Jump to content

[REL]Liters (Live Internet TV En Radio Streams)


Crypteq

LITERS  

129 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vind je van dit programma?

    • Super!
      69
    • Handig
      28
    • ik zie het nut er niet van in...
      27


Recommended Posts

Ik vind het een overbodig stuk software. Een reden staat bijvoorbeeld al in de poll, maar ook als je al digitale televisie hebt met dit soort kanalen in perfecte kwaliteit heb ik het niet nodig. Kijk je toch liever tv op een bureaustoel en geconcentreerd achter je pc'tje, heb je geen digitale pakketten dan is dit natuurlijk ideaal.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 384
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Crypteq

    115

  • Megadreams

    28

  • MegaPilot

    18

  • Timske

    17

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik vind het een overbodig stuk software. Een reden staat bijvoorbeeld al in de poll, maar ook als je al digitale televisie hebt met dit soort kanalen in perfecte kwaliteit heb ik het niet nodig. Kijk je toch liever tv op een bureaustoel en geconcentreerd achter je pc'tje, heb je geen digitale pakketten dan is dit natuurlijk ideaal.

Klopt, ik heb ook geen digitaal hiero.

Maar Ziggo had laatst ook een soortgelijke software uitgebracht, waarmee je ook zenders zoals SBS6 enz kan kijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het een overbodig stuk software. Een reden staat bijvoorbeeld al in de poll, maar ook als je al digitale televisie hebt met dit soort kanalen in perfecte kwaliteit heb ik het niet nodig. Kijk je toch liever tv op een bureaustoel en geconcentreerd achter je pc'tje, heb je geen digitale pakketten dan is dit natuurlijk ideaal.
Natuurlijk kan je bij WMP het adres invullen, maar hiermee kan je het makkelijk opslaan, uit een lijst selecteren die aangeeft of het tv of radio is. en het makkelijk te gebruiken. En het is ook niet de bedoeling dat dit programma de tv ofso moet vervangen, dit is gewoon een gemakkelijk stukje software...
Klopt, ik heb ook geen digitaal hiero.

Maar Ziggo had laatst ook een soortgelijke software uitgebracht, waarmee je ook zenders zoals SBS6 enz kan kijken.

Maar als je Ziggo wilt gebruiken moet je internet van Ziggo hebben, en volgens mij moet je er ook voor betalen... Bewerkt: door BC7
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het een overbodig stuk software. Een reden staat bijvoorbeeld al in de poll, maar ook als je al digitale televisie hebt met dit soort kanalen in perfecte kwaliteit heb ik het niet nodig. Kijk je toch liever tv op een bureaustoel en geconcentreerd achter je pc'tje, heb je geen digitale pakketten dan is dit natuurlijk ideaal.

Het is dus voor jouw overbodig,er zijn denk ik genoeg mensen voor wie dit heel erg handig is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het een overbodig stuk software. Een reden staat bijvoorbeeld al in de poll, maar ook als je al digitale televisie hebt met dit soort kanalen in perfecte kwaliteit heb ik het niet nodig. Kijk je toch liever tv op een bureaustoel en geconcentreerd achter je pc'tje, heb je geen digitale pakketten dan is dit natuurlijk ideaal.
Natuurlijk kan je bij WMP het adres invullen, maar hiermee kan je het makkelijk opslaan, uit een lijst selecteren die aangeeft of het tv of radio is. en het makkelijk te gebruiken. En het is ook niet de bedoeling dat dit programma de tv ofso moet vervangen, dit is gewoon een gemakkelijk stukje software...
Klopt, ik heb ook geen digitaal hiero.

Maar Ziggo had laatst ook een soortgelijke software uitgebracht, waarmee je ook zenders zoals SBS6 enz kan kijken.

Maar als je Ziggo wilt gebruiken moet je internet van Ziggo hebben, en volgens mij moet je er ook voor betalen...

Ja om sommige streams te kunnen bekijken heb je Ziggo internet nodig (Dacht ik)

En ja... als je internet van Ziggo wilt, moet je ervoor betalen duh :puh:

Maar het kost niets extra's voor Ziggo-gebruikers.

Bewerkt: door joshoon
Link to comment
Delen op andere websites

Er is een nieuwe versie!

Zie hoofdpost voor de downloadlink, of ga naar > Updates > controleren op updates.

Veel plezier met de nieuwe versie!

BC7 & Flitskikker :cya:

Heb hem gelijk geinstalleerd, dankje!

EDIT: Ik weet niet of jullie het ook getest hebben, maar hij werkt ook goed op Windows 7 Build 7077

Bewerkt: door joshoon
Link to comment
Delen op andere websites

Heb hem gelijk geinstalleerd, dankje!

EDIT: Ik weet niet of jullie het ook getest hebben, maar hij werkt ook goed op Windows 7 Build 7077

Graag gedaan ^_^:7

Nog niet getest, maar ik verwacht dat het op elke windows versie die aan de minimale eisen voldoet, Dat liter er wel op werkt ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem al vanaf 9:00 draaien.

Omdat het voor mij vandaag een relax dagje voor mij is, dus heb ik de hele dag Liters aanstaan met TV :)

Er is nog 1 functie die ik miste toen ik Liters voor het eerst opende.

Namelijk dat als ik met me cursor ongeveer 2 seconden op een icon (zoals de rode sluit icon, of instellingen icon) blijf hangen, dat je een vakje krijgt te zien (Dus een tipbox) met wat die knop/icon doet.

Zou wel handig zijn ook voor nieuwe gebruikers als dat er is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem al vanaf 9:00 draaien.

Omdat het voor mij vandaag een relax dagje voor mij is, dus heb ik de hele dag Liters aanstaan met TV :)

Er is nog 1 functie die ik miste toen ik Liters voor het eerst opende.

Namelijk dat als ik met me cursor ongeveer 2 seconden op een icon (zoals de rode sluit icon, of instellingen icon) blijf hangen, dat je een vakje krijgt te zien (Dus een tipbox) met wat die knop/icon doet.

Zou wel handig zijn ook voor nieuwe gebruikers als dat er is.

Dat is een goeie! Zullen we verwerken in een nieuwe versie ^_^

____________________________________________________

Mis je een functie in liters, of denk je dat er wat beter kan?

Post het a.u.b. zo kunnen we het alleen maar beter maken!

note: Ga geen dingen posten waar je van te voren al weet dat het bijna onmogelijk is!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem al vanaf 9:00 draaien.

Omdat het voor mij vandaag een relax dagje voor mij is, dus heb ik de hele dag Liters aanstaan met TV :)

Er is nog 1 functie die ik miste toen ik Liters voor het eerst opende.

Namelijk dat als ik met me cursor ongeveer 2 seconden op een icon (zoals de rode sluit icon, of instellingen icon) blijf hangen, dat je een vakje krijgt te zien (Dus een tipbox) met wat die knop/icon doet.

Zou wel handig zijn ook voor nieuwe gebruikers als dat er is.

Dat is een goeie! Zullen we verwerken in een nieuwe versie ^_^

____________________________________________________

Mis je een functie in liters, of denk je dat er wat beter kan?

Post het a.u.b. zo kunnen we het alleen maar beter maken!

note: Ga geen dingen posten waar je van te voren al weet dat het bijna onmogelijk is!

Ok cool :D

Link to comment
Delen op andere websites

Sommige mensen vinden dit programma misschien overbodig, maar kijk eens naar het programma zelf.

Een iemand (met hulp van een ander) heeft zo'n programma in elkaar gedraaid, respect BC7! :tu:

Grtz RD :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...