Jump to content

Rockstar heeft het verkeerd ingeschat


~Lance Vance

Recommended Posts

GTA2 werd gereleased in 1999. Het speelt zich af in het jaar 2013, en de technologie is ver gevorderd. Laser guns, stunguns, hi-tech gangs die proberen de macht te veroveren, en meer. Het is nu 2009, en het moge duidelijk zijn dat we dit soort shit in 2013 niet hoeven te verwachten. Dus ik vind het wel grappig hoe Rockstar een verkeerde inschatting heeft gemaakt. Blijkbaar dachten ze dat in 2013 de technologie al veel verder zou zijn. :D

Wat vinden jullie

Link to comment
Delen op andere websites

GTA2 werd gereleased in 1999. Het speelt zich af in het jaar 2013, en de technologie is ver gevorderd. Laser guns, stunguns, hi-tech gangs die proberen de macht te veroveren, en meer. Het is nu 2009, en het moge duidelijk zijn dat we dit soort shit in 2013 niet hoeven te verwachten. Dus ik vind het wel grappig hoe Rockstar een verkeerde inschatting heeft gemaakt. Blijkbaar dachten ze dat in 2013 de technologie al veel verder zou zijn. :D

Wat vinden jullie

Humor :D In 4 jaar kan veel gebeuren, maar niet zóveel.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA2 werd gereleased in 1999. Het speelt zich af in het jaar 2013, en de technologie is ver gevorderd. Laser guns, stunguns, hi-tech gangs die proberen de macht te veroveren, en meer. Het is nu 2009, en het moge duidelijk zijn dat we dit soort shit in 2013 niet hoeven te verwachten. Dus ik vind het wel grappig hoe Rockstar een verkeerde inschatting heeft gemaakt. Blijkbaar dachten ze dat in 2013 de technologie al veel verder zou zijn. :D

Wat vinden jullie

Er zijn wel degelijk stunguns en laserguns. :Y

En zo super hightech is GTA2 nu ook weer niet, treinen en auto's zijn nog steeds hetzelfde, kledingsdracht etc. etc. Ik vindt GTA2 enigszins lijken op hoe de wereld er nu uitziet. :)

Link to comment
Delen op andere websites

GTA2 werd gereleased in 1999. Het speelt zich af in het jaar 2013, en de technologie is ver gevorderd. Laser guns, stunguns, hi-tech gangs die proberen de macht te veroveren, en meer. Het is nu 2009, en het moge duidelijk zijn dat we dit soort shit in 2013 niet hoeven te verwachten. Dus ik vind het wel grappig hoe Rockstar een verkeerde inschatting heeft gemaakt. Blijkbaar dachten ze dat in 2013 de technologie al veel verder zou zijn. :D

Wat vinden jullie

Er zijn wel degelijk stunguns en laserguns. :Y

En zo super hightech is GTA2 nu ook weer niet, treinen en auto's zijn nog steeds hetzelfde, kledingsdracht etc. etc. Ik vindt GTA2 enigszins lijken op hoe de wereld er nu uitziet. :)

Ja maar toch anders je hebt niet van die guns dat je er effe een paar elektrische stralen mee schiet dat je meerdere mensen tegelijk kan vermoorden :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

2013 is het nog niet dus we lopen wel op de zaken vooruit. Als je nu naar de tv kijkt enzovoort dan kan je wel daadwerkelijk zien dat ze bezig zijn met laser pistolen en andere soort dingen, een stunt gun is al een van de dingen die al aardig grappig is en ik neem aan dat de meesten wel begrijpen hoe een stunt gun werkt. Ook zijn er een aantal wetenschappers bezig met het maken van een laser kanon, nogmaals het is nog geen 2013 en ze zijn al met verschillende dingen bezig. Het is dus wel mogelijk

Link to comment
Delen op andere websites

Dat GTA2 niet overeen komt met hoe het echte 2013 er uit gaat zien is geen verkeerde inschatting. GTA2 is nooit bedoeld als realistische weergave van 2013, maar heeft meer weg van cyberpunk en retrofuturisme. GTA2 is als het ware het doembeeld van de toekomst van vroeger. Dit is ook waarom voertuigen futuristische versies van oude modellen zijn; zie bijvoorbeeld de Wellard, die is gebaseerd op een ouderwetse Allard

Link to comment
Delen op andere websites

Dat GTA2 niet overeen komt met hoe het echte 2013 er uit gaat zien is geen verkeerde inschatting. GTA2 is nooit bedoeld als realistische weergave van 2013, maar heeft meer weg van cyberpunk en retrofuturisme. GTA2 is als het ware het doembeeld van de toekomst van vroeger. Dit is ook waarom voertuigen futuristische versies van oude modellen zijn; zie bijvoorbeeld de Wellard, die is gebaseerd op een ouderwetse Allard

Je weet het ook altijd zo lekker te verwoorden jij hé. :puh: Ik ben het overigens wel met je eens.. Want Rockstar probeert in GTA2 een futuristiche wereld neer te zetten die zo corrupt en verpest is als ik weet niet wat.

Link to comment
Delen op andere websites

Om terug te komen op GTAGijsso's bericht, ze dachten in de 70e jaren dat we in het jaar 2000 met de ''bus'' naar de maan en terug konden in een paar uurtjes. GTA2 is bij langa na niet op de realiteit gebasseerd. Het is gewoon een knal, vlam en schiet spel waarmee je uren en uren door kan gaan :D .

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ahja, GTA2 is ook in het algemeen erg onrealistisch. Vroeger dacht ik zelfs dat GTA2 in het verleden afspeelde (ondanks de high-tech wapens) door de auto's die er nogal oud uitzien, zoals Lantyz aangaf. Wat GTA2 kenmerkt is vooral de humor. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

We zijn inderdaad wel ver gekomen in 2013. We zijn nu al met die dingen bezig dus. Verder is het toch een oude GTA dus maakt het niet zoveel uit maar wel grappig. :schater: Dat ze misschien verkeerd hebben ingeschat. :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Om terug te komen op GTAGijsso's bericht, ze dachten in de 70e jaren dat we in het jaar 2000 met de ''bus'' naar de maan en terug konden in een paar uurtjes. GTA2 is bij langa na niet op de realiteit gebasseerd. Het is gewoon een knal, vlam en schiet spel waarmee je uren en uren door kan gaan :D .

uhh. de jaren 1870 bedoel je ? (hoop ik).

Link to comment
Delen op andere websites

Om terug te komen op GTAGijsso's bericht, ze dachten in de 70e jaren dat we in het jaar 2000 met de ''bus'' naar de maan en terug konden in een paar uurtjes. GTA2 is bij langa na niet op de realiteit gebasseerd. Het is gewoon een knal, vlam en schiet spel waarmee je uren en uren door kan gaan :D .

uhh. de jaren 1870 bedoel je ? (hoop ik).

nee hij bedoeld 1965 ongeveer en Cuban Ganster heeft wel gelijk want al zie je zo'n verrotte oude film uit 1970 ofzo over de toekomst dan denken ze idd dat we nu met de bus naar de maan kunnen enzo

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...