HA5H Geplaatst: 30 maart 2009 Rapport Geplaatst: 30 maart 2009 Ik ben ook zojuist begonnen met het vernietigen van de SC's Wat een hels karwei zeg! 0,o Reageren
flippie13 Geplaatst: 30 maart 2009 Rapport Geplaatst: 30 maart 2009 ik heb er nog geen een ik kom ze ook niet zo vaak tegen, als ik weer eens molotovs heb, zoek ik er wel naar, maar dan kom ik ze nooit tegen en gooi ik ze op de politie en als ik geen molotovs heb zie ik ze juist wel Reageren
gtafreak11111 Geplaatst: 30 maart 2009 Rapport Geplaatst: 30 maart 2009 hartelijk bedankt heartless bedankt heeft iemand een kaartje waar Random Character Wilhelm op staat??? of kan iemand me vertellen waar hij- of zij loopt? bijvoorbaat bedankt Reageren
boler Geplaatst: 5 april 2009 Rapport Geplaatst: 5 april 2009 Hier kun je ze gelijk allemaal terugvinden. De wilhelm missie bestaat uit 3 delen. Je kan hem btwpas starten na de missie "Carpe dime" Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 7 april 2009 Rapport Geplaatst: 7 april 2009 Ik weet niet waarom maar ik kan die camera's niet kapot maken. Reageren
TomFurga Geplaatst: 7 april 2009 Rapport Geplaatst: 7 april 2009 Ik weet niet waarom maar ik kan die camera's niet kapot maken. Dat gaat het beste met molotovcocktails, die je bij een benzinestation kan maken. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 7 april 2009 Rapport Geplaatst: 7 april 2009 Ik weet niet waarom maar ik kan die camera's niet kapot maken. Dat gaat het beste met molotovcocktails, die je bij een benzinestation kan maken. Kan je er niet op schieten? Reageren
TomFurga Geplaatst: 8 april 2009 Rapport Geplaatst: 8 april 2009 Ik weet niet waarom maar ik kan die camera's niet kapot maken. Dat gaat het beste met molotovcocktails, die je bij een benzinestation kan maken. Kan je er niet op schieten? Ja, je kunt op ze schieten, maar daar gaan ze niet kapot van. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.