Jump to content

Surveillance Camera's Topic


Reaper.

Recommended Posts

  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ssheretic

    9

  • boler

    7

  • Reaper.

    5

  • HA5H

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik wil nu alle camera's gaan vernietigen, maar het probleem is dat ik veel camera's gewoon niet te vernietigen krijgt! want sommige staan op een dak en dan kan ik hem niet kapot schieten met een soort van bazoeka en als ik een granaat gooit dan lukt dat niet, want daar is het dak te hoog voor

Dus mijn vraag is hoe moet je de camera alsnog vernietigen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil nu alle camera's gaan vernietigen, maar het probleem is dat ik veel camera's gewoon niet te vernietigen krijgt! want sommige staan op een dak en dan kan ik hem niet kapot schieten met een soort van bazoeka en als ik een granaat gooit dan lukt dat niet, want daar is het dak te hoog voor

Dus mijn vraag is hoe moet je de camera alsnog vernietigen?

Molotovs zijn het makkelijkst, die ontploffen meteen dus zijn ze meestal ook meteen stuk.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je met een granaat de plaats waar je op de touchscreen heen wilt gooien even vasthoud, word er een lijntje zichtbaar. Zo kun je goed richten.

TIP: Wat ik deed als ik er niet bij kon, dan zette ik tegen het muurtje een auto en sprong ik erop. Dan kun je er vrijwel altijd bij. Als hij op een wat lager muurtje staat, dan kun je een RPG gebruiken, en desnoods op je auto met RPG.

post-67163-1237996714.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Als je met een granaat de plaats waar je op de touchscreen heen wilt gooien even vasthoud, word er een lijntje zichtbaar. Zo kun je goed richten.

TIP: Wat ik deed als ik er niet bij kon, dan zette ik tegen het muurtje een auto en sprong ik erop. Dan kun je er vrijwel altijd bij. Als hij op een wat lager muurtje staat, dan kun je een RPG gebruiken, en desnoods op je auto met RPG.

óf je neemt een molotov, tien keer zo makkelijk, en nog handiger in gevechten ook.

Link to comment
Delen op andere websites

eyey allemaal,

zouden jullie een overzicht van ALLE dealers hier kunnen zetten?

alvast bedankt

gr maikel

Ben ik blij dat Dutchy3010 en ik deze middag alle drugsdealer locaties hebben gevonden. Je kunt de map met alle locaties vanaf heden op WikiGTA vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Weet je zeker dat je ze niet uit de GTA CTW Walkthrough gehaald hebt die je erbij kon kopen :7 ?

Anyway, goed werk :tu: . Dat bespaard een aantal uren zoekwerk.

Ik zoek ze tog liever zelf :D

Alleeen voor missie's kijk ik op wikigta

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb moeite om de camera's met granaten etc. te raken. Telkens gooi ik te ver of te dichtbij. iemand die mij raad kan geven.

BvD.

gebreuk altijd molotov cocktails geen granaten

als granaten de grond of muur raken komen ze niet vel verder of juist te ver :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

*Zucht*

15 safehouses zul je zelf moeten kopen, eentje kan je winnen met Scratch cards en de laatste krijg je na het voltooien van de derde missie voor Random Character Wilhelm. De overige speel je vrij tijdens de verhaallijn.

Edit: Dit kon je ook zien op het kaartje dat de persoon boven je heeft gepost.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...