Jump to content

Verwijzingen & Geintjes topic

Flame^

Recommended Posts

• Reacties 722
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MartyCeha

30

• Juju

25

• _KoE_Mzungu

23

• Basssss

22

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik was mijn mappen aan het doorbladeren, toen ik een leuke foto tegenkwam. De foto is al heel erg oud, en ik weet niet waar die is getrokken, aangezien de originele in-game foto niet vanmij is. Zie de gelijkenis.

cv2gu9.jpg

Ook Calvin KLein

Calvin%20Klein%20Logo.gif

Kijk maar de K heeft op de precies dezelfde plaatsen dikke en dunnere strepen

edit: zie ik nu op dat plaatje van jou calvin klein staan -_-"

en natuurlijk staat er Cok, wat een verwerking is van Cock wat geen uniek geintje is bij San Andreas ;)

Bewerkt: door KrimpenDrummer
Delen op andere websites

Leuk gevonden Arne Bruylants! Dat telefoonnummer is 1337 (leet) voor boobs. Een grapje van Rockstar en zeker geen bestaand telefoonnummer. Lijkt mij ook niet meer dan logisch dat er geen bestaande telefoonnummers in het spel voorkomen. Stel je voor dat het jou nummer is, je zou snel een ander nummer aanvragen. Overigens begint een telefoonnummer in films ook vaak met 555, dit is een fictief netnummer en dat heeft R* dus ook gebruikt. Zo ook in de naam van de missie '555-WE TIP' wat dus een kliklijn voor de politie is. :sigaar:

Dit is echter geen verwijzing of EE maar een geintje, dus samegevoegd met dit topic.

Delen op andere websites

• 2 weken later...

en verder heb ik wel een bug gevonden.

ik weet nie precies waar ik hem moet posten.

in een bar kan je biljarten of weet ik veel hoe het spel heet.

als je tegen die gast waarmee je kunt spelen satchels gooit met volle kracht

hoort hij als een normale pedestrian dood te gaan (je kunt ze dus dood gooien ja)

alleen die gast gaat niet dood, na een stuk of 20 satchels, richt dan je geweer op hem en je ziet dat hij dood is (dat dingetje is dan zwart)

en hij is dus een zombie

zombie-1.jpg

bij hem zijn de satchels weg omdat ik hem al opgeblazen heb :klap:

Bewerkt: door melizardman
Delen op andere websites

Die bug is al bekend :) er zijn al verschillende posts van in dit topic dacht ik, en ook op internet is hij te vinden.

Hij is overigens wel leuk om op te schieten, net als de aap van Pirates of The Carribean :puh: Ik heb mezelf ook naar de schietbaan van Ammunation geteleporteerd, en die mensen kunnen ook niet dood :puh: Met welke brute kracht dan ook.

Bewerkt: door MartyCeha
Delen op andere websites

wat mij nou de laatste tijd opviel is dit,

die smerissen zijn in hun politie parkeergarage of hoe dat ook heet,

altijd iemand in elkaar aan het slaan in een hoekje,

de een staat te kijken en de ander slaat, alsof ze niks te doen hebben!!! :bonk:

ik ben er weer snel vandoor gegaan voordat ze om "backup" gingen vragen...

gallery156.jpg

Bewerkt: door melizardman
Delen op andere websites

• 3 weken later...
  • 2 weken later...

ik speel nu weer eens een keer manhunt en toen viel er iets op

er heet een missie wrong side of the tracks en die zit ok in gta san andreas

http://nl.wikigta.org/wiki/Wrong_Side_of_t..._San_Andreas%29

wrongsideofthetrackmanuxf9.png

en ik kwam in manhunt ook en sprunkmachine tegen

spunkmanhuntuq6.png

weet niet of dit al bekent is maar met zoekfunctie niks gevonden

@SHIT IN VERKEERD TOPIC GEZET

Bewerkt: door osmgek11
Delen op andere websites

Ik heb een hele goeie!

San andreas is een breuklijn die door california loopt, nou deze breuklijn loopt ook door San andreas heen, vandaar dat deze spel san andreas heet. Doherty is toch dat stuk met de kapotte huizen, dit is paar jaar van te voren( voor de 90e) gebeurt waarbij dat blok is verwoest. De breuklijn is te zien bij het schip met de vrachtcontainers! ga daar maar eens duiken.

Link:Info breuklijn REALLIFE!

En die put, dat is een paar jaar van te voren(voor de 90e) is bij een frisdrank fabriek een chemische stof ofzo gevonden(in de drank). vandaar die put met die borden! daar dumpten ze de overige stoffen.

en 555- nummers zijn filmnummers! deze "voor cijfers" worden alleen in films gebruikt!!! Je kunt dus nooit een 555- nummer hebben, behalve in films:P

Foto's komen morgen, tenzij iemand ze voor me wilt knippen, vooral die San Andreas breuklijn

Greetz Ferry

Delen op andere websites

Sprunk Machine wist ik al maar dat Wrong Side Of The Tracks nog niet! :tu:

Zal vast al wel bekend zijn maar ik speel ook geen Manhunt, maar wel geinige verwijzingen :tu:

Had hem laatst ook al gezien inderdaad, maar had het ook al een keertje eerder gelezen op een site, waar ook nog meer verwijzingen naar gta stonden. :tu:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...