Basssss Geplaatst: 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2008 (bewerkt) Dit vond ik net en ik ken het al zo lang maar nooit echt doorgekregen. In LV heb je dat stukje dat heet Camel's Toe. MAar dat is toch een soort sexstandje? Dus leek me wel droog De naam komt van het verschijnsel 'cameltoe', dat optreedt wanneer een vrouw een iets te strakke broek aantrekt. Hier! Bewerkt: 19 december 2008 door Basssss Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nnnnnn Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2008 Ik heb een voet in flint country vrouw ge vonden:Klik hier Misschien is dit al bekend alhoewel hij niet in de easter egg lijst stond op wikigta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_KoE_Mzungu Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2008 Ik heb een voet in flint country vrouw ge vonden:Klik hier Misschien is dit al bekend alhoewel hij niet in de easter egg lijst stond op wikigtaMet genoeg stipjes en genoeg fantasie kan je elk plaatje tekenen op de kaart. Je fantasie is duidelijk met je verstand op de loop gegaan. Dat deel wat jij als voet ziet is een deel van het vrouwenfiguur, namelijk haar borst. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2008 (bewerkt) Ik kwam toevallig iets grappigs tegen vlakbij je strandsafehouse. Snapmap. Son of a beach = Verwijzing naar het scheldwoord 'Son of a b*tch. T-Shirts 'n' Shit = Als ik het goed vertaal; T-Shirts en stront, waaruit dus blijkt dat deze winkel ook stront verkoopt. Bewerkt: 26 december 2008 door Basssss Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dark_Zemy Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2008 Ik kwam toevallig iets grappigs tegen vlakbij je strandsafehouse. Snapmap. Son of a beach = Verwijzing naar het scheldwoord 'Son of a b*tch. T-Shirts 'n' Shit = Als ik het goed vertaal; T-Shirts en stront, waaruit dus blijkt dat deze winkel ook stront verkoopt. Al bekend :') overgens; T-Shirts & Shit, dat betekend eigenlijk T-Shirts en andere zooi. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorismartens Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2009 Ik heb een verwijzinkje! Rhino (de tank) is ook een stad in de VS!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tjoef Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2009 En Rhino is tevens Engels voor neushoorn. Jeweetwel, dat beest met een zware pantserhuid en dikke gevaarlijke hoorn op zijn snuit. Ik denk eerder dat het daar van is afgeleid Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorismartens Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2009 Is de teken van Vinewood niet afgeleid door die van Hollywood? en Vinewood gebasseerd op Hollywood? Hollywood Vinewood Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Hulk Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2009 Is de teken van Vinewood niet afgeleid door die van Hollywood?en Vinewood gebasseerd op Hollywood? ja Vinewood is afgeleid van Hollywood. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tjoef Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2009 Want Hollywood is een wijk van Los Angeles, en Vinewood is een wijk van Los Santos en Los Santos is afgeleid van Los Angeles Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2009 En ik meen dat dat een van de eerste dingen was die opvielen toen SA uitkwam Het VINEWOOD sign stond zelfs al op een artwork poster voor de release, dit is zeker weten een van de bekendste. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Hulk Geplaatst: 22 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2009 Dus Los Santos is afgeleid van Los Angeles. En San Fierro van San Diego en Las Venturas van Las Vegas toch? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rinaldootje Geplaatst: 22 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2009 Dus Los Santos is afgeleid van Los Angeles. En San Fierro van San Diego en Las Venturas van Las Vegas toch? Los santos is van Los Angeles San fierro is afgeleid van San Fransisco (Grant bride, Golden gate brige) niet San diego. en las venturas is van Las Vegas afgeleid dat heb je ook goed. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2009 Dus Los Santos is afgeleid van Los Angeles. En San Fierro van San Diego en Las Venturas van Las Vegas toch? Los santos is van Los Angeles San fierro is afgeleid van San Fransisco (Grant bride, Golden gate brige) niet San diego. en las venturas is van Las Vegas afgeleid dat heb je ook goed. Voorbeeld met het Big Pointy Building (Dat enorm puntige gebouw) uit San Fierro, is bijna precies hetzelfde als het Transamerica Pyramid uit San Francisco. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2009 Als we alle persiflages naar andere steden moeten gaan opnoemen hebben we een hele lang lijst Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.