Timske Posted April 2, 2009 Report Posted April 2, 2009 Het fijne is van het programma dat het gratis is en je kan eigen streams toevoegen, dus ook van radio sites die shoutcast of iets dergelijks gebruiken. Quote
Crypteq Posted April 3, 2009 Author Report Posted April 3, 2009 Omdat we bijna tegen een release aan zitten, vinden we het een goed idee om wat screens van de vernieuwde Liters versie 2.0 te laten zien! Liters is gemaakt door: BC7 & Flitskikker screens: We zijn de laatste puntjes op de i aan het zetten, dus nog even geduld... BC7 & Flitskikker Quote
.Senne Posted April 3, 2009 Report Posted April 3, 2009 Grafisch ziet het er nu ook geweldig uit. Quote
Crypteq Posted April 3, 2009 Author Report Posted April 3, 2009 Grafisch ziet het er nu ook geweldig uit. Dat heeft Flitskikker ontworpen, ben blij dat hij me nu helpt, ik kan nooit alles zo mooi grafisch maken. Quote
Timske Posted April 4, 2009 Report Posted April 4, 2009 Grafisch ziet het er nu ook geweldig uit. Dat heeft Flitskikker ontworpen, ben blij dat hij me nu helpt, ik kan nooit alles zo mooi grafisch maken. Oefen baart kunst Ziet er straks uit, vooral die Radio icoontjes en TV icoontjes. En vooral alle buttons en het logo staat er goed Quote
.Senne Posted April 4, 2009 Report Posted April 4, 2009 Grafisch ziet het er nu ook geweldig uit. Dat heeft Flitskikker ontworpen, ben blij dat hij me nu helpt, ik kan nooit alles zo mooi grafisch maken. De eerste versie zag er ook niet slecht uit hoor, maar nu ziet het er prachtig uit. Goed werk alletwee! Quote
Crypteq Posted April 5, 2009 Author Report Posted April 5, 2009 De eerste versie zag er ook niet slecht uit hoor, maar nu ziet het er prachtig uit. Goed werk alletwee! Het ontwerp komt van Flitskikker, dus die krijgt daarvoor alle eer. Verder hebben we ook veel bugs eruit gehaald, ook die aangegeven waren. Als het een beetje meezit is vandaag de release Quote
Crypteq Posted April 5, 2009 Author Report Posted April 5, 2009 Bump :$ Liters versie 2.0 is uit! Mensen met een oude versie krijgen een melding dat er een nieuwe versie is, anders ga naar: updates > controleren op updates. Voor mensen die nog geen liters hebben, zie de hoofdpost. Quote
Rivel Posted April 5, 2009 Report Posted April 5, 2009 Gaaf progje, komen er ook Belgische zenders? Quote
Venzio Posted April 5, 2009 Report Posted April 5, 2009 Bij de nieuwe versie kan ik niet uit fullscreen? (Vista) Quote
Crypteq Posted April 5, 2009 Author Report Posted April 5, 2009 @Rivel Die kunnen wel in een nieuw zenderpakket, en je kan ook zelf zenders toevoegen! @Venzio Dat is al bekend, bij tv zenders kan je er wel uit: met de muis (dubbel) klikken. bij radiozenders klopt dat, dan moet je op de "windows" knop drukken. Quote
Mania-92 Posted April 5, 2009 Report Posted April 5, 2009 Ik het voor de grap ook eens uitgeprobeerd maar voeg in vredesnaam categorieën toe, een ellenlange lijst met alles door elkaar is niet te volgen. Quote
Crypteq Posted April 5, 2009 Author Report Posted April 5, 2009 Ik het voor de grap ook eens uitgeprobeerd maar voeg in vredesnaam categorieën toe, een ellenlange lijst met alles door elkaar is niet te volgen. We zullen kijken wat we kunnen doen... zo moeilijk is het niet: het staat op radio-tv volgorde en op alfabetische volgorde... Quote
Crypteq Posted April 5, 2009 Author Report Posted April 5, 2009 (edited) De meeste zenders doen het niet... Dat ligt aan de zenders, niet aan het programma. Binnenkort zullen we een nieuw zenderpakket maken Edited April 5, 2009 by BC7 Quote
Recommended Posts