Jump to content

Jay; vervangt -Matthijs- als GFX moderator


PatrickW

Recommended Posts

Mathijs heeft aangegeven dat de interesse in het forum begint af te nemen en heeft derhalve besloten om naar ruim een jaar te stoppen als moderator. Natuurlijk vinden we het erg jammer om hem als collega te verliezen, maar we hebben respect voor zijn beslissing.

Na een flinke zoektocht denken we een waardige opvolger te hebben gevonden in Jay;

Names de crew wil ik mathijs nogmaals hartelijk bedanken, en Jay; veel succes wensen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 49
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    3

  • erik.koel

    2

  • Nissan

    2

  • Svenie

    1

Bedankt voor je inzet -Mathijs-, je bent hier op het forum ondertussen een levende legende. Gefeliciteerd Jay; als ik van iemand verwacht had dat hij het ooit nog tot Moderator zou schoppen, dan was jij het wel. Veel succes in de Graphics fora.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn hartelijke dank Matthijs voor al je super werk het afgelopen jaar en bijzonder jammer dat je uit de crew gaat. Maar goed, het is begrijpelijk en heel veel succes verder :tu: En welkom Jay bij ons kleine clubke van rare mensen die samen de crew vormen. Ben er van overtuigd dat je het prima gaat doen!!

Link to comment
Delen op andere websites

-Matthijs-, met je nieuwe 'Commercial Touch' project zag ik deze beslissing eerlijk gezegd niet aankomen, maar

ik wil je ontzettend bedanken voor het harde werk dat je hebt verricht. Niet alleen in de Graphics sectie, maar ook in de GTA San Andreas fora waar met veel plezier savegames speelde voor anderen. Heel erg bedankt voor je bijdrage aan het forum, en hopelijk blijf je nog even hangen! :)

Jay;, wat betreft Graphics ben je een groot talent, en ik verwachtte min of meer ook wel dat als daar een moderator zou vertrekken, jij vroeg of laat het stokje over zou nemen. Je leverde als Lid, Superlid en Megalid ook al een enorme bijdrage aan het forum en de OWN, dus ik ben er zeker van dat deze taak je op het lijf geschreven is. Heel veel succes! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Matthijs, altijd heb ik je beschouwt als een top moderator. Jij bleef gezellig en was altijd goed behulpzaam. Ook al deed je vroeger je taken bij het San Andreas gedeelte, je deed ook nog heel veel savegames erbij. Jmmere genoeg zag ik je de laatste dagen weinig online. Ik heb begrip voor je beslissing. Veel mplezier verder op het forum.

Tja Jay, ik kan je alleen maar feliciteren met je nieuwe functie. . :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is de tweede nieuwe moderator!

-Matthijs-, ik vind het geweldig dat je een jaar lang je hebt ingezet voor het forum, geniet nu maar van je welverdiende rust! :D

Bedankt!

Jay;, veel succes met je toegewezen taak, hopelijk blijf je nog lang in ons midden als moderator en ga je het werk als moderator goed doen! :Y

Grtz RD :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Veel succes Jay;! De juiste man op de juiste plek. :)

Ohja, natuurlijk nog alle lof voor -Mathijs-, je hebt het lang volgehouden. ;)

Bewerkt: door TomHagen
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...