Djmaddox Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2009 (bewerkt) Mooie mod, die ga ik zeker installeren! EDIT: Maar niet vandaag meer, want nu ben ik moe Bewerkt: 17 mei 2009 door djmaddox Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 18 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2009 Waarom upload je het niet op betrouwbare sites, die ook nog te bezichtigen zijn, zoals onze download database en/of GTAGarage? Hoef je in ieder geval niet bang te zijn dat je download niet meer werkt, en heb je ook meer kans dat mensen hem downloaden omdat ze het op andere plaatsen zien dan in dit topic. Goed idee, ik zal het in het vervolg in de download database doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DriftKing Geplaatst: 8 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2009 ziet er goed uit maar wat gebeurd er als je de minigun gemod heb? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Beagle Geplaatst: 10 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2009 ziet er goed uit maar wat gebeurd er als je de minigun gemod heb? Dan word het model van de minigun vervangen met de gemodde, zal niet veel verschil maken qua gameplay. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.:TOM:. Geplaatst: 16 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2009 Wij moeten eens samen een mod maken Trouwens leuk idee, niet zo erg moeilijk maar je hebt het wel hé. Tom Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
peppie132 Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2009 ik heb een probleem met deze cleo mod. als ik eemaal in de marker sta en begin met schieten kom ik er niet meer uit kan ieman hiermee helpen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 23 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2009 Je moet de backspace toets gebruiken om turret mode te stoppen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Idol Geplaatst: 29 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2009 beste, kun je met deze mod ook vanuit boten schieten? groeten, Idol. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Idol Geplaatst: 29 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2009 nogmaals een vraag, hoe kom ik aan een cleofolder? waar kan ik dat downloaden? nogmaals groeten, Idol. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crypteq Geplaatst: 29 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2009 nogmaals een vraag,hoe kom ik aan een cleofolder? waar kan ik dat downloaden? nogmaals groeten, Idol. Om deze mod te gebruiken moet je gta sa versie 1.0 hebben, of een gedowngrade gta sa: Klik Daarna moet je Cleo installeren + de cleo mod. Zie deze tutorial over het installeren van cleo + cleo mods: klik Of gebruik een tool die Cleo + mods kan installeren: Klik Veel suc6 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Idol Geplaatst: 30 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2009 hartelijk dank! ik ga het eens allemaal grondig uitzoeken. groeten, Idol. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hippiebus Geplaatst: 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2009 Kun je ook een code maken, dat de hij gewoon op een paar plaatsen in SA staat? Dat lijkt me helemaal vet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 16 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2009 Kun je ook een code maken, dat de hij gewoon op een paar plaatsen in SA staat?Dat lijkt me helemaal vet Dat zou ik wel kunnen doen, aan welke plaatsen heb je voorkeur? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hippiebus Geplaatst: 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2009 Kun je ook een code maken, dat de hij gewoon op een paar plaatsen in SA staat?Dat lijkt me helemaal vet Dat zou ik wel kunnen doen, aan welke plaatsen heb je voorkeur? Maakt niet uit, die kan ik zelf wel veranderen. Maar als het er 1 is zou ik geen idee hebben he je er 2 in een code kan doen Dus doe maar gewoon een paar plaatsen (Madd Dogg mansion is wel vet) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 17 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2009 Kun je ook een code maken, dat de hij gewoon op een paar plaatsen in SA staat?Dat lijkt me helemaal vet Dat zou ik wel kunnen doen, aan welke plaatsen heb je voorkeur? Maakt niet uit, die kan ik zelf wel veranderen. Maar als het er 1 is zou ik geen idee hebben he je er 2 in een code kan doen Dus doe maar gewoon een paar plaatsen (Madd Dogg mansion is wel vet) Je kan de minigun zelf ook spawnen met deze mod. Dat doe je door toets 7 te drukken. Als je hem dan weer wilt verwijderen druk je BACKSPACE. Of als je uit de minigun mode wilt kun je ook BACKSPACE drukken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.