Jump to content

Formule 1 Grand Prix 2009 Mededelingen & reactietopic


Miek

Recommended Posts

Dat was in de regen hé, de 2e dag bij droog weer was het verschil tussen hem en de vaste coureurs 0,5 seconden. En waar ben je hem tegen gekomen, want dan heb je wel geluk. Hoewel ik ook de kans heb dat ik hem volgend jaar tegen kom, ik zeg alleen niet waar...

In Italië natuurlijk, die gast zat in ons hotel in zo'n rustig kustdorpje.

Gaaf. Maar ik denk dat als hij in F1 gaat hij de 2e coureur kan worden die op de motoren en in de F1 auto's wereldkampioen word.

Bewerkt: door De Stofzuiger
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 368
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • De Stofzuiger

    85

  • Phoenyxar

    68

  • Miek

    50

  • Dago58x

    36

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dat was in de regen hé, de 2e dag bij droog weer was het verschil tussen hem en de vaste coureurs 0,5 seconden. En waar ben je hem tegen gekomen, want dan heb je wel geluk. Hoewel ik ook de kans heb dat ik hem volgend jaar tegen kom, ik zeg alleen niet waar...

In Italië natuurlijk, die gast zat in ons hotel in zo'n rustig kustdorpje.

Gaaf. Maar ik denk dat als hij in F1 gaat hij de 2e coureur kan worden die in op de motoren en in de F1 auto's wereldkampioen word.

Wie was de eerste eigenlijk?

Link to comment
Delen op andere websites

Wie was de eerste eigenlijk?

John Surtees, mijn vader heeft die man nog ontmoet op Assen. En zijn zoon is laatst overleden in de F2.

Ah, Surtees, wist ik niet dat die ook Motor deed, dankje.

Link to comment
Delen op andere websites

Wie was de eerste eigenlijk?

John Surtees, mijn vader heeft die man nog ontmoet op Assen. En zijn zoon is laatst overleden in de F2.

Ah, Surtees, wist ik niet dat die ook Motor deed, dankje.

Daar is hij op begonnen, en 7 maal wereldkampioen op geworden. 3 keer op de 350 cc en 4 keer op de 500cc.

Link to comment
Delen op andere websites

Wie was de eerste eigenlijk?

John Surtees, mijn vader heeft die man nog ontmoet op Assen. En zijn zoon is laatst overleden in de F2.

Ah, Surtees, wist ik niet dat die ook Motor deed, dankje.

Daar is hij op begonnen, en 7 maal wereldkampioen op geworden. 3 keer op de 350 cc en 4 keer op de 500cc.

Indrukwekkend, was hij in de F1 ook in zijn tijd,

BMW dreigt trouwens nog is om ook op te stappen.

Link to comment
Delen op andere websites

Trouwens, op die verschrikkelijke groene bochten die je zegt... Daar ga ik zitten, ik zit aan Les Combes. Kan je de wagens mooi zien omdat er daar een chicane is.

Ben benieuwd hoe Schumi het zal doen, kan haast niet wachten. Heeft hij zijn rode helm eigenlijk nog? En trouwens: Barrichello mag er nog niet uit! Pas als ie wereldkampioen wordt mag hij volgens mij rusten. Hij zit er tenslotte al 15 jaar op te wachten.

Link to comment
Delen op andere websites

Trouwens, op die verschrikkelijke groene bochten die je zegt... Daar ga ik zitten, ik zit aan Les Combes. Kan je de wagens mooi zien omdat er daar een chicane is.

Ben benieuwd hoe Schumi het zal doen, kan haast niet wachten. Heeft hij zijn rode helm eigenlijk nog? En trouwens: Barrichello mag er nog niet uit! Pas als ie wereldkampioen wordt mag hij volgens mij rusten. Hij zit er tenslotte al 15 jaar op te wachten.

Les Combes is hier zoals je zegt ideaal voor omdat de auto's 'traag' door deze bochten moeten,

de nieuwe Bus-Stop kan hier ook dienst doen maar, daar staat het gaas in de weg en zijn ze te snel gekeerd.

