_KoE_Mzungu Geplaatst: 30 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2007 San andreas is een breuklijn die door california loopt, nou deze breuklijn loopt ook door San andreas heen, vandaar dat deze spel san andreas heet. Doherty is toch dat stuk met de kapotte huizen, dit is paar jaar van te voren( voor de 90e) gebeurt waarbij dat blok is verwoest. De breuklijn is te zien bij het schip met de vrachtcontainers! ga daar maar eens duiken. Link:Info breuklijn REALLIFE! Een hele goeie! Maar helaas voor jou allang bekend: >klik< (deze pagina dateert van 5 november 2006).En die put, dat is een paar jaar van te voren(voor de 90e) is bij een frisdrank fabriek een chemische stof ofzo gevonden(in de drank). vandaar die put met die borden! daar dumpten ze de overige stoffen.Ook een hele goeie! Maar weer helaas voor jou allang bekend: >klik< en >klik< (31 maart 2006). en 555- nummers zijn filmnummers! deze "voor cijfers" worden alleen in films gebruikt!!! Je kunt dus nooit een 555- nummer hebben, behalve in films:P Foto's komen morgen, tenzij iemand ze voor me wilt knippen, vooral die San Andreas breuklijnGreetz Ferry 555 is idd een fictief netnummer, maar het verwijst nergens naar, tenzij je het wilt verwijzen naar de complete filmindustrie . Screens zijn iig niet (meer) nodig. Voorat je verder gaat zoeken naar andere verwijzingen en/of easter eggs wil ik je toch eerst even adviseren om eens een kijkje te nemen bij onze eigen >WikiGTA<. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 1 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2007 (bewerkt) eerste: Ik had hem ook van jullie site, maar hier stond hier niet in die 25 pagina's daarom heb ik hem hier neer gezet. 2de, dat die bekend is weet ik, maar niemand had het erover dat dit echt gebeurd is, net zoals die aardbeving. 3de, dat klopt, maar vooral gebruikt bij films Maar die Candy Suxxx poster in cj's slaapkamer, die hangt ook in de kantoor van de Vercetti Estate, in vice city. Greetz Feki122 Bewerkt: 1 oktober 2007 door feki122 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_KoE_Mzungu Geplaatst: 2 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2007 Als het al op WikiGTA staat hoef je dat dus hier niet meer te vermelden, beetje dubbelop hè! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jeroendejong Geplaatst: 17 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2007 ik vind het bovenste salamitje van de pizza een beetje lijken op een smilie : Niet ?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-boy Geplaatst: 19 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2007 Jonge als je aandacht wil ben je hier verkeerd, dat is gewoon met paint gemaakt!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 19 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2007 (bewerkt) Ik zie dat een aantal reacties zijn weggehaald, daar stond al in dat het met paint is gemaakt. Maar ik weet niet wat ik moet geloven, en uit gebrek aan dingen die ik kan doen vraag ik jeroendejong voor een locatie (is dit bij alle pizzareastaurants zo of maar bij een, dan kan ik dat controleren ). @hieornder: je hebt gelijk, dom van me Bewerkt: 20 oktober 2007 door MartyCeha Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
martijnenvalentijnSA Geplaatst: 19 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2007 je ziet de locatie zo owk wel , is in los santos , die dicht bij de gym.. ( zie je op die map ) zeg even jeroen als t nie klopt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 23 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2007 Ik heb een verwijzinkje naar Vice City gevonden, die volgens mij nog niet bekend is. Maar misschien kan ik wel gewoon niet zoeken Enfin, in Vice City heb je in Little Haiti een vreemd mannetje op wat muren. (de advertentie is van iemand waarvan ik absoluut de identiteit niet bekend zal maken) Nu zag ik in Doherty, tegenover de driving school hetzelfde mannetje op de muur. Het is gewoon gebruikt als ruimte-opvulling, maar volgens mij een nog niet gepostte verwijzing. [Als iemand wel een post weet, laat het me weten] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Marvin... Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2007 (bewerkt) Ik zag een grapje in san Fierro bij het bezoekerscentrum, niet bij het touw van de brug maar daar achter: Er staat bij de feiten van de brug: Neemt wel 1.27 mb van de harde schijf in beslag(ik heb het met paint bewerkt omdat het anders moeilijk leesbaar is!) Ik zag voor ook nog dit bord staan: Er staat ook bij: saai museum. Bewerkt: 27 oktober 2007 door Marvin... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cheetha Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2007 hoe komt het dat die smilie ook op ps2 versie van sanandreas is ik heb hem namelijk ook gezien bij de pizza zaak iwaar in de missie ryder watmoet eten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-boy Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2007 (bewerkt) hoe komt het dat die smilie ook op ps2 versie van sanandreas is ik heb hem namelijk ook gezien bij de pizza zaak iwaar in de missie ryder watmoet eten Hè, dat is nog echt zo ook . Het spuit me voor mijn reactie jeroendejong ik heb niet goed gekeken de vorige keer hij staat er wel op. Bewerkt: 27 oktober 2007 door X-boy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta michael Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2007 Een keer schoten er ballas op me maar die ballas stonden onder water op me te schieten echt raar gr. michael Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-boy Geplaatst: 29 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2007 Een keer schoten er ballas op me maar die ballas stonden onder water op me te schieten echt raar gr. michael Da's gewoon een buggie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Banana Geplaatst: 21 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2007 Horse Shoes collectibles verwijzing naar rugby club " the colts" ( Indianapolis) ? Colts Logo: en: Horse Sjoe Just letting you guys know... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WackoX Geplaatst: 21 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2007 En vlak bij het strand staat een gebouwtje met er op ''son of a beach'' wat dus betekend ''zoon van een strand'' maar iedereen weet dat ze eigenlijk ''son of a bitch'' bedoelen Screen: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.