Jump to content

[REL]Liters (Live Internet TV En Radio Streams)

LITERS  

129 leden hebben gestemd

1. 1. Wat vind je van dit programma?

• Super!
      69
    • Handig
      28
    • ik zie het nut er niet van in...
      27

Recommended Posts

Geplaatst:

@jobator

Dankje ^_^

@wesley123

wat wil je aan de looks en de resolutie veranderen? :? wat meer details graag...

Proberen een equalizer te maken, als het lukt komt het er zeker in.

@Revolution-Designer

Dankje _O_

@game~skater

Sommige zenders hebben dat, maar doet geen een zender het? kijk dan of je wel aan de eisen voldoet. ;)

____

We proberen ook het programma steeds te verbeteren, dus er zal steeds wel wat nieuws in zitten of dat het verbeterd is. Suggesties zijn toegestaan :sigaar:

• Reacties 384
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Crypteq

115

• Megadreams

28

• MegaPilot

18

• Timske

17

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

ik heb gekeken, de zenders die het doen zijn met een groene gloed...

waar kan ik zien welke versie ik heb van windows media player dan..?

alvast bedankt :D

Geplaatst:

Met de looks bedoel ik hoe het programma eruit ziet(het programma dat je draait, neit tv programma), dus dat je kleur enzo kunt veranderen, buttons etc. net zoals je bijvoorbeeld met firefox verschilende themas hebt.

Met de resolutie bedoel ik onder welke resolutie je de zender wilt bekijken, ik weet niet of het mogelijk is.

Geplaatst: (bewerkt)
1. Met de looks bedoel ik hoe het programma eruit ziet(het programma dat je draait, neit tv programma), dus dat je kleur enzo kunt veranderen, buttons etc. net zoals je bijvoorbeeld met firefox verschilende themas hebt.

2. Met de resolutie bedoel ik onder welke resolutie je de zender wilt bekijken, ik weet niet of het mogelijk is.

1. Dat zou wel kunnen, dat de afbeeldingen uit een map worden gehaald. en dat je meer mappen kan toevoegen in die "skin map". waar dan alle afbeeldingen van het programma instaan.

2. Als je het programma vergroot dan gaat de zender mee. anders zouden we denk ik er nog wel in kunnen maken dat het formaat: 50%, 100% en 200% en volledig is. dat je daaruit kan kiezen.

Bewerkt: door BC7
Geplaatst:

Programma is wel mooi gemaakt, maar is niet echt vernieuwend hoor... Gewoon alle FREE streams in 1 programma, zo zijn er zeker al 100 gemaakt....

Geplaatst:
Programma is wel mooi gemaakt, maar is niet echt vernieuwend hoor... Gewoon alle FREE streams in 1 programma, zo zijn er zeker al 100 gemaakt....

Dankje ^_^

Weet ik maar vind het gewoon leuk om zulke dingen te maken. :Y

BC7 :cya:

Dankje ^_^

Weet ik maar vind het gewoon leuk om zulke dingen te maken. :Y

BC7 :cya:

Maar dit programma is gratis en voor veel van dit soort programma's moet je volgens mij betalen.. En dit programma is ook nog eens Nederlands en erg overzichtelijk :tu:

EDIT: 2100e post :puh:

Bewerkt: door Timske
Geplaatst:
GANGSTERLIJK PROGAMMA!

alleen Comedy Central werkt niet :(

Na 20:00 is de streamer offline :N

Als je een Comedy Central stream hebt kun je posten :tu:

Waarom kan ik wel radio luisteren maar niet tv kijken?

Als ik dubbelklik op de radiozender speelt die meteen af, als ik dat doe bij tv staat er in het balkje onderaan "gereed" maar het scherm blijft zwart.

EDIT: Is al opgelost, ik kan blijkbaar niet alle zenders openen.

Trouwens leuk idee. Hoewel ik een paar meters van me een televisie heb staan is het toch wel handig!

Bewerkt: door vice
Geplaatst:

Heerlijk makkelijk programma.

Ik zie in dit topic verschillende mensen die vragen: 'Waarom kan ik SBS en RTL enzo niet ontvangen hiermee?'. Dat komt omdat het geen programma is dat zenders ontvangt, het haalt(zoals verschillende keren gezegt) beeldmateriaal van het internet.

Als je SBS en RTL en alle andere wilt ontvangen, raad ik je aan om een TV kaart? te kopen en in je computer te bouwen. Hiermee kan je de kabel in je computer pluggen(of het met draadloos TV ook werkt weet ik niet).

Nja, over het programma aangezien ik geen TV kaart heb:

Positief:

- Overzichterlijk.

- Mooie Layout.

Negatief: (vang op om te verbeteren is niet bedoelt om af te kraken ;) )

- Je kan het schermpje zelf vergroten daardoor krijg je uitgerekt of plat beeld.

- Crtl+F is geen Fullscreen normaal, verander die naar de F11-knop.

- Als je in Fullscreen zit, dan moet je dubbelklikken om ervanaf te gaan, enkel klikken of escape zou beter zijn ;)

Meer puntjes heb ik zo gauw niet, maar het is voor de rest een goed programma en het doet wat het doen moet :)

Probeer die puntjes te verbeteren en het zou echt top zijn! :)

Nick.

Geplaatst:

Als ik in fullscreen zit moet ik op die knop met dat Windowslogo op drukken om ervan weg te gaan, escape of tweemaal klikken werkt dan niet.

Geplaatst:

@nick5556

Dankje ^_^

Van het uitrekken van het beeld is niet helemaal waar, want hij word verkleint zodat ie in schaal blijft...

Die fullscreen knop is makkelijk te veranderen, zal k ook doen :Y

De escape knop dat zal in de volgende versie komen, verschillende mensen zitten erover te klagen.

@MegaPilot

Dat klopt, net als hierboven, zal in de volgende versie gefixt worden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...