Link to comment
Delen op andere websites

Trouwens, op die verschrikkelijke groene bochten die je zegt... Daar ga ik zitten, ik zit aan Les Combes. Kan je de wagens mooi zien omdat er daar een chicane is.

Ben benieuwd hoe Schumi het zal doen, kan haast niet wachten. Heeft hij zijn rode helm eigenlijk nog? En trouwens: Barrichello mag er nog niet uit! Pas als ie wereldkampioen wordt mag hij volgens mij rusten. Hij zit er tenslotte al 15 jaar op te wachten.

Het geluid en zicht is daar geweldig, maar het is minder om te rijden. En ik zou ook wel willen dat Barrichello wereldkampioen word, maar ik ben bang dat het hem niet meer gaat lukken :N .

Link to comment
Delen op andere websites

Trouwens, op die verschrikkelijke groene bochten die je zegt... Daar ga ik zitten, ik zit aan Les Combes. Kan je de wagens mooi zien omdat er daar een chicane is.

Ben benieuwd hoe Schumi het zal doen, kan haast niet wachten. Heeft hij zijn rode helm eigenlijk nog? En trouwens: Barrichello mag er nog niet uit! Pas als ie wereldkampioen wordt mag hij volgens mij rusten. Hij zit er tenslotte al 15 jaar op te wachten.

Het geluid en zicht is daar geweldig, maar het is minder om te rijden. En ik zou ook wel willen dat Barrichello wereldkampioen word, maar ik ben bang dat het hem niet meer gaat lukken :N .

Misschien als hij de mogelijkheid gehad een paar jaar geleden had het hem

misschien wel gelukt, maar hij was meestal de 2de man van Schumi.

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien als hij de mogelijkheid gehad een paar jaar geleden had het hem

misschien wel gelukt, maar hij was meestal de 2de man van Schumi.

Ja, als Schumacher niet zou rijden en hij bij Ferrari zou zitten zou het hem lukken, maar Schumacher reed wel mee en was gewoon de betere rijder...

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien als hij de mogelijkheid gehad een paar jaar geleden had het hem

misschien wel gelukt, maar hij was meestal de 2de man van Schumi.

Ja, als Schumacher niet zou rijden en hij bij Ferrari zou zitten zou het hem lukken, maar Schumacher reed wel mee en was gewoon de betere rijder...

Jammer toch voor Barichello dat hij nooit de mogelijkheid heeft gehad,

maar ja wie gaat het zeggen, evengoed had er een andere rijder hem

ook kunnen voor zijn, maar dit is geschiedenis en hierover discussiëren verandert

er toch niks aan :N , Irvine had hetzelfde voor met Schumacher.

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien als hij de mogelijkheid gehad een paar jaar geleden had het hem

misschien wel gelukt, maar hij was meestal de 2de man van Schumi.

Ja, als Schumacher niet zou rijden en hij bij Ferrari zou zitten zou het hem lukken, maar Schumacher reed wel mee en was gewoon de betere rijder...

Maar Schumacher werd wel echt altijd voorgetrokken. Echt naai voor Barrichello. Hetzelfde gebeurd nu een beetje bij McLaren. Bij de Nürburgring had Hamilton de nieuwe wagen, maar Koveleinen had nog steeds de oude. Het is wel begrijpelijk omdat Koveleinen echt slechter is, maar dan nog is het heel naai.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar Schumacher werd wel echt altijd voorgetrokken. Echt naai voor Barrichello. Hetzelfde gebeurd nu een beetje bij McLaren. Bij de Nürburgring had Hamilton de nieuwe wagen, maar Koveleinen had nog steeds de oude. Het is wel begrijpelijk omdat Koveleinen echt slechter is, maar dan nog is het heel naai.

Ze kregen het niet op tijd af, en dan zou ik het aan de beste rijder geven, dan is de kans op punten hoger. En Schumacher werd inderdaad voorgetrokken, maar hij was gewoon de betere rijder, uit team belang doen ze dat, want Schumacher had een grotere kans op punten.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...