Jump to content

Videokaart problemen.


KillerZero86

Recommended Posts

Eventjes een bumpje..

Ik heb even in mijn BIOS gekeken en daar staan een paar instellingen voor mijn AGP poort, en nu zou ik wel eens willen weten wat ze doen, dit zijn ze:

AGP Aperture Size (16MB-1GB)

AGP Driving Control (AUTO/MANUAL)

AGP Fast Write (Enable/Disable)

AGP Master 1 WS Write (Enable/Disable)

AGP Master 1 WS Read (Enable/Disable)

AGP 3.0 Calibration Cycle (Enable/Disable)

Wat zouden de beste instellingen zijn om er het meest uit te halen?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • KillerZero86

    16

  • wesley123

    9

  • TaartJJ~!

    6

  • .Senne

    2

dat eerste ja.

het batterijtje eruit halen is eigenlijk alleen voor noodgevallen, als je bios niet meer wil booten etc.

ik zou sowieso de poort ff nakijken, het kan maarzo zijn dat die gewoon kapot is wat crashes veroorzaakt.

Link to comment
Delen op andere websites

AGP poort ziet er uitstekend uit, en ik merk geen verschillen tussen wel CCC en geen CCC. Wat wel redelijk opmerkelijk is: Ik heb sinds gisterochtend geen crashes meer gehad, je zou haast denken dat de fout eruit is..

Link to comment
Delen op andere websites

schakel de control center uit, dat is echt troep en helpt je vooral met het verneuken van de grphics/settings, vooral omdat het zijn eigen AA forceert en je pc trager maakt hierdoor.

CCC werkt gewoon goed hoor, en het forceert geen AA :)

Link to comment
Delen op andere websites

weet je dat zeker?

Als je bij de instellingen van CCC AA hebt aanstaan word deze geforceerd, daar had ik best alst van, games zagen er slechter uit en hadden ook nog eens slechtere performance, ik heb daarom CCC uitgeschakeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn pc blijft maar crashen, het word echt irritant. Volgens mij heeft het weinig met warmte te maken, het gebeurde net toen de pc nog maar net weer aanstond. Is het goed mogelijk dat de te zwakke voeding deze problemen veroorzaakt?

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn pc blijft maar crashen, het word echt irritant. Volgens mij heeft het weinig met warmte te maken, het gebeurde net toen de pc nog maar net weer aanstond. Is het goed mogelijk dat de te zwakke voeding deze problemen veroorzaakt?

Dat zou zeer goed kunnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...