun je goed richten. TIP: Wat ik deed als ik er niet bij kon, dan zette ik tegen het muurtje een auto en sprong ik erop. Dan kun je er vrijwel altijd bij. Als hij op een wat lager muurtje staat, dan kun je een RPG gebruiken, en desnoods op je auto met RPG. óf je neemt een molotov, tien keer zo makkelijk, en nog handiger in gevechten ook. Reageren
boler Geplaatst: 25 maart 2009 Rapport Geplaatst: 25 maart 2009 óf je neemt een molotov, tien keer zo makkelijk, en nog handiger in gevechten ook. Zeker als je imuun bent voor vuur ^^ Reageren
gtafreak11111 Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Geplaatst: 28 maart 2009 (bewerkt) eyey allemaal, zouden jullie een overzicht van ALLE dealers hier kunnen zetten? alvast bedankt gr maikel Bewerkt: 28 maart 2009 door gtafreak11111 Reageren
Svenie Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Geplaatst: 28 maart 2009 eyey allemaal,zouden jullie een overzicht van ALLE dealers hier kunnen zetten? alvast bedankt gr maikel Ben ik blij dat Dutchy3010 en ik deze middag alle drugsdealer locaties hebben gevonden. Je kunt de map met alle locaties vanaf heden op WikiGTA vinden. Reageren
Nissan Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Geplaatst: 28 maart 2009 Weet je zeker dat je ze niet uit de GTA CTW Walkthrough gehaald hebt die je erbij kon kopen ? Anyway, goed werk . Dat bespaard een aantal uren zoekwerk. Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Geplaatst: 29 maart 2009 Weet je zeker dat je ze niet uit de GTA CTW Walkthrough gehaald hebt die je erbij kon kopen ?Anyway, goed werk . Dat bespaard een aantal uren zoekwerk. Ik zoek ze tog liever zelf Alleeen voor missie's kijk ik op wikigta Reageren
jordir Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Geplaatst: 29 maart 2009 Ik heb moeite om de camera's met granaten etc. te raken. Telkens gooi ik te ver of te dichtbij. iemand die mij raad kan geven.BvD. gebreuk altijd molotov cocktails geen granaten als granaten de grond of muur raken komen ze niet vel verder of juist te ver Reageren
Cylas Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Geplaatst: 29 maart 2009 op deze kaart staan bijna alle camera's (en andere dingen) http://gamewiki.net/wiki/images/2/25/Grand...ombined_Map.png Cylas Reageren
gtafreak11111 Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Geplaatst: 29 maart 2009 kunnen jullie hiero ook een overzicht van alle safehouses zette Reageren
Svenie Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Geplaatst: 29 maart 2009 *Zucht* 15 safehouses zul je zelf moeten kopen, eentje kan je winnen met Scratch cards en de laatste krijg je na het voltooien van de derde missie voor Random Character Wilhelm. De overige speel je vrij tijdens de verhaallijn. Edit: Dit kon je ook zien op het kaartje dat de persoon boven je heeft gepost. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.