Dutchy3010 Geplaatst: 11 april 2009 Rapport Geplaatst: 11 april 2009 De oude elite verdwijnt langzamerhand! Ik kende je niet goed maar aan je ouders posts etc te zien was je eeb belangrijk lid voor het forum! Ik wist niet dat Matthijs' ouders ook op het forum zaten? Had je wel eens mogen zeggen, Matthijs.
Jowx Geplaatst: 11 april 2009 Rapport Geplaatst: 11 april 2009 Ik wist niet dat Matthijs' ouders ook op het forum zaten? Had je wel eens mogen zeggen, Matthijs. Pffff.. O wat zijn we weer kortzichtig.. Misschien is hij wel gewoon de postbode in de straat waar -Matthijs- woont en bezorgd hij de post van zijn ouders waarin dus stond dat hij belangrijk was.. Jeeezz.. Jay;, van harte gefeliciteerd! Het was wel grappig dat gesprek, maar je hebt het volkomen verdiend! En -Matthijs-, jammer dat je vertrekt, maar je komt er wel! Beiden veel succes met alles! ^^
K.O. Geplaatst: 11 april 2009 Rapport Geplaatst: 11 april 2009 -Mattijs-, ik kom dan wel nooit in de GFX fora, maar desalniettemin heb je ongetwijfeld een jaar lang goed werk geleverd aldaar! Bedankt daarvoor! Jay;, gefeliciteerd en veel succes als moderator!
.NightFlower Geplaatst: 11 april 2009 Rapport Geplaatst: 11 april 2009 (bewerkt) Ik ken jullie ook nog niet echt. Maar ben dan ook nog niet zo lang op dit forum. 2 uitstekende graphics makers zijn dit zeker (gezien werkjes uit de showroom) wel jammer Matthijs, je zal ongetwijfeld zeer goed werk hebben geleverd als GFX moderator. Jay; van harte ! Bewerkt: 11 april 2009 door .NightFlower
TalkingPear Geplaatst: 11 april 2009 Rapport Geplaatst: 11 april 2009 Cool jay veel moderator plezier!
wupie Geplaatst: 11 april 2009 Rapport Geplaatst: 11 april 2009 Gefeliciteerd Jay! SAME AS ABOVE!! het zelfde
Miek Geplaatst: 11 april 2009 Rapport Geplaatst: 11 april 2009 Gisteren sprak ik Matthijs nog als moderator aan... Nu niet meer. Ik vind dit heel erg jammer, Matthijs is gewoon geboren voor deze functie! Ik ga dan ook niemand anders dan ooit Matthijs raad vragen voor problemen bij PS. Ik vind het een heel erg groot verlies en verwacht dan ook van geen enkel ander lid dat hij dat zal beter gaan doen dan Mattijs! Verder ken ik Jay meer als een actieve persoon in lifestyle en dat soort dingen dan actief zijn in het graphics fora. Overdreven veel signatures maakt hij nu ook niet, maar ja, wat zit ik hier te zeuren? Iedereen is blij dat Jay moderator van het graphics fora. Ik kende jou nog als lid, daarna superlid, eind 2008 megalid en nu moderator. Ik denk dat het je gegund is, maar om eerlijk te zijn: ik ben nog niet helemaal overtuigd. Jij hebt alvast een magic impact op iedereen en dan wens ik je ook veel succes. Bedankt Matthijs voor je werk, ik ga je hard missen en ik hoop echt dat je actief blijft! Gefeliciteerd.
_KoE_Mzungu Geplaatst: 12 april 2009 Rapport Geplaatst: 12 april 2009 Gelukkig zag ik ook dit van te voren aankomen -Matthijs-; je had het al van te voren aangekondigd. Bedankt dat je een tijdje de honneurs hebt waargenomen in de SA fora tijdens mijn afwezigheid. Bedankt voor je inzet . Ik hoop dat je af en toe langs blijft komen als Megalid en anders spreek ik je wel op MSN. Wow, Jay; als moderator, welkom bij de crew! Gefeliciteerd met je benoeming . Je komt regelmatig even bij mij op MSN voor mijn mening als leek voor je grafische fratsen. Ik denk dat je hobby mooi aansluit bij je functie; succes en veel plezier .
Jacky-2007 Geplaatst: 12 april 2009 Rapport Geplaatst: 12 april 2009 (bewerkt) Kijk, dat zie ik met plezier! Jay;, gefeliciteerd met je nieuwe job. Nog wel wat tijd overhouden voor Death Incorporated, hè. Matthijs, ik ken jou niet, en jij mij niet, maar bedankt! Ik begrijp uit de post hierboven dat jouw jaar als moderator zeker waardevol is geweest. Bewerkt: 12 april 2009 door Jacky-2007
Thundercover Geplaatst: 12 april 2009 Rapport Geplaatst: 12 april 2009 -Matthijs- bedankt voor je inzet namens de crew en hopelijk blijf je nog lekker hangen, want je blijft een fantastisch lid! Jay; natuurlijk veel succes, maar vooral veel plezier gewenst met je nieuwe job! Nu kan ik je nog meer mijn collega noemen. Anyway, welcome to the club!
erik.koel Geplaatst: 13 april 2009 Rapport Geplaatst: 13 april 2009 De oude elite verdwijnt langzamerhand! Ik kende je niet goed maar aan je ouders posts etc te zien was je eeb belangrijk lid voor het forum! Ik wist niet dat Matthijs' ouders ook op het forum zaten? Had je wel eens mogen zeggen, Matthijs. :schater: Ow, dan ken jij Matthijs nog niet zo goed als ik Wist je dat echt niet?:O
Jay; Geplaatst: 13 april 2009 Rapport Geplaatst: 13 april 2009 Nog bedankt voor alle felicitaties, ik heb er alle vertrouwen in. Blijft jammer -Matthijs-, maar daar hebben we het al wel over gehad. Het ga je goed en ik zie je graag nog eens terug!
Recommended Posts