The Distortion Geplaatst: 13 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2007 Er staat Panoramic,, op de auto inplaats van: Panasonic Viel me op Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KrimpenDrummer Geplaatst: 17 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2007 (bewerkt) Ik was mijn mappen aan het doorbladeren, toen ik een leuke foto tegenkwam. De foto is al heel erg oud, en ik weet niet waar die is getrokken, aangezien de originele in-game foto niet vanmij is. Zie de gelijkenis. Ook Calvin KLein Kijk maar de K heeft op de precies dezelfde plaatsen dikke en dunnere strepen edit: zie ik nu op dat plaatje van jou calvin klein staan -_-" en natuurlijk staat er Cok, wat een verwerking is van Cock wat geen uniek geintje is bij San Andreas Bewerkt: 17 augustus 2007 door KrimpenDrummer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arne Bruylants Geplaatst: 17 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2007 De onderstaande screen is vlak bij Kathies huis te vinden. Rockstar kennende , is het telefoonnummer dat je moet draaien wanneer je gas ruikt een echt bestaand nummer ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_KoE_Mzungu Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2007 Leuk gevonden Arne Bruylants! Dat telefoonnummer is 1337 (leet) voor boobs. Een grapje van Rockstar en zeker geen bestaand telefoonnummer. Lijkt mij ook niet meer dan logisch dat er geen bestaande telefoonnummers in het spel voorkomen. Stel je voor dat het jou nummer is, je zou snel een ander nummer aanvragen. Overigens begint een telefoonnummer in films ook vaak met 555, dit is een fictief netnummer en dat heeft R* dus ook gebruikt. Zo ook in de naam van de missie '555-WE TIP' wat dus een kliklijn voor de politie is. Dit is echter geen verwijzing of EE maar een geintje, dus samegevoegd met dit topic. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
melizardman Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2007 (bewerkt) ik heb zelf ook gezien dat er een verborgen sex shop in de spiegel zit bij de tattoo parlor in las venturas Bewerkt: 26 augustus 2007 door melizardman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
melizardman Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2007 (bewerkt) en verder heb ik wel een bug gevonden. ik weet nie precies waar ik hem moet posten. in een bar kan je biljarten of weet ik veel hoe het spel heet. als je tegen die gast waarmee je kunt spelen satchels gooit met volle kracht hoort hij als een normale pedestrian dood te gaan (je kunt ze dus dood gooien ja) alleen die gast gaat niet dood, na een stuk of 20 satchels, richt dan je geweer op hem en je ziet dat hij dood is (dat dingetje is dan zwart) en hij is dus een zombie bij hem zijn de satchels weg omdat ik hem al opgeblazen heb Bewerkt: 26 augustus 2007 door melizardman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2007 (bewerkt) Die bug is al bekend er zijn al verschillende posts van in dit topic dacht ik, en ook op internet is hij te vinden. Hij is overigens wel leuk om op te schieten, net als de aap van Pirates of The Carribean Ik heb mezelf ook naar de schietbaan van Ammunation geteleporteerd, en die mensen kunnen ook niet dood Met welke brute kracht dan ook. Bewerkt: 26 augustus 2007 door MartyCeha Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
melizardman Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2007 (bewerkt) wat mij nou de laatste tijd opviel is dit, die smerissen zijn in hun politie parkeergarage of hoe dat ook heet, altijd iemand in elkaar aan het slaan in een hoekje, de een staat te kijken en de ander slaat, alsof ze niks te doen hebben!!! ik ben er weer snel vandoor gegaan voordat ze om "backup" gingen vragen... Bewerkt: 28 augustus 2007 door melizardman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
melizardman Geplaatst: 29 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2007 ennuh was dit niet CJ's vriendinetje?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 29 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2007 hahahahah dat is nog ook egt de vriendin van hem kathie zahn!! ahhahahahah misschien is het gewoon haar broer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
arko 91 Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2007 die gozer die naast kathie staat, is dat niet je slachtoffer in die missie in san fierro waar je een valet uniform jat en die auto in je garage volgestopt wordt met drugs? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
osmgek11 Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2007 (bewerkt) ik speel nu weer eens een keer manhunt en toen viel er iets op er heet een missie wrong side of the tracks en die zit ok in gta san andreas http://nl.wikigta.org/wiki/Wrong_Side_of_t..._San_Andreas%29 en ik kwam in manhunt ook en sprunkmachine tegen weet niet of dit al bekent is maar met zoekfunctie niks gevonden @SHIT IN VERKEERD TOPIC GEZET Bewerkt: 29 september 2007 door osmgek11 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2007 Ik heb een hele goeie! San andreas is een breuklijn die door california loopt, nou deze breuklijn loopt ook door San andreas heen, vandaar dat deze spel san andreas heet. Doherty is toch dat stuk met de kapotte huizen, dit is paar jaar van te voren( voor de 90e) gebeurt waarbij dat blok is verwoest. De breuklijn is te zien bij het schip met de vrachtcontainers! ga daar maar eens duiken. Link:Info breuklijn REALLIFE! En die put, dat is een paar jaar van te voren(voor de 90e) is bij een frisdrank fabriek een chemische stof ofzo gevonden(in de drank). vandaar die put met die borden! daar dumpten ze de overige stoffen. en 555- nummers zijn filmnummers! deze "voor cijfers" worden alleen in films gebruikt!!! Je kunt dus nooit een 555- nummer hebben, behalve in films:P Foto's komen morgen, tenzij iemand ze voor me wilt knippen, vooral die San Andreas breuklijn Greetz Ferry Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2007 Sprunk Machine wist ik al maar dat Wrong Side Of The Tracks nog niet! Zal vast al wel bekend zijn maar ik speel ook geen Manhunt, maar wel geinige verwijzingen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Exorcist Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2007 Sprunk Machine wist ik al maar dat Wrong Side Of The Tracks nog niet! Zal vast al wel bekend zijn maar ik speel ook geen Manhunt, maar wel geinige verwijzingen Had hem laatst ook al gezien inderdaad, maar had het ook al een keertje eerder gelezen op een site, waar ook nog meer verwijzingen naar gta stonden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.