Jump to content

Formule 1 Grand Prix 2009 Mededelingen & reactietopic

Recommended Posts

Geplaatst:
F1 boeit me niet echt, maar jouw verslagen kunnen me wel boeien..:Y Doe zo voort. :)

Bedankt, je bent ook de enigste die zo liev is om iets over m'n verslagen te posten.

Ik en De Stofzuiger gaan naar de GP van Belgïe! Ik heb tickets voor Thursday, Friday practice en qualifying, en voor zondag de race. Wie weet lopen ik en Henry elkaar wel tegen het lijf... En bijna elke rijder vind Spa het mooiste circuit van allemaal, zegt m'n pa. Ik ben benieuwd hoe Schumacher het zal doen, heel erg benieuwd. Maar het is alleen nog maar voor Valencia, het is nog niet bevestigd of hij in de toekomst meedoet.

Schumi heeft ook zijn eerste zege behaald in Spa :dans: Belgïe FTW :D

Ik ga alleen naar de training hé. Maar Spa het mooiste? Ik heb natuurlijk nog nooit in het echt er gereden, en al helemaal niet in een F1 auto, maar sommige bochten zijn zo irritant in games. Doe mij maar het Nurburg GP circuit, heerlijke flow over het circuit, behalve de chicane aan het eind(chicane's*kots*). En Miek, ik heb nog niks over je laatste verslag gezegd omdat ik hem nog niet gelezen heb, ik wil eerst de race zien.

Nürburg vindt ik ook wel tof, maar Spa heeft een gigantische historie en sfeer,

Nordschleiffe heeft vindt ik een toffere flow dan de GP-versie ^_^ .

• Reacties 368
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• De Stofzuiger

85

• Phoenyxar

68

• Miek

50

• Dago58x

36

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Dat is ook een mooiere versie, maar wat als je aan het begin een probleem krijgt en je nog 20KM moet rijden naar de pits?

spa.jpg

Die groene bochten vind ik verschrikkelijk, de Eau Rouge vind ik een pracht bocht.

Geplaatst:
Dat is ook een mooiere versie, maar wat als je aan het begin een probleem krijgt en je nog 20KM moet rijden naar de pits?

spa.jpg

Die groene bochten vind ik verschrikkelijk, de Eau Rouge vind ik een pracht bocht.

Spa is 7.089 KM lang geen 20 :7 , Les Combes is wel klote soms, maa gaat wel,

Pouhon is eigenlijk moeilijker, hetzelfde met Stavelot te weinig plaats om per ongeluk

breed te gaan, maar een van mijn lievelingscircuits.

Geplaatst:
Spa is 7.089 KM lang geen 20 :7 , Les Combes is wel klote soms, maa gaat wel,

Pouhon is eigenlijk moeilijker, hetzelfde met Stavelot te weinig plaats om per ongeluk

breed te gaan, maar een van mijn lievelingscircuits.

Die 20 sloeg uiteraard op de Nordschleiffe, net als de rest van het begin van mijn post. Phouhon kan inderdaad wel krap zijn, maar als je de ruimte hebt is die heerlijk. Stavelot weet ik zo even niet.

Geplaatst:

De top van de vleugel is Stavelot, die 2 bochten naar rechts, te weinig plaats,

Ja schade op de Nordschleiffe dan kan je beter gewoon opgeven :7 .

Geplaatst:
De top van de vleugel is Stavelot, die 2 bochten naar rechts, te weinig plaats,

Ja schade op de Nordschleiffe dan kan je beter gewoon opgeven :7 .

Ik zie hem ook wel staan, maar ik weet niet meer hoe je die precies rijd. Ik zoek wel even een filmpje op.

Geplaatst:

Je komt uit Fagnes, dan moet je snel naar links anders gaat de bocht te traag, anders is de bocht ook veel te krap en er is zo goed als geen uitloopmogelijkheid, hierachter is lang stuk naar Blanchimont en BusStop, verspil je

anders dus ook veel tijd als je te traag door die bocht komt.

Geplaatst:

ik ook, kijken of hij het nog kan.

Verder houd ik zelf wel vna spa, lekkere flow heeft het, afwisselende bochten, lange rechte stukken etc.

Geplaatst:
Ik wil het wel eens zien hoe Schumacher voor Ferrari gaat rijden.

Ik ook, moet geweldig zijn die rode helm terug in de rode auto.

De Stofzuiger, je afbeelding komt denk ik van rFactor :Y .

Geplaatst:

Ik heb hem gewoon van google gehaald :puh: . Maar ik zit ff die onboard filmpjes te kijken, maar in de games vind ik Stavelot wel een lekkere bocht. Maar wat zouden jullie vinden van Valentino Rossi in 2010-2011 voor Ferrari?

Geplaatst:
Ik heb hem gewoon van google gehaald :puh: . Maar ik zit ff die onboard filmpjes te kijken, maar in de games vind ik Stavelot wel een lekkere bocht. Maar wat zouden jullie vinden van Valentino Rossi in 2010-2011 voor Ferrari?

Dit gebeurt niet denk ik, heeft hij ooit al is geprobeert en toen hadden ze nog Tractie Controle,

ging die mooi rond de as :7 . Zie ik denk ik niet gebeuren, wel jammer, geen The Doctor in de F1

die gast is zalig, heb die al tegengekomen irl ^_^ .

Geplaatst:

Dat was in de regen hé, de 2e dag bij droog weer was het verschil tussen hem en de vaste coureurs 0,5 seconden. En waar ben je hem tegen gekomen, want dan heb je wel geluk. Hoewel ik ook de kans heb dat ik hem volgend jaar tegen kom, ik zeg alleen niet waar...

Geplaatst:
Dat was in de regen hé, de 2e dag bij droog weer was het verschil tussen hem en de vaste coureurs 0,5 seconden. En waar ben je hem tegen gekomen, want dan heb je wel geluk. Hoewel ik ook de kans heb dat ik hem volgend jaar tegen kom, ik zeg alleen niet waar...

In Italië natuurlijk, die gast zat in ons hotel in zo'n rustig kustdorpje.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...