Jump to content

Jay; vervangt -Matthijs- als GFX moderator


PatrickW

Recommended Posts

  • Reacties 49
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    3

  • erik.koel

    2

  • Nissan

    2

  • Svenie

    1

Gefeliciteerd Jay;! Je gaat het vast goed doen, want je hebt ook qua designen veel talent. :tu:

Spijtig -Matthijs-, ik zag het eigenlijk wel wat aankomen maar na het project dacht ik dat het ging beteren. Ohja, als het je eigen beslissing is kunnen we ze alleen maar steunen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Matthijs, je was toen ik me registreerde altijd al een idool voor me met je behulpzame posts en savegames, en het duurde dan vreemdgenoeg toch nog een tijdje voor je moderator werd. Je werk als moderator deed je dan uitstekend, en dus is het altijd toch spijtig om zo'n lid te laten gaan. Hopelijk blijf je nog even op het forum plakken, en voor de rest: bedankt! :)

Jay, jij bent zeker een goede opvolger en in de Graphics fora zit je dan ook goed op je plekje. Ik wens je veel succes, en je kan ook bij mij eens aankloppen als je vragen hebt. :D

Link to comment
Delen op andere websites

-Matthijs-, ik kan nu weer lekker nostalgisch gaan doen, maar denk niet dat je daar veel aan hebt. :puh: Je was een goede moderator en je bent een geweldig lid, één van de beste leden die dit forum ooit heeft gehad. Hopelijk blijf je dan ook nog wel hangen, zij het als Megalid. De vorige keer dat je ML was, kreeg je 3 felbegeerde awards (beste ML, beste savegamer, behulpzaamste lid), dat zegt denk ik genoeg. Succes als Megalid, en stiekem hoop ik dat we je nog eens terug mogen verwelkomen in de crew.

Jay;, ik wens je veel succes als crewlid, en ik heb er alle vertrouwen in dat je het goed gaat doen. Maar boven alles, veel plezier met je nieuwe "baantje". ;)

Link to comment
Delen op andere websites

RonaldVC, toen Dizzee, toen Matthijs, nu Jay;. In iets meer dan een jaar. Rust er een vloek op die functie ofzo? :cab:

Anyway, veel succes Jay;. Ik denk dat je een goede mod zal zijn. Ik hoop dat je ook een beetje actief blijft met GFX, want je bent een goede designer ;)

Link to comment
Delen op andere websites

De oude elite verdwijnt langzamerhand! Ik kende je niet goed maar aan je ouders posts etc te zien was je eeb belangrijk lid voor het forum!

Er komen nieuwe tijden aan, een verstandige keuze Matthijs.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is de 4e alweer die vertrekt. Je zou bijna denken dat ik de oorzaak ben :D. -Matthijs- we hebben gelachen en goed samengewerkt de tijd dat jij modereerde met mij. Je was een bijzonder goede moderator die zich direct thuis voelde in Graphics. Een paar aanwijzingen had je maar nodig en de rest verliep als een lopende band zonder dat ik hoefte in te springen. Ik zal je missen als collega maar sta ook zeker achter je beslissing. Rust uit, doe je ding en wie weet zullen we elkaar snel weer zien op het grafische vloer.

Jay; van harte welkom! Zoals ik je al heb verteld, voor vragen e.d. kun je altijd bij mij terecht. Gerelateerd aan graphics of over functie, you name it! Heel veel succes en plezier in het modereren. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...