Jump to content

Videokaart problemen.


KillerZero86

Recommended Posts

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • KillerZero86

    16

  • wesley123

    9

  • TaartJJ~!

    6

  • .Senne

    2

Je kunt proberen om je pc via je onboard kaart ff te gebruiken, als hij dan niet crasht ligt het 100% aan de videokaart, als hij dan nog crasht is eht vrijwel zeker de voeding

Dat gaat niet op, want dan wordt de videokaart niet gebruikt. Dat betekend dat er minder stroom wordt gebruikt, en dat de voeding het dan misschien wel kan trekken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Ik ben nu echt ten einde raad:

Mijn temperaturen zijn niet te hoog. Dit is nergens in die hele pc zo en het lijkt me erg sterk dat dat wel zo is op de grafische kaart. Er zit nu een 500 Watt voeding in, maar dat maakt geen enkel verschil. Ik heb er een nieuw moederbord ingestopt (Gigabyte GA-K8VM800M) en nu freezed hij in plaats van datie vastloopt. Heeft er iemand nog enig idee wat er aan de hand kan zijn?

Link to comment
Delen op andere websites

nou dan weet ik het wel hoor, de videokaart word te warm of hij is kapot.

Met 'voelen' haal je niks uit omdat de temperauure meer 'binnenin' zit.

dit zijn dus de 2 opties, zorg voor ene goede airflow naar je videokaart en ook is eht verstandig om de koeler ervan opneiuw te plaatsne of ene nieuwe te kopen, als hij het dannog steeds doet is eht zeker dat hij kapot is.

Link to comment
Delen op andere websites

Goed dus ik schroef mijn oude moederbord weer terug, fout weg. Tenminste zo ziet het er tot nu toe (4,5 uur later) uit. Ik vind dit nogal irritant omdat ik nu niet weet wat ik eraan gedaan heb.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...